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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
360-360 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Hiroshi Tsujimoto
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아티스트
-
인원
게임 소개
SGB-3 대체 세키가하라(1983) (JPY 1800)
처음 6쪽은 전투까지의 사건들을 다루고, 다음 12쪽은 게임의 규칙을 다루고, 나머지는 관련된 참가자들에 대한 자세한 설명이다. 이 지도는 4개의 11x17” 조각을 포함하고 있으며, 하나의 지도를 함께 만든다. 지도에는 완전한 육각형의 지형 기호가 사용되지는 않지만, 관련된 여러 씨족에 대한 광범위한 셋업 박스가 포함되어 있다.
이름 그대로 1600년 세키가하라 전투의 대체 역사이다. 카운터에는 전투 및 이동 가치가 있으며, 일부 병력은 괄호 안에 전투 번호를 넣기도 한다. CRT는 ‘push-style’이고 결과는 ‘이므로 목록 페이지 중간에 깔끔한 시간 나선형이 있습니다.AD’, ‘AR’ ‘Eng’, ‘DR’ 및 ‘DD”. 이 게임은 12턴 동안 지속되지만 턴 길이, 지도, 단위 배율 등은 표시되지 않는다.
처음 6쪽은 전투까지의 사건들을 다루고, 다음 12쪽은 게임의 규칙을 다루고, 나머지는 관련된 참가자들에 대한 자세한 설명이다. 이 지도는 4개의 11x17” 조각을 포함하고 있으며, 하나의 지도를 함께 만든다. 지도에는 완전한 육각형의 지형 기호가 사용되지는 않지만, 관련된 여러 씨족에 대한 광범위한 셋업 박스가 포함되어 있다.
이름 그대로 1600년 세키가하라 전투의 대체 역사이다. 카운터에는 전투 및 이동 가치가 있으며, 일부 병력은 괄호 안에 전투 번호를 넣기도 한다. CRT는 ‘push-style’이고 결과는 ‘이므로 목록 페이지 중간에 깔끔한 시간 나선형이 있습니다.AD’, ‘AR’ ‘Eng’, ‘DR’ 및 ‘DD”. 이 게임은 12턴 동안 지속되지만 턴 길이, 지도, 단위 배율 등은 표시되지 않는다.
SGB-3 Alternative Sekigahara (1983) (JPY 1800)
The first six pages cover the events leading up to the battle, while the next 12 pages cover the rules of the game and the rest are a detailed description of the participants involved. The map contains four 11x17” pieces, making one whole map together. The map does not use full-hex terrain symbols but does include a vast array of set-up boxes for the different clans involved.
As its name implies, this is a alternative history of the Battle of Sekigahara in 1600. The counters have a combat and movement value with some of the troops having their combat number in parenthesis (the musket-armed troops I bet, but there does seen to be a lot of them). There is a neat time spiral in the middle of a roster page (what is recorded there, I have no idea), as the CRT is a ‘push-style’ one, with the results of ‘AD’, ‘AR’ ‘Eng’, ‘DR’ and ‘DD”. Apparently the game lasts twelve turns, but there is no indication of turn length, map or unit scale.
The first six pages cover the events leading up to the battle, while the next 12 pages cover the rules of the game and the rest are a detailed description of the participants involved. The map contains four 11x17” pieces, making one whole map together. The map does not use full-hex terrain symbols but does include a vast array of set-up boxes for the different clans involved.
As its name implies, this is a alternative history of the Battle of Sekigahara in 1600. The counters have a combat and movement value with some of the troops having their combat number in parenthesis (the musket-armed troops I bet, but there does seen to be a lot of them). There is a neat time spiral in the middle of a roster page (what is recorded there, I have no idea), as the CRT is a ‘push-style’ one, with the results of ‘AD’, ‘AR’ ‘Eng’, ‘DR’ and ‘DD”. Apparently the game lasts twelve turns, but there is no indication of turn length, map or unit scale.
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