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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
이 길은 흥분과 위험으로 가득 차 있습니다. 패럴런스를 물리치기 위해 필요한 4개의 구조물을 마스터하시겠습니까? 반지를 들고 랜턴에 도착하면 랜턴을 눌러 결과를 확인합니다. 불이 켜지지 않은 링은 트랙으로 돌아가야 한다는 것을 의미합니다. 불붙은 반지는 곧... 네가 이겼어! 반지에 불을 붙이고 그린 랜턴 선서를 암송하라!
플레이어들은 원형 보드 주위를 움직이기 위해 피프 다이를 굴립니다. 그린랜턴 컨스트럭트 4종을 모두 모은 후에야 플레이어가 메인보드를 떠나 게임을 이길 수 있는 기회를 얻게 된다. 컨스트럭트를 배포하는 과정에서 다양한 공간이 존재하거나 플레이어가 컨스트럭트를 폐기하도록 강요하는 반면, 다른 공간들은 플레이어가 자신이나 다른 플레이어를 자신이 선택한 공간으로 보낼 수 있게 한다.
두 가지 주목할 만한 구성 요소도 게임 플레이에 영향을 미친다. 링 공간에 착지함으로써 플레이어는 랜턴의 링(실제 라이트 업 링 구성품)을 가져와서 피프 다이를 두 번 굴려 결과를 선택할 수 있다. 마지막으로, 네 개의 Construct를 모두 모은 후에도 플레이어가 승리하기 위해서는 링을 성공적으로 충전해야 합니다. 커다란 랜턴 배터리 피스는 플라스틱 피스를 회전시키고 버튼을 누른 후 무작위 응답을 기다리면 플레이어가 대략 2/3의 확률로 승리할 수 있다.
플레이어들은 원형 보드 주위를 움직이기 위해 피프 다이를 굴립니다. 그린랜턴 컨스트럭트 4종을 모두 모은 후에야 플레이어가 메인보드를 떠나 게임을 이길 수 있는 기회를 얻게 된다. 컨스트럭트를 배포하는 과정에서 다양한 공간이 존재하거나 플레이어가 컨스트럭트를 폐기하도록 강요하는 반면, 다른 공간들은 플레이어가 자신이나 다른 플레이어를 자신이 선택한 공간으로 보낼 수 있게 한다.
두 가지 주목할 만한 구성 요소도 게임 플레이에 영향을 미친다. 링 공간에 착지함으로써 플레이어는 랜턴의 링(실제 라이트 업 링 구성품)을 가져와서 피프 다이를 두 번 굴려 결과를 선택할 수 있다. 마지막으로, 네 개의 Construct를 모두 모은 후에도 플레이어가 승리하기 위해서는 링을 성공적으로 충전해야 합니다. 커다란 랜턴 배터리 피스는 플라스틱 피스를 회전시키고 버튼을 누른 후 무작위 응답을 기다리면 플레이어가 대략 2/3의 확률로 승리할 수 있다.
The path is filled with excitement and danger: will you master the four constructs that you need to defeat Parallax? When you arrive at the lantern with the ring, press on the lantern to see the result. An unlit ring means you have to go back on the track. A lit ring means... you've won! Light up the ring and recite the Green Lantern oath!
Players roll a pip die to move around a circular board. Only after collecting all four types of Green Lantern Constructs will a player leave the main board and have an opportunity to win the game. Varying spaces along the way distribute Constructs or force players to discard Constructs, while other spaces allow a player to send themselves or other players to a space of his or her choosing.
Two notable components also affect game play. By landing on a ring space, a player might take the Lantern's ring (an actual light up ring component), allowing him or her to roll the pip die twice and pick from the outcomes. Finally, even after collecting all four Constructs, a player must successfully charge their ring to win. A large Lantern battery piece gives a player a roughly 2/3 chance of victory by spinning a plastic piece, pressing a button, and awaiting the random response.
Players roll a pip die to move around a circular board. Only after collecting all four types of Green Lantern Constructs will a player leave the main board and have an opportunity to win the game. Varying spaces along the way distribute Constructs or force players to discard Constructs, while other spaces allow a player to send themselves or other players to a space of his or her choosing.
Two notable components also affect game play. By landing on a ring space, a player might take the Lantern's ring (an actual light up ring component), allowing him or her to roll the pip die twice and pick from the outcomes. Finally, even after collecting all four Constructs, a player must successfully charge their ring to win. A large Lantern battery piece gives a player a roughly 2/3 chance of victory by spinning a plastic piece, pressing a button, and awaiting the random response.
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