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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
3-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
1.50 / 5
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디자이너
Masayoshi Imura
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아티스트
Tachibana Reiji
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인원
게임 소개
Wargame 일본 역사 #22의 이슈 게임입니다.
일본 센고쿠 시대의 클라이맥스를 위한 전략 레벨 워게임입니다.
기본 게임 컨셉은 세계의 역사에서 영감을 얻었으며 플레이 시간이 짧고 간단하다.
각 턴마다 플레이어들은 드러나는 워로드 카드 6장 중 하나를 선택한다. 상위 주문 카드는 무료로 받을 수 있지만, 두 번째 이상 주문 카드는 "가 필요합니다.하늘의 뜻. 그리고 이 칩들은 건너뛴 카드 중 나중에 선택하는 사람이 가져갈 수 있습니다.
각 군벌카드는 다양한 힘과 특기가 있으며, 지원카드도 부착했다.
전투는 매우 간단한 전투 결과표를 가진 다이로 해결된다.
승자는 지방 통제와 다른 보너스를 위해 획득한 승점에 의해 결정된다.
일본 센고쿠 시대의 클라이맥스를 위한 전략 레벨 워게임입니다.
기본 게임 컨셉은 세계의 역사에서 영감을 얻었으며 플레이 시간이 짧고 간단하다.
각 턴마다 플레이어들은 드러나는 워로드 카드 6장 중 하나를 선택한다. 상위 주문 카드는 무료로 받을 수 있지만, 두 번째 이상 주문 카드는 "가 필요합니다.하늘의 뜻. 그리고 이 칩들은 건너뛴 카드 중 나중에 선택하는 사람이 가져갈 수 있습니다.
각 군벌카드는 다양한 힘과 특기가 있으며, 지원카드도 부착했다.
전투는 매우 간단한 전투 결과표를 가진 다이로 해결된다.
승자는 지방 통제와 다른 보너스를 위해 획득한 승점에 의해 결정된다.
Issue game of Wargame Japanese History #22.
Strategic level wargame for climax of the Japanese Sengoku period.
The basic game concept is inspired from History of the World, and has a shorter playtime and is simpler.
Each turn, players select one of six revealed warlord cards. The top order card can be taken free, but second or later card is require a "Heaven's will" chit. And these chits can be taken by the later chooser of the skipped cards.
Each warlord card has various strength and special ability, and also attached a support card.
The battle is resolved by a die with a very simple combat result table.
The winner is determined by victory points, earned for control of provinces and other bonuses.
Strategic level wargame for climax of the Japanese Sengoku period.
The basic game concept is inspired from History of the World, and has a shorter playtime and is simpler.
Each turn, players select one of six revealed warlord cards. The top order card can be taken free, but second or later card is require a "Heaven's will" chit. And these chits can be taken by the later chooser of the skipped cards.
Each warlord card has various strength and special ability, and also attached a support card.
The battle is resolved by a die with a very simple combat result table.
The winner is determined by victory points, earned for control of provinces and other bonuses.
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