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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
전형적인 회전 및 이동 게임입니다.
게임의 규칙: 각 선수는 반대쪽 색상의 스카우트 4명을 가지고 있다. 먼저 스핀 탑을 시작할 사람을 결정한 후 맨 위에 표시된 발자국 수만큼 스카우트를 전진시킵니다. 그런 다음 상대가 회전하며 반대편 진영에서 출발하여 한 명의 스카우트 앞으로 나아갑니다. 차례가 되면 추가 정찰병을 입력하세요. 사각지대의 정찰병 한 명을 돌려보내 상대가 회전하여 사각지대에 착지할 경우 다시 시작할 수 있습니다. 한 칸에 두 명의 스카우트가 가드이므로 상대 스카우트가 통과할 수 없습니다.
아군 캠프는 중립지대이며 안전지대입니다. 당신은 친근한 캠프에 도달하거나 도달할 수 있을 만큼 큰 숫자를 가지고 끝낼 수 있지만, 정확한 번호를 던질 필요는 없다. 상대는 당신이 방심하지 않을 때까지 패스하기 위해 기다려야 하기 때문에 가능한 한 가드를 구성하는 것이 바람직하다. 상대 진영에서 스카우트를 모두 먼저 얻은 선수가 승리한다.
게임의 규칙: 각 선수는 반대쪽 색상의 스카우트 4명을 가지고 있다. 먼저 스핀 탑을 시작할 사람을 결정한 후 맨 위에 표시된 발자국 수만큼 스카우트를 전진시킵니다. 그런 다음 상대가 회전하며 반대편 진영에서 출발하여 한 명의 스카우트 앞으로 나아갑니다. 차례가 되면 추가 정찰병을 입력하세요. 사각지대의 정찰병 한 명을 돌려보내 상대가 회전하여 사각지대에 착지할 경우 다시 시작할 수 있습니다. 한 칸에 두 명의 스카우트가 가드이므로 상대 스카우트가 통과할 수 없습니다.
아군 캠프는 중립지대이며 안전지대입니다. 당신은 친근한 캠프에 도달하거나 도달할 수 있을 만큼 큰 숫자를 가지고 끝낼 수 있지만, 정확한 번호를 던질 필요는 없다. 상대는 당신이 방심하지 않을 때까지 패스하기 위해 기다려야 하기 때문에 가능한 한 가드를 구성하는 것이 바람직하다. 상대 진영에서 스카우트를 모두 먼저 얻은 선수가 승리한다.
Typical spin and move game.
Rules of the game: each player has four Scouts opposite color.. After deciding who starts first spin top and advance one Scout as many foot-prints as top indicates. Opponent then spins and Advances one Scout starting from opposite camp. Enter additional Scouts when you want to in your turn. One Scout in a square can be sent back to start over should opponent spin and land in that square. Two Scouts in a square is a guard and cannot be passed by opponent Scouts.
Friendly camp is neutral ground and is a safety zone. You may reach friendly-camp or finish by getting number large enough to reach but it is not necessary to throw 'exact number. It is advisable to form a guard wherever possible as opponent must wait to pass until you have broken your guard. Player who gets all his Scouts in opponent's camp first wins the game.
Rules of the game: each player has four Scouts opposite color.. After deciding who starts first spin top and advance one Scout as many foot-prints as top indicates. Opponent then spins and Advances one Scout starting from opposite camp. Enter additional Scouts when you want to in your turn. One Scout in a square can be sent back to start over should opponent spin and land in that square. Two Scouts in a square is a guard and cannot be passed by opponent Scouts.
Friendly camp is neutral ground and is a safety zone. You may reach friendly-camp or finish by getting number large enough to reach but it is not necessary to throw 'exact number. It is advisable to form a guard wherever possible as opponent must wait to pass until you have broken your guard. Player who gets all his Scouts in opponent's camp first wins the game.
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