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BGG랭킹
BGG전체 : 22297
CHILDRENSGAMES : 580
FAMILYGAMES : 2904 -
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인원
3-6 명
BGG추천: 2-6 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.14 / 5
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디자이너
Martin Kallenborn, Jochen Scherer
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아티스트
Rolf Vogt
-
인원
게임 소개
아셀 슐라마셀에서, 일명 & K.A"Woodlouse Chaos", 플레이어들은 얼마나 많은 벌레가 그들을 괴롭히고 있는지 알 필요가 있습니다!
각 선수는 자신의 득점 더미에 3장의 카드를 가지고 시작합니다. 각 카드는 4가지 종류의 징그러운 동물 중 하나이며, 각 카드에는 1-5마리의 동물이 있습니다. 각 동물마다 하나의 염기서열 카드가 일렬로 놓여 있다.
15~18장의 카드가 있는 데크가 테이블 중앙에 놓여 있고, 플레이어들은 돌아가면서 카드를 뽑고 카드에 어떤 동물이 몇 마리 있는지 다른 플레이어들과 소통하려고 한다. 이를 위해, 그들은 각 동물에게 한 번씩 손뼉을 치며, 순서 줄 & mdash에 있는 동물의 위치와 같은 수 차례 테이블을 치지만, 그들은 이렇게 하고 싶지 않다. 왜냐하면 상대의 각각의 잘못된 추측에 대해, 상대는 그의 점수 더미로부터 단서를 주어야 하기 때문이다. 정답을 맞힌 사람은 카드를 받고, 카드 패가 바닥나면 득점이 가장 많은 사람이 승리한다.
각 선수는 자신의 득점 더미에 3장의 카드를 가지고 시작합니다. 각 카드는 4가지 종류의 징그러운 동물 중 하나이며, 각 카드에는 1-5마리의 동물이 있습니다. 각 동물마다 하나의 염기서열 카드가 일렬로 놓여 있다.
15~18장의 카드가 있는 데크가 테이블 중앙에 놓여 있고, 플레이어들은 돌아가면서 카드를 뽑고 카드에 어떤 동물이 몇 마리 있는지 다른 플레이어들과 소통하려고 한다. 이를 위해, 그들은 각 동물에게 한 번씩 손뼉을 치며, 순서 줄 & mdash에 있는 동물의 위치와 같은 수 차례 테이블을 치지만, 그들은 이렇게 하고 싶지 않다. 왜냐하면 상대의 각각의 잘못된 추측에 대해, 상대는 그의 점수 더미로부터 단서를 주어야 하기 때문이다. 정답을 맞힌 사람은 카드를 받고, 카드 패가 바닥나면 득점이 가장 많은 사람이 승리한다.
In Assel Schlamassel, a.k.a. "Woodlouse Chaos", players need to know their bugs as well as how many bugs are bugging them!
Each player starts with three cards in their scoring pile. Each card is one of four types of gross animal, with 1-5 of these animals on each card. One sequencing card for each animal is laid in a row.
A deck with 15-18 cards is placed in the center of the table, and players take turns drawing a card and trying to communicate to the other players which animal and how many of this animal are on the card. To do this, they clap their hands one time for each animal, and they slap the table a number of times equal to the animal's place in the sequencing row — but they don't want to do this too clearly because for each incorrect guess by an opponent, that opponent must give the clue-giver a card from his scoring pile. Whoever guesses correctly claims the card, and whoever has the most cards in scoring pile once the deck runs out wins.
Each player starts with three cards in their scoring pile. Each card is one of four types of gross animal, with 1-5 of these animals on each card. One sequencing card for each animal is laid in a row.
A deck with 15-18 cards is placed in the center of the table, and players take turns drawing a card and trying to communicate to the other players which animal and how many of this animal are on the card. To do this, they clap their hands one time for each animal, and they slap the table a number of times equal to the animal's place in the sequencing row — but they don't want to do this too clearly because for each incorrect guess by an opponent, that opponent must give the clue-giver a card from his scoring pile. Whoever guesses correctly claims the card, and whoever has the most cards in scoring pile once the deck runs out wins.
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