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BGG랭킹
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CHILDRENSGAMES : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
3+
BGG추천: 3+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Helmut Huber
-
아티스트
-
인원
게임 소개
한쪽에 그림이 그려진 24개의 나무 디스크가 있다(고양이, 손전등, 올빼미, 쥐거미). 해안선 그림이 그려진 두 개의 판자와 정원의 일부가 있다. 보드 중 하나를 선택하거나 조합하여 6~24개의 '숨기는' 위치(마커를 놓을 수 있는 위치)를 지정할 수 있습니다.
모든 마커가 보드에 거꾸로 붙여져 있습니다. 모든 사람들이 그 장소에 대한 이야기를 스스로 지어냅니다. 모든 마커가 아래쪽으로 전환됩니다.
차례로 각 플레이어는 자신의 이야기 중 하나를 말하고 해당하는 마커를 넘깁니다. 만약 그가 맞다면, 그는 다른 마커를 가리킬 수 있고, 다음 플레이어는 그 마커와 관련된 이야기를 해야 한다. 만약 표식이 이야기와 일치하지 않는다면, 나무 악어가 표지에 놓여진다. 이 마커를 선택할 수 없습니다.
가장 많은 마커를 정확하게 기억하는 사람이 게임에서 승리합니다.
모든 마커가 보드에 거꾸로 붙여져 있습니다. 모든 사람들이 그 장소에 대한 이야기를 스스로 지어냅니다. 모든 마커가 아래쪽으로 전환됩니다.
차례로 각 플레이어는 자신의 이야기 중 하나를 말하고 해당하는 마커를 넘깁니다. 만약 그가 맞다면, 그는 다른 마커를 가리킬 수 있고, 다음 플레이어는 그 마커와 관련된 이야기를 해야 한다. 만약 표식이 이야기와 일치하지 않는다면, 나무 악어가 표지에 놓여진다. 이 마커를 선택할 수 없습니다.
가장 많은 마커를 정확하게 기억하는 사람이 게임에서 승리합니다.
There are 24 wooden discs with a drawing on one side (cat, flashlight, owl, mouse spider...). There are two boards with an illustration of shoreline with a boat and a part of a garden. By selecting one of the boards or combining them there are 6 to 24 possible 'hiding' places (places where you can put the markers).
All the markers are put face-up on the board. Everybody makes up some stories for himself about the placement. All markers are turned face-down.
In turn each player tells one of his stories and turns over the corresponding marker. If he is correct, he can point to another marker and the next player must tell a story relating to that marker (and so on). If the marker does not correspond to the story, a wooden crocodile is placed on the markers. This marker may not be selected.
Whoever remembered the most markers correctly wins the game.
All the markers are put face-up on the board. Everybody makes up some stories for himself about the placement. All markers are turned face-down.
In turn each player tells one of his stories and turns over the corresponding marker. If he is correct, he can point to another marker and the next player must tell a story relating to that marker (and so on). If the marker does not correspond to the story, a wooden crocodile is placed on the markers. This marker may not be selected.
Whoever remembered the most markers correctly wins the game.
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