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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
H. Jean Vanaise
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 노마드 컴퍼니가 출시한 게임 시리즈 중 하나로 두꺼운 판지 큐브에 담겨 내용물을 담고 펼쳐서 보드를 제공한다.
내용: 보드(게임박스이기도 함), 특수 D6 주사위 및 칩 3개. 그 보드에는 보물 지도가 그려져 있습니다. 중앙에는 보물상자와 4개의 베팅 코너가 있는데, 하나는 권총 그림, 다른 하나는 대포 그림, 다른 하나는 나팔, 그리고 마지막은 검이다. 칩은 흰색 (1 pt), 검은색 (2 pt), 금색 (3 pt)으로 나온다. 각 주사위에는 네 개의 내기 코너 아이템, 보물상자, 지도(조커 역할을 하는 지도)가 각각 하나씩 표시된다.
목표: 칩을 마지막으로 사용하는 플레이어
칩을 플레이어들에게 고르게 나눠주세요. 각 플레이어가 차례를 시작하기 전에 모든 플레이어가 각 베팅 코너에 칩 1개(값 1)를 배치한다. 플레이어가 칩을 이기거나 패스를 할 때까지 계속 굴러갑니다. 네 차례: 주사위를 굴려라. 세 개가 모두 보물상자인 경우 보물상자에 있는 칩을 모두 가져가십시오. (첫 번째 롤에 던져진 보물상자 3개만 해당됩니다.) 만약 세 개의 베팅 아이템이 모두 같다면, 해당 베팅 코너에서 칩을 모두 가져가면 당신의 차례가 끝납니다. 롤의 베팅 아이템이 다르면 한 종류만 적립하고 나머지는 다시 롤할 수 있습니다. 다시 롤링할 다이의 면에 해당하는 각 베팅 코너에 칩(값 1)을 하나씩 놓아야 합니다. 대포, 검, 나팔을 굴린다. 당신은 검을 가지고, 대포 코너에 1페트를 지불하고, 트럼펫 코너에 1페트를 지불하고, 다시 굴리기로 선택한다.) 승리하지 못하는 한, 각 다이에 대해 적절한 코너에 1포인트를 계속 지급할 수 있습니다. 같은 베팅 아이템 3개가 나오면 그 아이템에 칩을 모두 가져가면 당신의 차례가 끝납니다. 각 보물 상자를 굴릴 때마다 모든 플레이어(사용자 포함)가 보물 상자에 1점을 부여합니다. 당신은 언제든 굴림을 멈추고 통과할 수 있습니다. 칩이 부족한 선수는 게임에서 탈락합니다.
내용: 보드(게임박스이기도 함), 특수 D6 주사위 및 칩 3개. 그 보드에는 보물 지도가 그려져 있습니다. 중앙에는 보물상자와 4개의 베팅 코너가 있는데, 하나는 권총 그림, 다른 하나는 대포 그림, 다른 하나는 나팔, 그리고 마지막은 검이다. 칩은 흰색 (1 pt), 검은색 (2 pt), 금색 (3 pt)으로 나온다. 각 주사위에는 네 개의 내기 코너 아이템, 보물상자, 지도(조커 역할을 하는 지도)가 각각 하나씩 표시된다.
목표: 칩을 마지막으로 사용하는 플레이어
칩을 플레이어들에게 고르게 나눠주세요. 각 플레이어가 차례를 시작하기 전에 모든 플레이어가 각 베팅 코너에 칩 1개(값 1)를 배치한다. 플레이어가 칩을 이기거나 패스를 할 때까지 계속 굴러갑니다. 네 차례: 주사위를 굴려라. 세 개가 모두 보물상자인 경우 보물상자에 있는 칩을 모두 가져가십시오. (첫 번째 롤에 던져진 보물상자 3개만 해당됩니다.) 만약 세 개의 베팅 아이템이 모두 같다면, 해당 베팅 코너에서 칩을 모두 가져가면 당신의 차례가 끝납니다. 롤의 베팅 아이템이 다르면 한 종류만 적립하고 나머지는 다시 롤할 수 있습니다. 다시 롤링할 다이의 면에 해당하는 각 베팅 코너에 칩(값 1)을 하나씩 놓아야 합니다. 대포, 검, 나팔을 굴린다. 당신은 검을 가지고, 대포 코너에 1페트를 지불하고, 트럼펫 코너에 1페트를 지불하고, 다시 굴리기로 선택한다.) 승리하지 못하는 한, 각 다이에 대해 적절한 코너에 1포인트를 계속 지급할 수 있습니다. 같은 베팅 아이템 3개가 나오면 그 아이템에 칩을 모두 가져가면 당신의 차례가 끝납니다. 각 보물 상자를 굴릴 때마다 모든 플레이어(사용자 포함)가 보물 상자에 1점을 부여합니다. 당신은 언제든 굴림을 멈추고 통과할 수 있습니다. 칩이 부족한 선수는 게임에서 탈락합니다.
This is one of a series of games put out by The Nomad Company that comes in a thick, cardboard cube that holds the contents and unfolds to provide a board.
Contents: Board (which is also the game box), 3 special D6 dice and chips. The board has a treasure map pictured on it. There is a treasure chest in the center and 4 'betting corners' - one with a picture of a pistol, another with a picture of a cannon, another a trumpet and the last a sword. The chips come in white (worth 1 pt.), black (2 pts.) and gold (3 pts.). The die faces for each die show one each of the 4 betting corner items, a treasure chest and a map (which acts as a joker).
Object: To be the last player with chips.
Distribute the chips evenly among the players. Before each player's turn, all players place 1 chip (value 1) on each betting corner. Player keeps rolling until she wins chips or passes. On your turn: Roll the dice. If all three are treasure chests, take all chips on the treasure chest. (This only applies to 3 treasure chests thrown on the first roll.) If all three are the same betting item, take all chips from the corresponding betting corner and your turn is over. If the roll has different betting items, you can set aside one kind and re-roll the rest. You must put one chip (value 1) on each betting corner that corresponds to the face of a die you will re-roll. (ex: You roll a cannon, a sword and a trumpet. You choose to keep the sword, pay 1 pt to the cannon corner, pay 1 pt to the trumpet corner and re-roll.) As long as you don't win, you can continue to pay 1 point to the appropriate corner(s) for each die re-rolled. Once you have three of the same betting item, take all chips on that item and your turn is over. For each treasure chest rolled, every player (including you) puts 1 point on the treasure chest. You can stop rolling and pass at any time. A player who runs out of chips is out of the game.
Contents: Board (which is also the game box), 3 special D6 dice and chips. The board has a treasure map pictured on it. There is a treasure chest in the center and 4 'betting corners' - one with a picture of a pistol, another with a picture of a cannon, another a trumpet and the last a sword. The chips come in white (worth 1 pt.), black (2 pts.) and gold (3 pts.). The die faces for each die show one each of the 4 betting corner items, a treasure chest and a map (which acts as a joker).
Object: To be the last player with chips.
Distribute the chips evenly among the players. Before each player's turn, all players place 1 chip (value 1) on each betting corner. Player keeps rolling until she wins chips or passes. On your turn: Roll the dice. If all three are treasure chests, take all chips on the treasure chest. (This only applies to 3 treasure chests thrown on the first roll.) If all three are the same betting item, take all chips from the corresponding betting corner and your turn is over. If the roll has different betting items, you can set aside one kind and re-roll the rest. You must put one chip (value 1) on each betting corner that corresponds to the face of a die you will re-roll. (ex: You roll a cannon, a sword and a trumpet. You choose to keep the sword, pay 1 pt to the cannon corner, pay 1 pt to the trumpet corner and re-roll.) As long as you don't win, you can continue to pay 1 point to the appropriate corner(s) for each die re-rolled. Once you have three of the same betting item, take all chips on that item and your turn is over. For each treasure chest rolled, every player (including you) puts 1 point on the treasure chest. You can stop rolling and pass at any time. A player who runs out of chips is out of the game.
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