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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
(Uncredited)
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아티스트
(Uncredited)
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인원
게임 소개
런 쉬피 런의 보드는 9개 홀의 3x3 정사각형 격자로 시작되는데, 중앙 정사각형의 코너 구멍에서 4개의 유사한 격자가 분기되어 총 41개 홀이 된다. 검은 대리석(늑대) 1개와 흰 대리석(양) 12개가 게임에 포함되어 보드 구멍에서 쉽게 휴식을 취한다.
게임을 시작하기 위해, 늑대는 그의 대리석을 보드 위의 아무 곳에나 놓습니다. 그런 다음 양은 대리석을 판 위의 아무 곳에나 놓는다. 늑대는 어느 방향으로든 인접한 구멍으로 이동하기 시작할 수 있습니다. 양은 구슬이 모두 놓일 때까지 한 번에 하나씩 보드 어디에나 계속해서 구슬을 올려놓아야 합니다. 그 시점에서, 양 구슬은 늑대와 똑같이 움직일 수 있습니다.
늑대는 인접한 구멍에 있는 어떤 양이라도 건너편에 있는 빈 구멍으로 뛰어 넘어서 사냥할 수 있다. 여러 번 점프를 할 수 있다. 양은 포획할 수 없지만 흰 구슬이나 판자 가장자리에 기대어 늑대가 움직이지 못하도록 무리 지어 몰아붙여야 한다. 양이 늑대를 잡으면, 그들이 이긴다. 늑대를 더 이상 가둘 수 없다면, 늑대가 이기는 것이다.
이것은 여우와 기러기의 변형이다.
게임을 시작하기 위해, 늑대는 그의 대리석을 보드 위의 아무 곳에나 놓습니다. 그런 다음 양은 대리석을 판 위의 아무 곳에나 놓는다. 늑대는 어느 방향으로든 인접한 구멍으로 이동하기 시작할 수 있습니다. 양은 구슬이 모두 놓일 때까지 한 번에 하나씩 보드 어디에나 계속해서 구슬을 올려놓아야 합니다. 그 시점에서, 양 구슬은 늑대와 똑같이 움직일 수 있습니다.
늑대는 인접한 구멍에 있는 어떤 양이라도 건너편에 있는 빈 구멍으로 뛰어 넘어서 사냥할 수 있다. 여러 번 점프를 할 수 있다. 양은 포획할 수 없지만 흰 구슬이나 판자 가장자리에 기대어 늑대가 움직이지 못하도록 무리 지어 몰아붙여야 한다. 양이 늑대를 잡으면, 그들이 이긴다. 늑대를 더 이상 가둘 수 없다면, 늑대가 이기는 것이다.
이것은 여우와 기러기의 변형이다.
The board for Run Sheepee Run begins with a 3x3 square grid of nine holes, with four similar grids branching out from the corner holes of the center square, for a total of 41 holes. One black marble (the wolf) and twelve white marbles (the sheep) are included with the game, and rest easily in the board's holes.
To start the game, the wolf places his marble anywhere on the board. The sheep then places a marble anywhere on the board. The wolf may begin moving to one adjacent hole in any direction. The sheep must continue placing his marbles one at a time anywhere on the board until they have all been placed. At that point, the sheep marbles can move the same as the wolf.
The wolf can capture any sheep in an adjacent hole by jumping over it to a vacant hole on its opposite side and removing it from play. Multiple jumps are possible. The sheep cannot capture but must try to crowd the wolf so that it cannot move, either with white marbles or against the edge of the board. If the sheep trap the wolf, they win. If the wolf can no longer be trapped, he wins.
This is a variant of Fox and Geese.
To start the game, the wolf places his marble anywhere on the board. The sheep then places a marble anywhere on the board. The wolf may begin moving to one adjacent hole in any direction. The sheep must continue placing his marbles one at a time anywhere on the board until they have all been placed. At that point, the sheep marbles can move the same as the wolf.
The wolf can capture any sheep in an adjacent hole by jumping over it to a vacant hole on its opposite side and removing it from play. Multiple jumps are possible. The sheep cannot capture but must try to crowd the wolf so that it cannot move, either with white marbles or against the edge of the board. If the sheep trap the wolf, they win. If the wolf can no longer be trapped, he wins.
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