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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-20 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Aleksandr Kazantcev, Michael Kazantsev
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아티스트
Aleksandr Kazantcev
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인원
게임 소개
컴퓨터(조건, 루프, 논리, 하위 프로그램 등) 없이도 프로그래밍과 로봇공학을 쉽고 간편하게 학습하고 흥미로운 전략 발견을 즐길 수 있는 최초의 테이블 상판 게임! 만 8세 이상(만 5~6세 이상)의 2~4인용. 논리, 기억력, 팀 상호 작용의 훈련 이 모든 것은 간단하지만 내용이 깊은 보드 게임입니다. 집에서 아이들과 놀고 회사, 학교에서 놀고 STEM 부가교육에 사용하세요.
골렘 전투에 오신 걸 환영합니다! Cybertania의 왕&rsquo의 명령에 의한 Algorythmus 아치마는 석탄을 연료로 사용하는 점토 로봇 전사 골렘을 만들었습니다. 골렘의 머릿속에 있는 마법의 결정 덕분에 골렘은 명령을 따를 수 있고 프로그램이라고 불리는 짧은 일련의 명령을 수행할 수 있습니다. 킹은 또한 전사 프로그래머들과 그들의 골렘들 사이의 전투에 사용될 특별한 필드를 만들 것을 명령했다. 당신은 대회에 참가하여 사이버타니아 최고의 로봇 엔지니어임을 증명하게 될 것입니다.
10라운드로 각 플레이어는 액션 카드의 로봇 골렘 프로그램을 설정하고 실행합니다. 데미지 토큰과 행운의 카드에는 승리까지 남은 라운드와 수명이 얼마나 되는지, 프로그램 작성 시 사이클, 조건 또는 기타 보너스를 적용할 수 있는지 여부가 표시됩니다.
각 라운드의 당신과 상대는 보통 (골렘의 종류에 따라) 4개의 프로그래밍 슬롯을 가지고 있기 때문에 짧지만 효과적인 알고리즘을 관리할 필요가 있다. 미리 만들어진 시나리오(시나리오 북을 포함하여 10개 이상)를 모두 사용하고 자신만의 규칙, 필드 및 액션을 만들 수 있습니다!
장비:
• 양면(여름-겨울) 보드 조각 5개: (3x3 크기 4개, 4x4 크기 1개) (인쇄&)플레이에는 1개의 4x4 크기만 포함됨)
• 골렘 숫자 4개
• 6개의 양면 골렘 카드
• 76개의 작업 카드
• 4인용 데미지 토큰 12개
• 22개의 양면 장애물(로직) 토큰 + 8개의 로직 토큰
• 40개의 행운 카드
• 3개의 봇 프로그램 카드
• 풍경 책.
• 게임 규칙.
골렘 전투에 오신 걸 환영합니다! Cybertania의 왕&rsquo의 명령에 의한 Algorythmus 아치마는 석탄을 연료로 사용하는 점토 로봇 전사 골렘을 만들었습니다. 골렘의 머릿속에 있는 마법의 결정 덕분에 골렘은 명령을 따를 수 있고 프로그램이라고 불리는 짧은 일련의 명령을 수행할 수 있습니다. 킹은 또한 전사 프로그래머들과 그들의 골렘들 사이의 전투에 사용될 특별한 필드를 만들 것을 명령했다. 당신은 대회에 참가하여 사이버타니아 최고의 로봇 엔지니어임을 증명하게 될 것입니다.
10라운드로 각 플레이어는 액션 카드의 로봇 골렘 프로그램을 설정하고 실행합니다. 데미지 토큰과 행운의 카드에는 승리까지 남은 라운드와 수명이 얼마나 되는지, 프로그램 작성 시 사이클, 조건 또는 기타 보너스를 적용할 수 있는지 여부가 표시됩니다.
각 라운드의 당신과 상대는 보통 (골렘의 종류에 따라) 4개의 프로그래밍 슬롯을 가지고 있기 때문에 짧지만 효과적인 알고리즘을 관리할 필요가 있다. 미리 만들어진 시나리오(시나리오 북을 포함하여 10개 이상)를 모두 사용하고 자신만의 규칙, 필드 및 액션을 만들 수 있습니다!
장비:
• 양면(여름-겨울) 보드 조각 5개: (3x3 크기 4개, 4x4 크기 1개) (인쇄&)플레이에는 1개의 4x4 크기만 포함됨)
• 골렘 숫자 4개
• 6개의 양면 골렘 카드
• 76개의 작업 카드
• 4인용 데미지 토큰 12개
• 22개의 양면 장애물(로직) 토큰 + 8개의 로직 토큰
• 40개의 행운 카드
• 3개의 봇 프로그램 카드
• 풍경 책.
• 게임 규칙.
The first tabletop game that allows you to simply and easily learn programming and robotics without a computer (with conditions, loop, logic, subprogram etc), and to enjoy discovering exciting strategies! For 2 to 4 players, aged 8 years and older (but played from 5-6+ ages). Training of logic, memory, team interaction - all this in a simple, but deep in content, a board game. Play at home with children, in the company, at school and use it in STEM additional education.
Welcome to the Battle of Golems! Algorythmus archmage by Cybertania’s king’s order created Golems - clay robot warriors using coal as fuel. Due to the magic crystal in its head Golem can follow commands and perform short series of them called Programs. King also ordered to build a special field, which would be used for battles between warrior programmers and their Golems. You will take part in the tournament and prove that you’re the best robot engineer of Cybertania.
In 10 rounds each player set up the Program for his Robot-Golem from Action cards and executes it. The Damage tokens and Cards of Fortune will show you how many rounds and lives remain before the victory and whether you can apply Cycles, Conditions or other Bonuses when writing the Program.
You and your opponents in each round usually have four programming slots (depending on the type of Golem), so you need to take care of a short but effective algorithm. You can use both ready-made scenarios (more then 10+ including in Scenario book) and create your own rules, fields, and actions!
Equipment:
• 5 two-sided (summer-winter) board pieces: (4 3x3 sizes and 1 4x4 size) (Print&Play includes only 1 4x4 size)
• 4 Golems figures
• 6 two-sided golem cards
• 76 action cards
• 12 Damage tokens for 4 players
• 22 two-sided obstacle (barriers) tokens + 8 logic tokens
• 40 fortune cards
• 3 Bots program cards
• Scenery book.
• Game rules.
Welcome to the Battle of Golems! Algorythmus archmage by Cybertania’s king’s order created Golems - clay robot warriors using coal as fuel. Due to the magic crystal in its head Golem can follow commands and perform short series of them called Programs. King also ordered to build a special field, which would be used for battles between warrior programmers and their Golems. You will take part in the tournament and prove that you’re the best robot engineer of Cybertania.
In 10 rounds each player set up the Program for his Robot-Golem from Action cards and executes it. The Damage tokens and Cards of Fortune will show you how many rounds and lives remain before the victory and whether you can apply Cycles, Conditions or other Bonuses when writing the Program.
You and your opponents in each round usually have four programming slots (depending on the type of Golem), so you need to take care of a short but effective algorithm. You can use both ready-made scenarios (more then 10+ including in Scenario book) and create your own rules, fields, and actions!
Equipment:
• 5 two-sided (summer-winter) board pieces: (4 3x3 sizes and 1 4x4 size) (Print&Play includes only 1 4x4 size)
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