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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
Paolo Parente
-
인원
게임 소개
중형 장갑차 M2-B "미키 ARV"는 무거운 요새를 파괴하거나 다른 손상된 로봇을 돕는 것과 같은 중요한 일을 처리할 수 있는 최전방 보행자이다. 강력한 크레인은 전장에서 가장 무거운 차량도 들어올릴 수 있으며, 이동 경로에 있는 거의 모든 것을 부술 수 있습니다.
디럭스 에디션 모델은 단순히 “ 사전 도색”가 아닙니다. 저희가 제공하는 것은 빈센트 폰테인’의 작품인 더스트 스튜디오’의 마스터 페인터의 정확한 복제품입니다.
크레인
이 장비가 장착된 차량은 매우 무거운 물체를 들어 올릴 수 있습니다. 즉, 대전차 트랩이 있는 공간으로 들어갈 수 있습니다. 1회의 조치를 통해 장애물을 들어 올리고 인접한 사각형으로 이동할 수 있습니다.
엔지니어 차량
이러한 기술을 갖춘 차량은 전문 승무원과 장비 덕분에 많은 특별한 특성을 가지고 있습니다.
만일 그것이 Bunker과 접촉하어요-2ACTIONS 그렇게 하는 것:차량이 완전히 활성화 필요로 하는 것으로 파괴할 수 있다. 그 끝에는 벙커가 파괴되고 안에 있는 모든 부대도 파괴된다.
- 차량이 마인필드에 자유롭게 진입할 수 있습니다. 지뢰밭 안에 있을 때는 1개의 액션으로 지뢰의 공간을 비울 수 있습니다. 그러면 그 공간은 어떤 유닛에 의해서도 해를 끼치지 않고 건널 수 있다.
구난 차량
이러한 기술을 갖춘 차량은 특수 승무원과 장비 덕분에 다음과 같은 특성을 갖습니다.
- 차량이 자체 수리 기술을 습득합니다.
- 차량은 파괴된 아군 차량을 모아서 후방으로 가져와서 인양할 수 있습니다. RECVER VICHELLE을 가지고 게임을 할 때는 게임보드에 표식을 올려놓으십시오(비행 차량 또는 해군 차량 제외). 구난 차량이 이 마커를 사용하여 공간을 통과할 수 있는 경우 고장난 차량을 적재할 수 있습니다(이 경우 1조치의 비용이 소요됨). 파괴된 차량은 이제 인양되었고, 그것의 부품은 다른 전투에 사용될 것이다. 게임 종료 시 승리 포인트를 계산할 때 파괴된 차량 AP 비용의 절반만 계산하세요.
디럭스 에디션 모델은 단순히 “ 사전 도색”가 아닙니다. 저희가 제공하는 것은 빈센트 폰테인’의 작품인 더스트 스튜디오’의 마스터 페인터의 정확한 복제품입니다.
크레인
이 장비가 장착된 차량은 매우 무거운 물체를 들어 올릴 수 있습니다. 즉, 대전차 트랩이 있는 공간으로 들어갈 수 있습니다. 1회의 조치를 통해 장애물을 들어 올리고 인접한 사각형으로 이동할 수 있습니다.
엔지니어 차량
이러한 기술을 갖춘 차량은 전문 승무원과 장비 덕분에 많은 특별한 특성을 가지고 있습니다.
만일 그것이 Bunker과 접촉하어요-2ACTIONS 그렇게 하는 것:차량이 완전히 활성화 필요로 하는 것으로 파괴할 수 있다. 그 끝에는 벙커가 파괴되고 안에 있는 모든 부대도 파괴된다.
- 차량이 마인필드에 자유롭게 진입할 수 있습니다. 지뢰밭 안에 있을 때는 1개의 액션으로 지뢰의 공간을 비울 수 있습니다. 그러면 그 공간은 어떤 유닛에 의해서도 해를 끼치지 않고 건널 수 있다.
구난 차량
이러한 기술을 갖춘 차량은 특수 승무원과 장비 덕분에 다음과 같은 특성을 갖습니다.
- 차량이 자체 수리 기술을 습득합니다.
- 차량은 파괴된 아군 차량을 모아서 후방으로 가져와서 인양할 수 있습니다. RECVER VICHELLE을 가지고 게임을 할 때는 게임보드에 표식을 올려놓으십시오(비행 차량 또는 해군 차량 제외). 구난 차량이 이 마커를 사용하여 공간을 통과할 수 있는 경우 고장난 차량을 적재할 수 있습니다(이 경우 1조치의 비용이 소요됨). 파괴된 차량은 이제 인양되었고, 그것의 부품은 다른 전투에 사용될 것이다. 게임 종료 시 승리 포인트를 계산할 때 파괴된 차량 AP 비용의 절반만 계산하세요.
The Medium Armored Recovery Vehicle M2-B "Mickey ARV" is a front-line walker capable of handling critical tasks such as destroying heavy fortifications or helping another damaged robot. It's powerful crane can lift even the heaviest vehicles on the battlefield and can also crush almost anything on its path....
The Deluxe Edition models are not just “pre-painted”. What we offer is the exact replica of Vincent Fontaine’s work, Dust Studio’s Master Painter.
CRANE
A vehicle with this equipment can lift very heavy objects: it can enter a space with an anti-tank trap. By spending 1 ACTION it can lift this obstacle and move it in an adjacent square.
ENGINEER VEHICLE
A vehicle with this skill has many special properties, thanks to its specialized crew and equipments:
- if it's in contact with a Bunker, it can destroy it by spending 2 ACTIONS to do so: the vehicle needs a full activation. At the end of it, the Bunker is destroyed and all units inside are destroyed as well.
- the vehicle can freely enter a Minefield. When inside a minefield, it can chooses to spend 1 ACTION to clear the space it's in from any Mines. The space can then be crossed by any unit without harm.
RECOVERY VEHICLE
A vehicle with this skill has many special properties, thanks to its specialized crew and equipment:
- the vehicle gains the SELF REPAIR skill.
- the vehicle can gather a friendly destroyed vehicle and bring it back to the rear: it can then be salvaged. When you play with a RECOVER VEHICLE, place a marker on the gameboard for any ground vehicle you loose (flying or naval vehicles don't count). If the RECOVERY VEHICLE can manage to go in the space with this marker, it can load the destroyed vehicle (this costs 1 ACTION). The destroyed vehicle has now been salvaged: its parts will be used in another battle. Count only half the destroyed vehicle AP cost when figuring Victory Points at the end of the game.
The Deluxe Edition models are not just “pre-painted”. What we offer is the exact replica of Vincent Fontaine’s work, Dust Studio’s Master Painter.
CRANE
A vehicle with this equipment can lift very heavy objects: it can enter a space with an anti-tank trap. By spending 1 ACTION it can lift this obstacle and move it in an adjacent square.
ENGINEER VEHICLE
A vehicle with this skill has many special properties, thanks to its specialized crew and equipments:
- if it's in contact with a Bunker, it can destroy it by spending 2 ACTIONS to do so: the vehicle needs a full activation. At the end of it, the Bunker is destroyed and all units inside are destroyed as well.
- the vehicle can freely enter a Minefield. When inside a minefield, it can chooses to spend 1 ACTION to clear the space it's in from any Mines. The space can then be crossed by any unit without harm.
RECOVERY VEHICLE
A vehicle with this skill has many special properties, thanks to its specialized crew and equipment:
- the vehicle gains the SELF REPAIR skill.
- the vehicle can gather a friendly destroyed vehicle and bring it back to the rear: it can then be salvaged. When you play with a RECOVER VEHICLE, place a marker on the gameboard for any ground vehicle you loose (flying or naval vehicles don't count). If the RECOVERY VEHICLE can manage to go in the space with this marker, it can load the destroyed vehicle (this costs 1 ACTION). The destroyed vehicle has now been salvaged: its parts will be used in another battle. Count only half the destroyed vehicle AP cost when figuring Victory Points at the end of the game.
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