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BGG랭킹
BGG전체 : 0
STRATEGY : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-5 명 -
게임시간
90-120 분
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연령
13+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.30 / 5
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디자이너
Sebastian Bleasdale, Richard Breese
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아티스트
Juliet Breese, Jo Breese, Gemma Tegelaers
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인원
게임 소개
키플라워: 더 파머스(The Farmers)는 키플라워(Keyflower) 게임의 확장판입니다. 이 게임에서 각 플레이어는 다양한 마을 타일(전문 건물과 배), 기술, 자원, 일꾼("키플")을 입찰하여 사계절 동안 자신만의 고유한 마을을 개발한다.
키플라워에서: 플레이어인 농부는 새로운 농장 건물을 얻고, 밀을 재배하며, 농장 동물(소, 돼지, 양)을 수집 및 사육함으로써 경제의 농업 측면을 발전시킨다. 도로의 배치에 의해 만들어진 들판에 동물들이 사육되어 기본 게임에 새로운 차원과 배려를 더한다. 점수는 이제 동물의 획득과 번식을 통해, 밀을 수확함으로써, 그리고 밭의 배치로부터 얻을 수 있다.
플레이어는 키플라워의 모든 타일을 사용할 수 있습니다. 농부 및 키플라워에서 임의로 타일을 추가하여 필요한 타일 수를 채우거나 두 타일 세트를 혼합합니다.
키플라워에서: 플레이어인 농부는 새로운 농장 건물을 얻고, 밀을 재배하며, 농장 동물(소, 돼지, 양)을 수집 및 사육함으로써 경제의 농업 측면을 발전시킨다. 도로의 배치에 의해 만들어진 들판에 동물들이 사육되어 기본 게임에 새로운 차원과 배려를 더한다. 점수는 이제 동물의 획득과 번식을 통해, 밀을 수확함으로써, 그리고 밭의 배치로부터 얻을 수 있다.
플레이어는 키플라워의 모든 타일을 사용할 수 있습니다. 농부 및 키플라워에서 임의로 타일을 추가하여 필요한 타일 수를 채우거나 두 타일 세트를 혼합합니다.
Keyflower: The Farmers is an expansion for the game Keyflower. In that game, each player develops his own unique village over four seasons by successfully bidding on a variety of village tiles (specialized buildings and boats), skills, resources, and workers ("keyples").
In Keyflower: The Farmers, players develop the agricultural side of their economy by acquiring new farm buildings, growing wheat, and collecting and breeding farm animals (cows, pigs, and sheep). Animals are kept in the fields created by the layout of the roads, adding a new dimension and considerations to the base game. Points can now be scored through the acquisition and breeding of the animals, by harvesting wheat, and from the layout of the fields.
Players may choose to use all of the tiles from Keyflower: The Farmers and add tiles at random from Keyflower to make up the required number of tiles or simply mix the two sets of tiles.
In Keyflower: The Farmers, players develop the agricultural side of their economy by acquiring new farm buildings, growing wheat, and collecting and breeding farm animals (cows, pigs, and sheep). Animals are kept in the fields created by the layout of the roads, adding a new dimension and considerations to the base game. Points can now be scored through the acquisition and breeding of the animals, by harvesting wheat, and from the layout of the fields.
Players may choose to use all of the tiles from Keyflower: The Farmers and add tiles at random from Keyflower to make up the required number of tiles or simply mix the two sets of tiles.
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