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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Donald Booth
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아티스트
Tachibana Reiji
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인원
게임 소개
Wargame 일본 역사 #19의 이슈 게임입니다.
고대 일본의 내전을 위한 전략적인 수준의 전쟁 게임입니다.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinshin_War
"신게키노오하마"는 오하마 왕자의 진보를 의미합니다. 오하마 왕자는 진신 전쟁의 승자였고, 그는 덴무 천황으로 즉위했다.
플레이어들은 오하마 왕자와 오토모 왕자의 일파를 지배한다. 각 턴마다, 플레이어들은 비밀리에 다섯 개의 액션 치트 중 세 개를 선택한다. 각각의 전표는 움직임, 동원 또는 이벤트를 허용합니다.
이 전투는 육군과 지도자의 힘으로 해결되며 다이나 다른 무작위 장치를 사용하지 않는다. 그들이 첫 전투를 치르기 전에 군대의 병력은 확정되지 않았다.
승자는 중요한 장소의 통제나 상대인 프린스의 제거에 의해 결정된다.
고대 일본의 내전을 위한 전략적인 수준의 전쟁 게임입니다.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinshin_War
"신게키노오하마"는 오하마 왕자의 진보를 의미합니다. 오하마 왕자는 진신 전쟁의 승자였고, 그는 덴무 천황으로 즉위했다.
플레이어들은 오하마 왕자와 오토모 왕자의 일파를 지배한다. 각 턴마다, 플레이어들은 비밀리에 다섯 개의 액션 치트 중 세 개를 선택한다. 각각의 전표는 움직임, 동원 또는 이벤트를 허용합니다.
이 전투는 육군과 지도자의 힘으로 해결되며 다이나 다른 무작위 장치를 사용하지 않는다. 그들이 첫 전투를 치르기 전에 군대의 병력은 확정되지 않았다.
승자는 중요한 장소의 통제나 상대인 프린스의 제거에 의해 결정된다.
Issue game of Wargame Japanese History #19.
Strategic level wargame for the civil war in ancient Japan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinshin_War
"Shingeki no Ohama" means Advance of Prince Ohama. Prince Ohama was the winner of the Jinshin War, and then he became Emperor Tenmu.
Players control a faction of either Prince Ohama or Prince Ohtomo. On each turn, players secretly select three of five action chits. Each chit allows movement, mobilization, or an event.
The battle is resolved by the strength of the Army and leader, and does not use a die or other randomizer. Army strength is undefined before they engage their first battle.
Winner is determined by control of an important place or the elimination of the opponent Prince.
Strategic level wargame for the civil war in ancient Japan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jinshin_War
"Shingeki no Ohama" means Advance of Prince Ohama. Prince Ohama was the winner of the Jinshin War, and then he became Emperor Tenmu.
Players control a faction of either Prince Ohama or Prince Ohtomo. On each turn, players secretly select three of five action chits. Each chit allows movement, mobilization, or an event.
The battle is resolved by the strength of the Army and leader, and does not use a die or other randomizer. Army strength is undefined before they engage their first battle.
Winner is determined by control of an important place or the elimination of the opponent Prince.
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