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BGG랭킹
BGG전체 : 954
PARTYGAMES : 71
6.8캐쉬 앤 건즈 (2판)
Ca$h 'n Guns (Second Edition) (2014) -
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인원
4-8 명
BGG추천: 4-8 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
10+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.25 / 5
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디자이너
Ludovic Maublanc
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아티스트
John Kovalic
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인원
게임 소개
버려진 창고에서 갱단이 전리품을 쪼개고 있지만, 그들은 분할에 동의하지 않는다! 총이 말하게 놔둬야 할 시간이고 곧 모든 사람들이 모두를 겨누고 있다. 살아남은 가장 부유한 갱스터가 게임에서 승리합니다!
Ca$h'n Guns는 좋아하는 갱스터 영화의 명장면을 재현할 수 있도록 도와줍니다. 살아 있는 동안 8라운드를 거쳐 누구보다 많은 돈을 갖는 게 목표다.
매 라운드마다, 한 명의 선수가 보스이고, 그는 경기 속도를 조절한다. 먼저 테이블 위에 전리품 카드가 펼쳐져 어떤 것이 손에 잡힐지 보여준다. 다음으로, 플레이어들은 비밀리에 a "Bang 중 하나를 선택함으로써 그들의 총을 장전합니다!&disc; 또는 a &disc;찰칵! 찰칵!그들의 손에서 카드를 꺼냅니다. 보스는 셋을 세고, 그리고 인용합니다.각 플레이어는 자신의 발포 총을 다른 사람에게 겨누고 있으며, 그의 지위 때문에 보스는 자신에게 총을 겨누는 한 명의 플레이어에게 다른 방향으로 겨누어야 한다고 말할 수 있습니다. 위협을 관찰하고 상대의 눈에서 심각성을 측정하기 위해 잠시 멈춘 후 보스는 다시 셋을 세고 총에 맞는 위험을 감수하고 싶지 않은 사람은 겁을 먹고 라운드에서 물러날 수 있다.
총을 겨누고 있는 사람은 누구나 자신의 카드를 드러내고, 누군가 "뱅의 표적이 된다면!상처 난 표식을 가져가면 가능한 전리품을 얻을 수 없어요. 보스를 시작으로, 라운드에 있는 모든 사람은 테이블 &mdash, 돈, 다이아몬드, 그림, 보스의 위치, 의료 서비스(부상을 제거하기 위한) 또는 새로운 총알("Bang을 추가하기 위한)에서 한 번에 한 장의 전리품 카드를 가져옵니다.모든 것이 청구될 때까지 당신의 손에 카드) —.
8라운드가 끝나면 게임은 끝납니다. 다이아몬드를 가장 많이 가진 사람은 큰 보너스를 받고, 그림은 당신이 수집한 숫자에 따라 점수를 매긴다. 가장 귀중한 저장고를 가진 자가 승리합니다!
Ca$h'n Guns는 좋아하는 갱스터 영화의 명장면을 재현할 수 있도록 도와줍니다. 살아 있는 동안 8라운드를 거쳐 누구보다 많은 돈을 갖는 게 목표다.
매 라운드마다, 한 명의 선수가 보스이고, 그는 경기 속도를 조절한다. 먼저 테이블 위에 전리품 카드가 펼쳐져 어떤 것이 손에 잡힐지 보여준다. 다음으로, 플레이어들은 비밀리에 a "Bang 중 하나를 선택함으로써 그들의 총을 장전합니다!&disc; 또는 a &disc;찰칵! 찰칵!그들의 손에서 카드를 꺼냅니다. 보스는 셋을 세고, 그리고 인용합니다.각 플레이어는 자신의 발포 총을 다른 사람에게 겨누고 있으며, 그의 지위 때문에 보스는 자신에게 총을 겨누는 한 명의 플레이어에게 다른 방향으로 겨누어야 한다고 말할 수 있습니다. 위협을 관찰하고 상대의 눈에서 심각성을 측정하기 위해 잠시 멈춘 후 보스는 다시 셋을 세고 총에 맞는 위험을 감수하고 싶지 않은 사람은 겁을 먹고 라운드에서 물러날 수 있다.
총을 겨누고 있는 사람은 누구나 자신의 카드를 드러내고, 누군가 "뱅의 표적이 된다면!상처 난 표식을 가져가면 가능한 전리품을 얻을 수 없어요. 보스를 시작으로, 라운드에 있는 모든 사람은 테이블 &mdash, 돈, 다이아몬드, 그림, 보스의 위치, 의료 서비스(부상을 제거하기 위한) 또는 새로운 총알("Bang을 추가하기 위한)에서 한 번에 한 장의 전리품 카드를 가져옵니다.모든 것이 청구될 때까지 당신의 손에 카드) —.
8라운드가 끝나면 게임은 끝납니다. 다이아몬드를 가장 많이 가진 사람은 큰 보너스를 받고, 그림은 당신이 수집한 숫자에 따라 점수를 매긴다. 가장 귀중한 저장고를 가진 자가 승리합니다!
In an abandoned warehouse a gangster band is splitting its loot, but they can't agree on the split! It's time to let the guns talk and soon everyone is aiming at everyone. The richest surviving gangster wins the game!
Ca$h 'n Guns helps you relive the best scenes of your favorite gangster movies. The goal is to have more money than anyone else after eight rounds while still being alive.
Each round, one player is the Boss, and he controls the pace of play. First, loot cards are revealed on the table to show what's up for grabs. Next, players load their guns by secretly selecting either a "Bang!" or a "Click! Click!" card from their hand. The Boss counts to three, and on "Three" each player points his foam gun at someone else; due to his status, the Boss can tell one player who's pointing a gun at him that he needs to point it in another direction. After a pause to observe threats and measure the seriousness in an opponent's eyes, the Boss counts to three again and anyone who doesn't want to risk getting shot can chicken out and remove themselves from the round.
Everyone who's pointing a gun at someone still in the round now reveals their card, and anyone who's the target of a "Bang!" takes a wound marker and gets none of the available loot. Starting with the Boss, everyone still in the round takes one loot card at a time from the table — money, diamonds, paintings, the position of Boss, medical care (to remove a wound), or a new bullet (to add a "Bang!" card to your hand) — until everything has been claimed.
After eight rounds, the game ends. Whoever has the most diamonds receives a big bonus, and paintings score based on the number of them that you've collected. Whoever has the most valuable stash wins!
Ca$h 'n Guns helps you relive the best scenes of your favorite gangster movies. The goal is to have more money than anyone else after eight rounds while still being alive.
Each round, one player is the Boss, and he controls the pace of play. First, loot cards are revealed on the table to show what's up for grabs. Next, players load their guns by secretly selecting either a "Bang!" or a "Click! Click!" card from their hand. The Boss counts to three, and on "Three" each player points his foam gun at someone else; due to his status, the Boss can tell one player who's pointing a gun at him that he needs to point it in another direction. After a pause to observe threats and measure the seriousness in an opponent's eyes, the Boss counts to three again and anyone who doesn't want to risk getting shot can chicken out and remove themselves from the round.
Everyone who's pointing a gun at someone still in the round now reveals their card, and anyone who's the target of a "Bang!" takes a wound marker and gets none of the available loot. Starting with the Boss, everyone still in the round takes one loot card at a time from the table — money, diamonds, paintings, the position of Boss, medical care (to remove a wound), or a new bullet (to add a "Bang!" card to your hand) — until everything has been claimed.
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