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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Edmund Vale
-
아티스트
-
인원
게임 소개
사슴 스토킹 게임.
그 판은 구멍이 뚫린 높은 벽으로 두 개의 숲으로 나뉜 사슴 공원을 보여준다. 사냥꾼이 사슴과 같은 직선으로 움직이면(사이의 벽이나 바위가 방해되지 않는다면) 죽은 것으로 간주하고 보드에서 제거한다. 가방이 다섯 마리인데 승자는 가장 많은 숫사슴을 가두는 사냥꾼이다.
사냥꾼들은 차례대로 주사위를 던지고 던져진 숫자에 따라 갈색 점을 따라 움직입니다. 그들은 직선을 따라 점 사이를 이동할 수 있습니다. 그들은 모퉁이를 돌 수 없으며 정확한 숫자를 이동하거나 아예 이동하지 않아야 합니다. 만약 사냥꾼이 사슴과 같은 직선으로 이동한다면 (사이의 벽이나 바위가 방해받지 않는다면) 그 사슴은 죽은 것으로 간주되어 그들의 전리품이 된다.
사슴의 역할은 두 명의 사냥꾼이 차례로 연기한다: 사냥꾼이 먼저 자신의 말을 옮긴 다음 그가 사슴을 한 두 개의 점으로 일직선으로 옮길 수 있기를 바란다면.
그 판은 구멍이 뚫린 높은 벽으로 두 개의 숲으로 나뉜 사슴 공원을 보여준다. 사냥꾼이 사슴과 같은 직선으로 움직이면(사이의 벽이나 바위가 방해되지 않는다면) 죽은 것으로 간주하고 보드에서 제거한다. 가방이 다섯 마리인데 승자는 가장 많은 숫사슴을 가두는 사냥꾼이다.
사냥꾼들은 차례대로 주사위를 던지고 던져진 숫자에 따라 갈색 점을 따라 움직입니다. 그들은 직선을 따라 점 사이를 이동할 수 있습니다. 그들은 모퉁이를 돌 수 없으며 정확한 숫자를 이동하거나 아예 이동하지 않아야 합니다. 만약 사냥꾼이 사슴과 같은 직선으로 이동한다면 (사이의 벽이나 바위가 방해받지 않는다면) 그 사슴은 죽은 것으로 간주되어 그들의 전리품이 된다.
사슴의 역할은 두 명의 사냥꾼이 차례로 연기한다: 사냥꾼이 먼저 자신의 말을 옮긴 다음 그가 사슴을 한 두 개의 점으로 일직선으로 옮길 수 있기를 바란다면.
The Deer Stalking Game.
The board shows a deer park divided into two Chases by a high wall which has gaps through it. If a huntsman moves on to the same straight line as the stag (providing there is no obstruction of wall or rock in between) the stag is counted as dead and is removed from the board. There are five stags to bag and the winner is the huntsman who bags the largest number of stags.
The huntsmen throw the dice in turn and move along the brown dots according to the number cast. They can only move from dot to dot along the straight lines. They cannot turn corners and they must move the exact number or not at all. If a huntsman moves on to the same straight line as the stag (providing there is no obstruction of a wall or rock in between) the stag is counted as dead and becomes their trophy.
The part of the stag is played by the two huntsmen in turn as follows: a huntsman moves his own piece first then if he wishes he can move the stag either one or two dots in a straight line.
The board shows a deer park divided into two Chases by a high wall which has gaps through it. If a huntsman moves on to the same straight line as the stag (providing there is no obstruction of wall or rock in between) the stag is counted as dead and is removed from the board. There are five stags to bag and the winner is the huntsman who bags the largest number of stags.
The huntsmen throw the dice in turn and move along the brown dots according to the number cast. They can only move from dot to dot along the straight lines. They cannot turn corners and they must move the exact number or not at all. If a huntsman moves on to the same straight line as the stag (providing there is no obstruction of a wall or rock in between) the stag is counted as dead and becomes their trophy.
The part of the stag is played by the two huntsmen in turn as follows: a huntsman moves his own piece first then if he wishes he can move the stag either one or two dots in a straight line.
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