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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jacques Grigioni
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아티스트
Roger Leiner
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인원
게임 소개
플레이어들은 룩셈부르크의 국민 만화 슈퍼히어로의 대리인이 되기 위해 노력한다. 슈퍼잼. 그러기 위해서는, 그들은 룩셈부르크의 역사와 현재에 대한 지식을 증명함으로써 룩셈부르크 칸톤들을 통제하고 임무를 완수해야 한다.
이 하찮은 게임에서, 모든 선수들은 게임이 시작될 때 비밀 미션 카드를 뽑는다. 이것은 플레이어가 승리하기 위해 어떤 칸톤(지도상의 공간 쌍)을 제어해야 하는지를 알려준다.
플레이어들은 지도를 북쪽에서 남쪽으로 횡단합니다. 그들이 한 공간에 착륙할 때마다 그 공간에서 카드를 뽑고 무작위로 퀴즈를 낸다. 만약 그 선수가 답을 안다면, 그는 그 공간에 마커를 둘 수 있다. 하나의 칸톤에서 두 칸이 모두 표시되면 플레이어가 해당 칸톤을 통제한다. 플레이어는 자신을 통제하는 플레이어로부터 반이나 전체 캔턴의 통제권을 획득할 수 있다.
이 하찮은 게임에서, 모든 선수들은 게임이 시작될 때 비밀 미션 카드를 뽑는다. 이것은 플레이어가 승리하기 위해 어떤 칸톤(지도상의 공간 쌍)을 제어해야 하는지를 알려준다.
플레이어들은 지도를 북쪽에서 남쪽으로 횡단합니다. 그들이 한 공간에 착륙할 때마다 그 공간에서 카드를 뽑고 무작위로 퀴즈를 낸다. 만약 그 선수가 답을 안다면, 그는 그 공간에 마커를 둘 수 있다. 하나의 칸톤에서 두 칸이 모두 표시되면 플레이어가 해당 칸톤을 통제한다. 플레이어는 자신을 통제하는 플레이어로부터 반이나 전체 캔턴의 통제권을 획득할 수 있다.
Players strive to become the surrogate of Luxembourg's national comic superhero: Superjhemp. To do so, they must fulfill missions and take control of Luxembourg's cantons by proving their knowledge about Luxembourg's history and present.
In this trivia game, every player draws a secret mission card at the start of the game. This tells the player which cantons (pairs of spaces on the map) have to be controlled by the player in order to win.
Players traverse the map from north to south. Every time they land on one space, a card from that space is drawn and a random trivia question is asked. If the player knows the answer, he can put a marker on the space. If both spaces from one canton are marked, the player controls that canton. It is possible for players to wrest control of a half or full canton away from a player controlling them.
In this trivia game, every player draws a secret mission card at the start of the game. This tells the player which cantons (pairs of spaces on the map) have to be controlled by the player in order to win.
Players traverse the map from north to south. Every time they land on one space, a card from that space is drawn and a random trivia question is asked. If the player knows the answer, he can put a marker on the space. If both spaces from one canton are marked, the player controls that canton. It is possible for players to wrest control of a half or full canton away from a player controlling them.
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