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BGG랭킹
BGG전체 : 5413
STRATEGY : 1945
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
40-120 분
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연령
10+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.44 / 5
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디자이너
Brian Suhre
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아티스트
Hilary Barta, Kyle Bice, Ryan Browne, Randy Field, Jenny Frison, Gene Ha, Adam P. McIver, Mike Norton
-
인원
게임 소개
패러독스의 가까운 미래에는, The Quake라고 불리는 시공간 교란이 전 세계를 분열시키고 이 세계들을 존재에서 제거하고 있다. 두 명에서 네 명의 참가자들이 새로운 시간 가닥 &mdash를 만듦으로써 이러한 세계들을 복구하기 위해 빠르게 일하는 과학자들의 역할을 맡는다. 폭풍의 힘이 약해지면, 가장 성공한 과학자는 다중우주의 영웅으로 칭송받게 될 것이다.
패러독스는 카드 제도, 세트 수집, 자원 관리와 같은 친숙한 보드 게임 요소를 취한 다음 각 플레이어가 조작할 수 있도록 비즐리 같은 색상의 디스크 그리드를 추가하고 게임&rsquo의 엔드로 보호해야 하는 세계의 세계를 추가한다. 그 결과, 패러독스는 플레이어들이 세 개의 연동 시스템을 탐색하여 퀘이크의 혼란스러운 세력으로부터 이러한 세계를 보호하기 때문에 배우기는 간단하지만 마스터하기 어려운 독특한 경험을 플레이어들에게 제공한다.
패러독스는 Brian Suhre가 디자인하고 15명의 작가가 그림을 그렸는데, 각각은 그들만의 독특한 세계관을 가지고 있다. 패러독스는 선수 한 명당 20-30분 간격으로 플레이한다.
패러독스는 카드 제도, 세트 수집, 자원 관리와 같은 친숙한 보드 게임 요소를 취한 다음 각 플레이어가 조작할 수 있도록 비즐리 같은 색상의 디스크 그리드를 추가하고 게임&rsquo의 엔드로 보호해야 하는 세계의 세계를 추가한다. 그 결과, 패러독스는 플레이어들이 세 개의 연동 시스템을 탐색하여 퀘이크의 혼란스러운 세력으로부터 이러한 세계를 보호하기 때문에 배우기는 간단하지만 마스터하기 어려운 독특한 경험을 플레이어들에게 제공한다.
패러독스는 Brian Suhre가 디자인하고 15명의 작가가 그림을 그렸는데, 각각은 그들만의 독특한 세계관을 가지고 있다. 패러독스는 선수 한 명당 20-30분 간격으로 플레이한다.
In the near future of Paradox, a space-time disturbance called The Quake is fracturing entire worlds’ timelines and removing these worlds from existence. Two to four players take on the roles of scientists working quickly to repair these worlds’ connections to their past, present, and future by making new time strands — however, every repaired connection ripples through time and fuels the Quake to fracture more worlds. When the storm’s power fades, the most successful scientist will be hailed as a hero throughout the multiverse.
Paradox takes familiar board game elements such as card drafting, set collection, and resource management, then adds a Bejewelled-like grid of colorful disks for each player to manipulate, along with a universe of worlds that must be protected by game’s end. As a result, Paradox presents players with a unique experience that is simple to learn yet challenging to master as players navigate three interlocking systems to protect these worlds from the chaotic forces of the Quake.
Paradox is designed by Brian Suhre and is illustrated by 15 artists, each with their unique view of one of the worlds. Paradox plays in about 20-30min per player.
Paradox takes familiar board game elements such as card drafting, set collection, and resource management, then adds a Bejewelled-like grid of colorful disks for each player to manipulate, along with a universe of worlds that must be protected by game’s end. As a result, Paradox presents players with a unique experience that is simple to learn yet challenging to master as players navigate three interlocking systems to protect these worlds from the chaotic forces of the Quake.
Paradox is designed by Brian Suhre and is illustrated by 15 artists, each with their unique view of one of the worlds. Paradox plays in about 20-30min per player.
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