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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Julian Compton
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아티스트
-
인원
게임 소개
데이터 복싱은 수십 년간의 연구와 연구에 기반을 두고 있다. 플로리다 A&M 인문학 교수이자 복싱 권위자인 줄리안 콤프턴 박사(1940-2010)가 1967년 연구 프로젝트로 시작했다. 헤비급은 최대 155개 변수로 평가됐다. 테이블 게임은 1976년 게임크래프트에 의해 처음 제작되었다. 컴퓨터화된 버전은 보드 게임과 비슷하게 설정된 2004년에 처음 출시되었다. 컴퓨터 구현은 NASA 프로그래머 돈 맨코스키에 의해 수행되었다.
데이터 복싱은 지난 세월의 영광스러운 시절을 반영하는 어제의 전설과 명예의 전당 헌액자들을 특징으로 한다. 알리, 마르시아노, 뎀프시, 루이스, 튜니, 포먼, 프레이저, 베어, 브래독 등을 찾을 수 있습니다. 게임 디자이너 줄리안 콤프턴 박사의 말을 인용하자면, 데이터 복싱 뉴스레터 (1977년), "이 게임 플레이어의 진정한 스릴 중 하나는 과거의 스타들이 게임 구조 속에서 살아나는 것을 보는 것이다. 보통 이런 이름들은 익숙하겠지만, 무명의 사람들은 종종 그의 머리를 들어 위대함을 바라곤 한다.
데이터 복싱은 권투 선수의 복싱 게임&인용문입니다. 그것은 모든 시대의 권투선수들이 매치되는 상세하고 사실적인 권투 시뮬레이션입니다. 권투선수들의 실제 경기력을 바탕으로 하기 때문에 실제 구성 요소가 있습니다. 각 선수는 카드로 평가되며, 경기는 주사위, 차트, 라운드 카드를 통해 해결된다. 콤프턴 박사의 말을 인용하자면 "이 게임은 권투 역사의 헤드라인 아래에 있는 정보에 대한 분명한 인식과 다른 시기의 권투 명사들의 매칭을 가능하게 하는 수학적 구조 때문에 권투 작가들에게 인기가 있었다.
데이터 복싱을 사용하면 가장 편안한 복잡성 수준을 선택할 수 있습니다. 빅 리그 게임 컴퍼니가 제작한 1980년 데이터 복싱 에디션에서 인용하자면, "데이터 복싱은 여러분이 할 수 있는 가장 자세하고 정확한 스포츠 게임 중 하나입니다. 당신이 6살이든 96살이든 다른 사람들이 누렸던 즐거움을 모두 느낄 수 있는 수준을 찾을 수 있기를 바랍니다. 평생 할 수 있는 게임이에요.
데이터 복싱은 1977년 12월 링 매거진, 1977년 5월호, 1977년 12월호, 1977년 12월호, 1977년 12월호, 1977년 5월호, 1977년 12월호, 1978년 12월호, 1981년 컴퓨터 스포츠 매치업, 2006년 12월호 탈라하시 민주당과 박스렉 위키 백과사전에 실렸다. 콤프턴 박사는 세계 챔피언 복싱 퀴즈와 컴퓨터 스포츠 시합의 공동 저자입니다. 그는 또한 복싱 일러스트레이티드 잡지, 테이블 탑 스포츠와 올 스포츠 다이제스트에 기고하기도 했다.
데이터 복싱은 지난 세월의 영광스러운 시절을 반영하는 어제의 전설과 명예의 전당 헌액자들을 특징으로 한다. 알리, 마르시아노, 뎀프시, 루이스, 튜니, 포먼, 프레이저, 베어, 브래독 등을 찾을 수 있습니다. 게임 디자이너 줄리안 콤프턴 박사의 말을 인용하자면, 데이터 복싱 뉴스레터 (1977년), "이 게임 플레이어의 진정한 스릴 중 하나는 과거의 스타들이 게임 구조 속에서 살아나는 것을 보는 것이다. 보통 이런 이름들은 익숙하겠지만, 무명의 사람들은 종종 그의 머리를 들어 위대함을 바라곤 한다.
데이터 복싱은 권투 선수의 복싱 게임&인용문입니다. 그것은 모든 시대의 권투선수들이 매치되는 상세하고 사실적인 권투 시뮬레이션입니다. 권투선수들의 실제 경기력을 바탕으로 하기 때문에 실제 구성 요소가 있습니다. 각 선수는 카드로 평가되며, 경기는 주사위, 차트, 라운드 카드를 통해 해결된다. 콤프턴 박사의 말을 인용하자면 "이 게임은 권투 역사의 헤드라인 아래에 있는 정보에 대한 분명한 인식과 다른 시기의 권투 명사들의 매칭을 가능하게 하는 수학적 구조 때문에 권투 작가들에게 인기가 있었다.
데이터 복싱을 사용하면 가장 편안한 복잡성 수준을 선택할 수 있습니다. 빅 리그 게임 컴퍼니가 제작한 1980년 데이터 복싱 에디션에서 인용하자면, "데이터 복싱은 여러분이 할 수 있는 가장 자세하고 정확한 스포츠 게임 중 하나입니다. 당신이 6살이든 96살이든 다른 사람들이 누렸던 즐거움을 모두 느낄 수 있는 수준을 찾을 수 있기를 바랍니다. 평생 할 수 있는 게임이에요.
데이터 복싱은 1977년 12월 링 매거진, 1977년 5월호, 1977년 12월호, 1977년 12월호, 1977년 12월호, 1977년 5월호, 1977년 12월호, 1978년 12월호, 1981년 컴퓨터 스포츠 매치업, 2006년 12월호 탈라하시 민주당과 박스렉 위키 백과사전에 실렸다. 콤프턴 박사는 세계 챔피언 복싱 퀴즈와 컴퓨터 스포츠 시합의 공동 저자입니다. 그는 또한 복싱 일러스트레이티드 잡지, 테이블 탑 스포츠와 올 스포츠 다이제스트에 기고하기도 했다.
Data Boxing is based on decades of study and research. It began as a research project in 1967 by Dr. Julian Compton (1940-2010), a Florida A&M humanities professor and boxing authority. The heavyweights were evaluated on up to 155 variables. The table game was first produced by Gamecraft in 1976. The computerized version was first released in 2004 which is set up similarly to the board game. The computer implementation was done by NASA programmer Don Mankowski.
Data Boxing features yesterdays legends and hall of famers reflecting the glory days of years gone by. You'll find Ali, Marciano, Dempsey, Louis, Tunney, Foreman, Frazier, Baer, Braddock and more. To quote the designer of the game, Dr. Julian Compton, from a Data Boxing Newsletter (in 1977), "One of the real thrills for this game player is to see the stars of the past come alive in a game structure. Usually these names will be familiar, but ever so often an unknown will rear his head in a bid for greatness."
Data Boxing is "the boxer's Boxing Game". It's a detailed, realistic simulation of boxing where boxers of all eras are matched. There is a real component to it because it's based on the actual performance of boxers. Individual fighters are rated on cards, and bouts are resolved through dice and charts and/or rounds cards (see Data Boxing II below). To quote Dr. Compton, "The game was popular with boxing writers, due to its obvious awareness of information below the headlines of boxing history, and its mathematical structure, which allowed for the matchup of boxing greats from different time periods."
Data Boxing allows you to choose the level of complexity with which you are most comfortable. To quote from the 1980 edition of Data Boxing produced by Big League Game Company, "Data Boxing is one of the most detailed and accurate sports games you can play. It is hoped you can find the level which will give you all the enjoyment that others have had, whether you are 6 or 96. It is a game you can play for a lifetime."
Data Boxing was featured in the December 1977 edition of Ring Magazine, the May 1977 and December 1977 editions of Boxing Illustrated, The People's Almanac [1978], Computer Sports Matchups [1981], the December 13th, 2006 issue of the Tallahassee Democrat and the BoxRec Wiki Encyclopedia. Dr. Compton co-authored The World Champion Boxing Quiz and Computer Sports Matchups. He was also a contributor to Boxing Illustrated magazine, Table Top Sports and All Sports Digest.
Data Boxing features yesterdays legends and hall of famers reflecting the glory days of years gone by. You'll find Ali, Marciano, Dempsey, Louis, Tunney, Foreman, Frazier, Baer, Braddock and more. To quote the designer of the game, Dr. Julian Compton, from a Data Boxing Newsletter (in 1977), "One of the real thrills for this game player is to see the stars of the past come alive in a game structure. Usually these names will be familiar, but ever so often an unknown will rear his head in a bid for greatness."
Data Boxing is "the boxer's Boxing Game". It's a detailed, realistic simulation of boxing where boxers of all eras are matched. There is a real component to it because it's based on the actual performance of boxers. Individual fighters are rated on cards, and bouts are resolved through dice and charts and/or rounds cards (see Data Boxing II below). To quote Dr. Compton, "The game was popular with boxing writers, due to its obvious awareness of information below the headlines of boxing history, and its mathematical structure, which allowed for the matchup of boxing greats from different time periods."
Data Boxing allows you to choose the level of complexity with which you are most comfortable. To quote from the 1980 edition of Data Boxing produced by Big League Game Company, "Data Boxing is one of the most detailed and accurate sports games you can play. It is hoped you can find the level which will give you all the enjoyment that others have had, whether you are 6 or 96. It is a game you can play for a lifetime."
Data Boxing was featured in the December 1977 edition of Ring Magazine, the May 1977 and December 1977 editions of Boxing Illustrated, The People's Almanac [1978], Computer Sports Matchups [1981], the December 13th, 2006 issue of the Tallahassee Democrat and the BoxRec Wiki Encyclopedia. Dr. Compton co-authored The World Champion Boxing Quiz and Computer Sports Matchups. He was also a contributor to Boxing Illustrated magazine, Table Top Sports and All Sports Digest.
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