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BGG랭킹
BGG전체 : 13974
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
90-90 분
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연령
12+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.59 / 5
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디자이너
Ian Brody
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아티스트
Nicholas Avallone
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인원
게임 소개
대상: 해왕성은 다음 세기의 상업 우주 탐사에 대한 낙관적인 비전을 보여줍니다. 플레이어는 지구 너머의 세계를 탐험, 개발, 식민지화하기 위한 자원과 의도로 조직을 통제한다. 건전한 기술 연구와 함께 세심한 계획과 자원 관리를 실천하는 기관들이 성공할 것이다. 대상: 해왕성은 4세대의 우주 탐험을 거친다. 플레이어는 대규모 상업 전초기지와 식민지를 건설하고 명성과 노골적인 구매로 승리 포인트를 획득합니다. 4세대가 지나면 승리 포인트가 가장 많은 플레이어가 승리한다.
이 게임은 대부분의 카드가 즉시 발생하는 동작과 모든 플레이어(카드를 사용한 플레이어를 포함)를 위한 또 다른 동작을 가지고 있는 카드 기반 게임이다. 플레이어들은 또한 화폐와 교환하여 카드를 판매할 수 있다. 당신이 카드를 팔 때, 그것은 Opportunity Track으로 가서 보드 옆에 놓입니다. 오퍼튜니티 트랙에 이미 플레이어 수만큼의 카드가 있으면 가장 오른쪽에 있는 카드는 폐기됩니다. 기회 트랙에서 카드의 순서를 변경할 수 없습니다. 플레이어는 마치 손에 쥐어진 것처럼 오퍼튜니티 트랙에서 카드를 플레이할 수 있습니다.
플레이어들은 우리의 태양계 내의 다양한 위치에 기지, 공장, 식민지를 설립하기 위한 우주 임무를 시작하기 위해 이 카드를 사용하여 화폐와 연료를 얻어야 한다. 세심한 손놀림과 자원 관리가 승부의 관건이다. 게다가, 플레이어들은 또한 대부분의 장소에 구축하기 위해 특정 기술을 연구해야 한다. 카드놀이와 결제 화폐를 통해 기술을 연구한다. 카드는 4개의 스택으로 분리되며, 이는 별도의 세대로 구분됩니다. 각 세대가 끝날 때, 각 플레이어는 자신이 만든 다양한 구조물에 대해 점수를 획득합니다. 세대별 말뚝이 모두 소진되면 게임이 종료된다.
이 게임은 대부분의 카드가 즉시 발생하는 동작과 모든 플레이어(카드를 사용한 플레이어를 포함)를 위한 또 다른 동작을 가지고 있는 카드 기반 게임이다. 플레이어들은 또한 화폐와 교환하여 카드를 판매할 수 있다. 당신이 카드를 팔 때, 그것은 Opportunity Track으로 가서 보드 옆에 놓입니다. 오퍼튜니티 트랙에 이미 플레이어 수만큼의 카드가 있으면 가장 오른쪽에 있는 카드는 폐기됩니다. 기회 트랙에서 카드의 순서를 변경할 수 없습니다. 플레이어는 마치 손에 쥐어진 것처럼 오퍼튜니티 트랙에서 카드를 플레이할 수 있습니다.
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Destination: Neptune shows an optimistic vision of commercial space exploration in the next century. Players control an organization with the resources and intent to explore, develop, and colonize the worlds beyond Earth. Organizations that practice careful planning and resource management, with a healthy dose of technology research will succeed. Destination: Neptune moves through four generations of space exploration. Players earn Victory Points by building large commercial outposts and colonies, as well as from fame and outright purchases. After four generations, the player with the most Victory Points wins the game.
This is a card driven game in which most Cards have an action that happens immediately, and another action for all of the players (including the player who played the card). Players can also sell cards in exchange for currency. When you sell a card, it goes to an Opportunity Track and is placed to the side of the board. If the Opportunity Track already has as many cards as players, the rightmost card is discarded. You may not change the order of the cards in the Opportunity Track. Players can play cards from the Opportunity Track as if they were in their hands.
Players must use the cards to gain currency and fuel in order to launch space missions to establish bases, factories and colonies on various locations within our solar system. Careful hand and resource management is key to winning the game. In addition, players also need to research certain technologies in order to build on most locations. Technologies are researched through card play and paying currency. The cards are separated into 4 piles which are separate generations. At the end of each generation, each player scores points for the various structures they've built. The game ends when all generation piles have been exhausted.
This is a card driven game in which most Cards have an action that happens immediately, and another action for all of the players (including the player who played the card). Players can also sell cards in exchange for currency. When you sell a card, it goes to an Opportunity Track and is placed to the side of the board. If the Opportunity Track already has as many cards as players, the rightmost card is discarded. You may not change the order of the cards in the Opportunity Track. Players can play cards from the Opportunity Track as if they were in their hands.
Players must use the cards to gain currency and fuel in order to launch space missions to establish bases, factories and colonies on various locations within our solar system. Careful hand and resource management is key to winning the game. In addition, players also need to research certain technologies in order to build on most locations. Technologies are researched through card play and paying currency. The cards are separated into 4 piles which are separate generations. At the end of each generation, each player scores points for the various structures they've built. The game ends when all generation piles have been exhausted.
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