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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
John Bintz
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아티스트
John Bintz
-
인원
게임 소개
미래형 식민지 ZXC123은 보스 스쿼드로 알려진 적군의 공격을 받고 있다. 네 명의 군인들은 그들의 군집을 보호하고 보스 분대와 싸우기 위해 사용할 업그레이드 가능한 장비인 CRMA(Combat-Ready Mechanized Armor)를 받았다.
이 단독 로그 같은 게임에서 플레이어는 카드 덱을 통과하여 적과 싸우고 식민지 주변의 사건을 처리한다. 이들의 순서는 섞기를 통해 무작위화되며, 각각의 만남은 해결 후 갑판에서 제거된다. 카드는 플레이어가 CRMA에 부착하여 효과를 높이고, 캐러밴에서 다른 아이템과 교환하거나, 전투 중에 분해하여 주사위 굴리기에 영향을 주는 아이템의 역할을 한다. 카드백은 중요한 통계 지표로 사용되며, 이 중 2개는 플레이어 캐릭터에 맞게 각 게임에서 제거되어 각 게임 경험을 랜덤화한다.
이 게임의 목표는 전투에서 세 명의 보스 캐릭터를 물리칠 수 있을 정도로 CRMA의 힘을 키우는 것입니다. 보스가 셋이면 지는 거야 두 명의 보스만 물리치고 갑판이 바닥나도 이길 수 있어
이 단독 로그 같은 게임에서 플레이어는 카드 덱을 통과하여 적과 싸우고 식민지 주변의 사건을 처리한다. 이들의 순서는 섞기를 통해 무작위화되며, 각각의 만남은 해결 후 갑판에서 제거된다. 카드는 플레이어가 CRMA에 부착하여 효과를 높이고, 캐러밴에서 다른 아이템과 교환하거나, 전투 중에 분해하여 주사위 굴리기에 영향을 주는 아이템의 역할을 한다. 카드백은 중요한 통계 지표로 사용되며, 이 중 2개는 플레이어 캐릭터에 맞게 각 게임에서 제거되어 각 게임 경험을 랜덤화한다.
이 게임의 목표는 전투에서 세 명의 보스 캐릭터를 물리칠 수 있을 정도로 CRMA의 힘을 키우는 것입니다. 보스가 셋이면 지는 거야 두 명의 보스만 물리치고 갑판이 바닥나도 이길 수 있어
The futuristic colony ZXC123 is under attack by an enemy group known as the Boss Squad. Four members of the colony have been given CRMA (Combat-Ready Mechanized Armor), highly upgradeable equipment that they'll use to protect their colony and fight off the Boss Squad.
In this solo roguelike game, players work through the card deck, fighting enemies and dealing with events around the colony. The order of these is randomized through shuffling, and each encounter is removed from the deck after resolution. Cards also act as items that the player can attach to their CRMA to increase their effectiveness, trade at caravans for other items, or break down during combat to influence dice rolls. Card backs are used as vital stats indicators, and two of these are removed from each game for the player character, further randomizing each game experience.
The goal of the game is to build up your CRMA's strength to the point where you can defeat three Boss characters in combat. If you run from three Bosses, you lose. If you only defeat two bosses and the deck runs out, you still win.
In this solo roguelike game, players work through the card deck, fighting enemies and dealing with events around the colony. The order of these is randomized through shuffling, and each encounter is removed from the deck after resolution. Cards also act as items that the player can attach to their CRMA to increase their effectiveness, trade at caravans for other items, or break down during combat to influence dice rolls. Card backs are used as vital stats indicators, and two of these are removed from each game for the player character, further randomizing each game experience.
The goal of the game is to build up your CRMA's strength to the point where you can defeat three Boss characters in combat. If you run from three Bosses, you lose. If you only defeat two bosses and the deck runs out, you still win.
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