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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
10+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Marco Campari
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아티스트
Marco Campari
-
인원
게임 소개
그라벨로나 1944 è la simulazione della battaglia di Gravellona Toce, svoltasi tra i partigiani dell'Osola e reparti repubblichini nell Settembre 1944.
우나 시물라치오네 타티카 콘 다이버시 인테르세란티!
이탈리아어로 된 레골레, 페딘 디 지오코 이 타벨레!!
이 게임은 1944년 9월 이탈리아 파르티잔과 공화주의 파시스트 간의 전투를 대표한다. 유닛은 액션 포인트를 사용하여 액션을 수행할 수 있으며, 액션 포인트는 각 턴이 끝날 때마다 획득되며 플레이어가 신중하게 계획해야 합니다.
각 부대는 화재의 종류(영유병, 전차, 포병)와 목표물(영유병, 전차, 콘크리트 목표물)에 따라 각기 다른 사격 능력을 갖는다. 사기 테스트와 적중 결과는 Melèe 동안뿐만 아니라 Fire에도 적용될 수 있습니다.
우나 시물라치오네 타티카 콘 다이버시 인테르세란티!
이탈리아어로 된 레골레, 페딘 디 지오코 이 타벨레!!
이 게임은 1944년 9월 이탈리아 파르티잔과 공화주의 파시스트 간의 전투를 대표한다. 유닛은 액션 포인트를 사용하여 액션을 수행할 수 있으며, 액션 포인트는 각 턴이 끝날 때마다 획득되며 플레이어가 신중하게 계획해야 합니다.
각 부대는 화재의 종류(영유병, 전차, 포병)와 목표물(영유병, 전차, 콘크리트 목표물)에 따라 각기 다른 사격 능력을 갖는다. 사기 테스트와 적중 결과는 Melèe 동안뿐만 아니라 Fire에도 적용될 수 있습니다.
Gravellona 1944 è la simulazione della battaglia di Gravellona Toce, svoltasi tra i partigiani della Repubblica dell'Ossola e i reparti repubblichini nel Settembre 1944.
Una simulazione tattica con diversi spunti interessanti!
Regole in italiano, pedine di gioco e tabelle!!
The game represents the battle between Italian partisans and republican fascists in September 1944. It is a tactical simulation with interesting ideas; units can do Actions by using Action Points, which are gained at the end of each turn and which must be planned carefully by the player.
Combat units are usually at platoon level or single veichle; each unit has a different capacity of fire, depending from the type of fire (Infantry, Tanks or Artillery) and the type of target (Infantry, Tanks and Veichles, Concrete targets). Morale tests and Hit results can apply on Fire, as well as during Melèe.
Una simulazione tattica con diversi spunti interessanti!
Regole in italiano, pedine di gioco e tabelle!!
The game represents the battle between Italian partisans and republican fascists in September 1944. It is a tactical simulation with interesting ideas; units can do Actions by using Action Points, which are gained at the end of each turn and which must be planned carefully by the player.
Combat units are usually at platoon level or single veichle; each unit has a different capacity of fire, depending from the type of fire (Infantry, Tanks or Artillery) and the type of target (Infantry, Tanks and Veichles, Concrete targets). Morale tests and Hit results can apply on Fire, as well as during Melèe.
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