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BGG랭킹
BGG전체 : 1108
CGS : 41
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
14+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.06 / 5
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디자이너
Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang
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아티스트
Víctor Pérez Corbella, Alex Drummond
-
인원
게임 소개
워해머 40,000: 2인용 리빙 카드 게임인 정복에서 당신은 군벌의 역할을 맡아 영광스러운 승리를 쟁취하기 위해 당신의 군대를 상대편과 전투로 이끈다. 가장 용감한 전사들을 이끌고 전투에 나서더라도 미래를 위해 계획을 세워야 합니다 전쟁의 조류가 그들을 피와 불에 삼키기 전에 행성에 존재감을 확립해야 합니다 무력으로 트락시스를 정복해야 먼 미래의 암울한 어둠 속에서 오직 전쟁만이 있을 뿐이다.
워해머 40,000: 정복은 일곱 개의 다른 분파를 소개한다: 우주 해병대, 아스트라 밀리터리움, 오크, 혼돈, 다크 엘다르, 엘다르, 타우. 이들 각 파벌은 독특한 풍미와 놀이 양식을 가지고 있으며, 정렬 수레바퀴는 두 파벌의 연합 가능성을 소개하고 있다.
게임이 시작될 때, 트락시스 구역이 당신 앞에 열려있고, 행성들이 전쟁터로 가는 길목에서 군대의 부랑자들을 기다리고 있습니다. 각 라운드는 당신과 당신의 상대가 전투를 준비하는 것으로 시작합니다. 플래닛 카드는 게임 초반에 플레이어들 사이에 일렬로 배열되며, 출발 선수 왼쪽에서 가장 멀리 있는 행성이 첫 번째 행성이 된다. 매 라운드마다 첫 번째 행성에서 당신 또는 당신의 상대가 충돌하고, 승리자가 첫 번째 행성을 점령합니다.
행성을 포착하는 것이 당신의 궁극적인 목표입니다. 어떤 행성들은 41천년의 군대에 필요한 필수적인 물질들을 가지고 있다. 다른 것들은 그것들을 가지고 있는 사람들에게 전략적 이점을 제공하는 반면, 다른 것들은 엄청난 기술적 부를 가지고 있다. 각 플래닛 카드에는 왼쪽 상단에 행성의 자산을 나타내는 하나 이상의 기호가 있습니다. 이 기호들은 그 자체로 능력을 부여하지 않지만, 공통의 기호를 공유하는 세 개의 행성을 수집한 첫 번째 플레이어가 이 부문을 지배하고 게임에서 승리한다.
당신의 군벌은 강력한 특수 능력을 부여하고, 당신의 선발 자원과 손 크기를 결정하며, 당신의 군벌 주위에 데크를 만들어 그의 장점 —을 최대한 활용하고 그의 약점을 커버하기를 원할 것입니다. 상대 군벌은 이기는 또 다른 방법이기 때문입니다.
워해머 40,000: 정복은 일곱 개의 다른 분파를 소개한다: 우주 해병대, 아스트라 밀리터리움, 오크, 혼돈, 다크 엘다르, 엘다르, 타우. 이들 각 파벌은 독특한 풍미와 놀이 양식을 가지고 있으며, 정렬 수레바퀴는 두 파벌의 연합 가능성을 소개하고 있다.
게임이 시작될 때, 트락시스 구역이 당신 앞에 열려있고, 행성들이 전쟁터로 가는 길목에서 군대의 부랑자들을 기다리고 있습니다. 각 라운드는 당신과 당신의 상대가 전투를 준비하는 것으로 시작합니다. 플래닛 카드는 게임 초반에 플레이어들 사이에 일렬로 배열되며, 출발 선수 왼쪽에서 가장 멀리 있는 행성이 첫 번째 행성이 된다. 매 라운드마다 첫 번째 행성에서 당신 또는 당신의 상대가 충돌하고, 승리자가 첫 번째 행성을 점령합니다.
행성을 포착하는 것이 당신의 궁극적인 목표입니다. 어떤 행성들은 41천년의 군대에 필요한 필수적인 물질들을 가지고 있다. 다른 것들은 그것들을 가지고 있는 사람들에게 전략적 이점을 제공하는 반면, 다른 것들은 엄청난 기술적 부를 가지고 있다. 각 플래닛 카드에는 왼쪽 상단에 행성의 자산을 나타내는 하나 이상의 기호가 있습니다. 이 기호들은 그 자체로 능력을 부여하지 않지만, 공통의 기호를 공유하는 세 개의 행성을 수집한 첫 번째 플레이어가 이 부문을 지배하고 게임에서 승리한다.
당신의 군벌은 강력한 특수 능력을 부여하고, 당신의 선발 자원과 손 크기를 결정하며, 당신의 군벌 주위에 데크를 만들어 그의 장점 —을 최대한 활용하고 그의 약점을 커버하기를 원할 것입니다. 상대 군벌은 이기는 또 다른 방법이기 때문입니다.
In Warhammer 40,000: Conquest, a two-player Living Card Game, you take the part of a warlord, leading your armies into battle against your opponent in a bid to claim glorious victory. Even as you lead your bravest warriors into battle, you must plan for the future, establishing a presence on planets before the tides of war consume them in blood and fire. You must conquer the Traxis sector by strength of arms for in the grim darkness of the far future, there is only war.
Warhammer 40,000: Conquest introduces seven distinct factions: Space Marines, Astra Militarum, Orks, Chaos, Dark Eldar, Eldar, and Tau. Each of these factions possesses a unique flavor and style of play, and an alignment wheel introduces the possibility of forming an alliance between two factions.
At the start of play, the Traxis sector lies open before you, with planets awaiting the tramp of armies on the road to war. Each round begins with you and your opponent preparing for battle. Planet cards are arranged in a row between the players at the beginning of the game, and the planet farthest to the left of the starting player is the first planet. Each round, you or your opponent will clash at the first planet, and the victor will capture the first planet.
Capturing planets is your ultimate goal. Some planets possess essential materials necessary for the armies of the 41st millennium. Others offer strategic advantages to those who hold them, while yet others are home to great technological wealth. Each of the planet cards possesses one or more symbols in the upper left hand corner, designating that planet's assets. These symbols grant no abilities by themselves, but the first player to collect three planets sharing a common symbol dominates the sector and wins the game.
Your warlord grants powerful special abilities, determines your starting resources and hand size, and serves as a vital part of your army, so you'll want to build your deck around your warlord to take full advantage of his strengths — and cover his weaknesses, as defeating the opponent's warlord is another way to victory.
Warhammer 40,000: Conquest introduces seven distinct factions: Space Marines, Astra Militarum, Orks, Chaos, Dark Eldar, Eldar, and Tau. Each of these factions possesses a unique flavor and style of play, and an alignment wheel introduces the possibility of forming an alliance between two factions.
At the start of play, the Traxis sector lies open before you, with planets awaiting the tramp of armies on the road to war. Each round begins with you and your opponent preparing for battle. Planet cards are arranged in a row between the players at the beginning of the game, and the planet farthest to the left of the starting player is the first planet. Each round, you or your opponent will clash at the first planet, and the victor will capture the first planet.
Capturing planets is your ultimate goal. Some planets possess essential materials necessary for the armies of the 41st millennium. Others offer strategic advantages to those who hold them, while yet others are home to great technological wealth. Each of the planet cards possesses one or more symbols in the upper left hand corner, designating that planet's assets. These symbols grant no abilities by themselves, but the first player to collect three planets sharing a common symbol dominates the sector and wins the game.
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