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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Group SNE, Hitoshi Yasuda
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아티스트
Kouji
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인원
게임 소개
일본의 아날로그 게임 개발사 그룹 SNE가 RPG & Quot;를 테마로 한 인기 호러 게임 테이블 상판을 제작했다.고스트 헌터"는 훌륭한 협동조합 타일 깔기 보드게임으로 쓰였다.
이 게임의 새롭게 소개된 해석에서는, 한 팀으로서 플레이어들이 신비로운 저택을 탐험하여 여러 미션(오래전에 잊혀진 유물, 이기기 힘든 괴물, 저택에 대한 미스터리 등)을 완수한다. 번들 시나리오를 사용하여 작업을 수행합니다. 플레이어는 자신이 선택한 영웅을 최대 2개의 타일로 옮길 수 있다. 이동할 타일이 없는 경우 스톡에서 배치를 위해 필요한 수만큼 타일을 그릴 수 있습니다.
타일별로, 그 저택은 점차적으로 플레이어들에게 모습을 드러내곤 했다. 탐험 중에 영웅들은 정신적/물리적 피해를 입으며(캐릭터가 견디기 힘들면 미쳐버리거나 죽을 수도 있음), 치명적인 몬스터들과 싸우며, 팀이 계속할 수 있도록 도와주는 강력한 유물을 발견합니다.
이 게임의 새롭게 소개된 해석에서는, 한 팀으로서 플레이어들이 신비로운 저택을 탐험하여 여러 미션(오래전에 잊혀진 유물, 이기기 힘든 괴물, 저택에 대한 미스터리 등)을 완수한다. 번들 시나리오를 사용하여 작업을 수행합니다. 플레이어는 자신이 선택한 영웅을 최대 2개의 타일로 옮길 수 있다. 이동할 타일이 없는 경우 스톡에서 배치를 위해 필요한 수만큼 타일을 그릴 수 있습니다.
타일별로, 그 저택은 점차적으로 플레이어들에게 모습을 드러내곤 했다. 탐험 중에 영웅들은 정신적/물리적 피해를 입으며(캐릭터가 견디기 힘들면 미쳐버리거나 죽을 수도 있음), 치명적인 몬스터들과 싸우며, 팀이 계속할 수 있도록 도와주는 강력한 유물을 발견합니다.
Japanese analog game developer Group SNE makes their popular horror themed tabletop RPG "Ghost Hunter" into a fine co-op tile laying board game.
In this newly introduced rendition of the game, as a team, players explore a mysterious mansion to complete several missions ( long forgotten artifacts, monsters hard to beat, mysteries about the mansion, etc etc... ) which bundled scenarios task them. Players can move their chosen heroes ( each one gets uniquely powered and equipped ) up to two tiles. If there's no tile to move in, you may draw as many tiles as you need from a stock for placement.
Tile by tile, the mansion would gradually reveal itself to players. On their explorations, your heroes sustain mental/physical damages ( your characters might go mad or die if it's too much to bear ), fight off some deadly monsters, and discover powerful artifacts to help your team keep on.
In this newly introduced rendition of the game, as a team, players explore a mysterious mansion to complete several missions ( long forgotten artifacts, monsters hard to beat, mysteries about the mansion, etc etc... ) which bundled scenarios task them. Players can move their chosen heroes ( each one gets uniquely powered and equipped ) up to two tiles. If there's no tile to move in, you may draw as many tiles as you need from a stock for placement.
Tile by tile, the mansion would gradually reveal itself to players. On their explorations, your heroes sustain mental/physical damages ( your characters might go mad or die if it's too much to bear ), fight off some deadly monsters, and discover powerful artifacts to help your team keep on.
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