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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Gerd Breitenbach, Markus Hagenauer
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아티스트
Gerd Breitenbach
-
인원
게임 소개
Tomoe는 흑인과 백인 사이의 투쟁을 나타냅니다.
두 선수 모두 상대편의 색깔에 휘둘리지 않고 최대한 넓은 색상으로 포위하려 한다.
이 게임은 보드와 32개의 트리플 육각형 타일(각각 8개씩 4개의 다른 타일)로 구성되어 있다.
플레이어들은 보드에 타일을 번갈아 놓고 결국 보드에 이미 있는 타일을 회전시킨다.
모든 타일에 흑백 영역이 포함되어 있으므로 자신만의 영역을 만들 수 있을 뿐만 아니라 항상 상대를 위해 무언가를 만들 수도 있습니다. 그래서 당신은 당신이 하는 일에 매우 신중해야 한다, 왜냐하면 그 밀폐된 영역은 당신의 상대방에 의해 폐쇄되지 않은 경우에만 당신의 점수에 반영되기 때문이다.
그 게임은 전체 보드가 다 차면 바로 끝납니다.
플레이어들은 그들이 포위한 지역에서 상대편의 색깔을 센다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 이깁니다.
두 선수 모두 상대편의 색깔에 휘둘리지 않고 최대한 넓은 색상으로 포위하려 한다.
이 게임은 보드와 32개의 트리플 육각형 타일(각각 8개씩 4개의 다른 타일)로 구성되어 있다.
플레이어들은 보드에 타일을 번갈아 놓고 결국 보드에 이미 있는 타일을 회전시킨다.
모든 타일에 흑백 영역이 포함되어 있으므로 자신만의 영역을 만들 수 있을 뿐만 아니라 항상 상대를 위해 무언가를 만들 수도 있습니다. 그래서 당신은 당신이 하는 일에 매우 신중해야 한다, 왜냐하면 그 밀폐된 영역은 당신의 상대방에 의해 폐쇄되지 않은 경우에만 당신의 점수에 반영되기 때문이다.
그 게임은 전체 보드가 다 차면 바로 끝납니다.
플레이어들은 그들이 포위한 지역에서 상대편의 색깔을 센다. 가장 높은 점수를 받은 선수가 이깁니다.
Tomoe represents the struggle between black and white.
Both players try to encircle with their colour areas as large as they can, without being encircled by the opponents' colour themselves.
The game consists of a board and 32 triple hexagon tiles (4 different tiles, 8 of each).
Players alternately place tiles on the board and eventually also rotate a tile already on the board.
As all tiles contain black and white areas, you can not just build your own area, but always also build something for your opponent. So you have to be very careful what you do, as an enclosed area only counts to your score if it is not enclosed by your opponent itself.
The game ends as soon as the whole board is occupied.
Players count the sectors of their opponents colour in areas they have encircled. The player with the highest score wins.
Both players try to encircle with their colour areas as large as they can, without being encircled by the opponents' colour themselves.
The game consists of a board and 32 triple hexagon tiles (4 different tiles, 8 of each).
Players alternately place tiles on the board and eventually also rotate a tile already on the board.
As all tiles contain black and white areas, you can not just build your own area, but always also build something for your opponent. So you have to be very careful what you do, as an enclosed area only counts to your score if it is not enclosed by your opponent itself.
The game ends as soon as the whole board is occupied.
Players count the sectors of their opponents colour in areas they have encircled. The player with the highest score wins.
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