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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
40-40 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Lonagan
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아티스트
Ramon Bosch, Husita
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인원
게임 소개
계획, 플레이, 골!
설명
목표: 더 매치는 두 선수의 전략적 관점을 이용해 축구 경기를 시뮬레이션하는 짜릿한 콜렉터블 풋볼 카드 게임으로, 앞으로는 축구 선수와 구별하기 위해 매니저로 불리게 된다.
골, 파울, 옐로/레드카드, 세트피스, 태클, 시간 낭비 등 현대 축구의 완전한 게임을 40분 정도 할 수 있습니다.
목표: 경기에서는 팀, 자신의 스타일을 이끌 카드 및 팀이 전개할 액션 카드를 조합할 수 있습니다. 모든 카드는 기본 박스와 랜덤 카드 팩을 통해 전달될 것입니다.
축구선수들은 당신이 카드를 할 수 있게 하고, 스타일 카드는 그들이 어떻게 경기를 할지에 대한 일반적인 경로를 표시하며, 액션 덱은 팀의 경기 내용과 방법을 결정할 것이다.
간단한 요약
턴이 시작될 때. 이니셔티브를 가진 관리자는 턴을 이동하거나 턴을 강조 표시합니다.
1) 이동 순서: 경기의 주요 부분과 지루한 부분을 나타내며 일반적으로 뉴스의 하이라이트에는 나타나지 않습니다. 이 차례에 따라 팀들은 게임을 전개한다. I’s는 두 단계로 나뉜다. 이니셔티브 및 복제.
이러한 유형의 턴에서 관리자는 직접 카드를 플레이하고(카드 비용은 필드 플레이어들이 지불함), 플레이어 특수 능력을 활성화하고/또는 이전에 배치된 전략 카드 및 스타일 카드(처음부터 전개됨)와 상호 작용함으로써 이니셔티브 단계를 시작합니다. 더군다나, 모든 플레이된 카드의 분 단위 비용이 경기의 총 분 단위로 증가합니다. 이니셔티브 단계는 그가 카드나 능력을 그만둘 때 끝난다.
그 후, 상대 매니저는 복제 단계를 진행하며, 이 단계에서 상대 선수가 이니셔티브 단계에서 플레이하는 최대 시간(분)까지 유사한 단계를 수행할 수 있다. 일부 카드는 초기 단계에서만 플레이할 수 있습니다(비용에 아이콘이 표시됨). 이 단계는 상대가 경기를 보고만 있을 것이 아니라 전략을 펼치고 있다는 것을 의미한다.
2) 방향 강조: 그것은 우리가 TV 경기 요약본에서 보는 장면들, 즉 시합에서 놀라운 것을 나타낸다. 최대 두 단계, 공격 단계 및 반격 단계(또는 둘 이상의 단계)가 포함됩니다.
단계적 공격은 관리자가 주도적으로 1분 안에 시간을 늘리는 것으로 시작한다. 그를 시작으로 다음과 같은 가능성이 제기될 것이다. a) 손 b) 이전에 전개한 전략 카드의 능력 c) 플레이어 능력. 아무도 계속하기를 원하지 않을 때, 둘 다 6개의 얼굴로 3개의 주사위를 던질 것이다. 또한, 디펜딩 매니저는 두 개의 발생률(반칙, 옐로/레드카드, 부상, 세트피스 등)을 던진다. 보너스는 골, 위험한 플레이, 선방, 역습의 결과를 표시한다.
복제 턴 또는 강조 표시가 끝나면 관리자 두 명이 현장에서 플레이어와 카드의 랩을 풀고 카드 2장을 더 뽑습니다(8장).
QR코드
각 게임 카드에는 QR 코드 QR이 있습니다. QR은 이 카드 페이지로 바로 리디렉션됩니다. 이 페이지에서 관리자는 카드에 대한 의심과 모든 것을 해결할 수 있습니다.
관리자 ID
각 목표 사본과 함께 관리자 ID(MID) came: 더 매치. 매니저로서 당신의 수준을 측정하는데 사용되곤 했습니다. 등록 후 통계를 따르기 위해 MID를 사용한 다른 Manager와의 일치 결과에 주석을 달 수 있습니다. 시즌이 끝나면 여러분은 놀라운 상을 받을지도 모릅니다!!
설명
목표: 더 매치는 두 선수의 전략적 관점을 이용해 축구 경기를 시뮬레이션하는 짜릿한 콜렉터블 풋볼 카드 게임으로, 앞으로는 축구 선수와 구별하기 위해 매니저로 불리게 된다.
골, 파울, 옐로/레드카드, 세트피스, 태클, 시간 낭비 등 현대 축구의 완전한 게임을 40분 정도 할 수 있습니다.
목표: 경기에서는 팀, 자신의 스타일을 이끌 카드 및 팀이 전개할 액션 카드를 조합할 수 있습니다. 모든 카드는 기본 박스와 랜덤 카드 팩을 통해 전달될 것입니다.
축구선수들은 당신이 카드를 할 수 있게 하고, 스타일 카드는 그들이 어떻게 경기를 할지에 대한 일반적인 경로를 표시하며, 액션 덱은 팀의 경기 내용과 방법을 결정할 것이다.
간단한 요약
턴이 시작될 때. 이니셔티브를 가진 관리자는 턴을 이동하거나 턴을 강조 표시합니다.
1) 이동 순서: 경기의 주요 부분과 지루한 부분을 나타내며 일반적으로 뉴스의 하이라이트에는 나타나지 않습니다. 이 차례에 따라 팀들은 게임을 전개한다. I’s는 두 단계로 나뉜다. 이니셔티브 및 복제.
이러한 유형의 턴에서 관리자는 직접 카드를 플레이하고(카드 비용은 필드 플레이어들이 지불함), 플레이어 특수 능력을 활성화하고/또는 이전에 배치된 전략 카드 및 스타일 카드(처음부터 전개됨)와 상호 작용함으로써 이니셔티브 단계를 시작합니다. 더군다나, 모든 플레이된 카드의 분 단위 비용이 경기의 총 분 단위로 증가합니다. 이니셔티브 단계는 그가 카드나 능력을 그만둘 때 끝난다.
그 후, 상대 매니저는 복제 단계를 진행하며, 이 단계에서 상대 선수가 이니셔티브 단계에서 플레이하는 최대 시간(분)까지 유사한 단계를 수행할 수 있다. 일부 카드는 초기 단계에서만 플레이할 수 있습니다(비용에 아이콘이 표시됨). 이 단계는 상대가 경기를 보고만 있을 것이 아니라 전략을 펼치고 있다는 것을 의미한다.
2) 방향 강조: 그것은 우리가 TV 경기 요약본에서 보는 장면들, 즉 시합에서 놀라운 것을 나타낸다. 최대 두 단계, 공격 단계 및 반격 단계(또는 둘 이상의 단계)가 포함됩니다.
단계적 공격은 관리자가 주도적으로 1분 안에 시간을 늘리는 것으로 시작한다. 그를 시작으로 다음과 같은 가능성이 제기될 것이다. a) 손 b) 이전에 전개한 전략 카드의 능력 c) 플레이어 능력. 아무도 계속하기를 원하지 않을 때, 둘 다 6개의 얼굴로 3개의 주사위를 던질 것이다. 또한, 디펜딩 매니저는 두 개의 발생률(반칙, 옐로/레드카드, 부상, 세트피스 등)을 던진다. 보너스는 골, 위험한 플레이, 선방, 역습의 결과를 표시한다.
복제 턴 또는 강조 표시가 끝나면 관리자 두 명이 현장에서 플레이어와 카드의 랩을 풀고 카드 2장을 더 뽑습니다(8장).
QR코드
각 게임 카드에는 QR 코드 QR이 있습니다. QR은 이 카드 페이지로 바로 리디렉션됩니다. 이 페이지에서 관리자는 카드에 대한 의심과 모든 것을 해결할 수 있습니다.
관리자 ID
각 목표 사본과 함께 관리자 ID(MID) came: 더 매치. 매니저로서 당신의 수준을 측정하는데 사용되곤 했습니다. 등록 후 통계를 따르기 위해 MID를 사용한 다른 Manager와의 일치 결과에 주석을 달 수 있습니다. 시즌이 끝나면 여러분은 놀라운 상을 받을지도 모릅니다!!
Plan, Play and Goal!
Description
Goal: the Match is a thrilling Collectible Football Card Game that simulates a soccer match using an strategic view between two players, from now on they’re gonna be called Managers to distinguish them from football players.
You could play a complete game of modern football: Goals, fouls, yellow/red cards, set pieces, tackles, waste of time, etc. in a game of 40 minutes approximately.
In Goal: the Match you could assemble a team, the cards that will lead your style and the action cards that your team will deploy. All those cards will be get through a basic box and random card packs.
Football players allows you to play cards, style cards will mark the general path about how they will be played and the action deck will determine what and how the team plays the match.
A brief summary
At the beginning of the turn. The manager with initiative will choose to realize one of the following turns: Move Turn or Highlight Turn.
1) Move turn: Represents the major and boring part of the match and normally doesn’t appear in the highlights of the news. In this turn teams deploy their game. It’s divided in two phases: Initiative and Replica.
In this type of turn, the manager will start the Initiative phase by playing cards from hand (cost of cards is paid by field players), activating player special abilities and/or interacting with strategy cards previously deployed and style cards(They are deployed from the beginning). What is more, the cost in minutes of every played card will be increase the total minutes of the match. The Initiative phase ends when he stops playing cards or abilities.
After that the opponent Manager will play a replica phase, in which he could carry a similar phase up to the maximum of minutes played in the Initiative phase by the opponent. Taking into account that some of the cards can only be played in the initiative phase(marked with an icon in the cost). This phase means the opponent is playing and deploying its strategy, not just waiting looking at the match.
2) Highlight turn: It represents what is amazing in a match , those scenes we watch in the TV match summaries. Contains up to two phases, attack phase and a possible counterattack phase(or even more than one).
Phase attack begins with the manager with initiative increasing the time in one minute. Beginning from him the following possibilities are gonna be played. a) Fast action card from hand b) Abilities from strategy card previously deployed c) Player abilities. When no one wants to continue, Both will throw 3 dices of 6 faces. Also the defending manager will throw two incidence dices (they signal possible fouls,yellow/red cards, injuries, set pieces, etc) the difference after bonuses will mark what has happened: Goal, Dangerous play, good defence and CounterAttack.
At the end of replica turn or Highlight turn both Managers untap players and cards in the field and draw two more cards 2 (with a hand limit of 8 cards).
QR Code
Each one of the game cards has a qr code QR that redirect to our database directly to this card page where any manager could solve doubts and everything about that card.
Manager ID
Manager ID (MID) cames along with each copy of Goal: The Match. It’s used to measure your level as a manager. After being registered you may annotate results of your matches with other Managers with MID in order to follow statistics. At the end of season you may win amazing prizes!!
Description
Goal: the Match is a thrilling Collectible Football Card Game that simulates a soccer match using an strategic view between two players, from now on they’re gonna be called Managers to distinguish them from football players.
You could play a complete game of modern football: Goals, fouls, yellow/red cards, set pieces, tackles, waste of time, etc. in a game of 40 minutes approximately.
In Goal: the Match you could assemble a team, the cards that will lead your style and the action cards that your team will deploy. All those cards will be get through a basic box and random card packs.
Football players allows you to play cards, style cards will mark the general path about how they will be played and the action deck will determine what and how the team plays the match.
A brief summary
At the beginning of the turn. The manager with initiative will choose to realize one of the following turns: Move Turn or Highlight Turn.
1) Move turn: Represents the major and boring part of the match and normally doesn’t appear in the highlights of the news. In this turn teams deploy their game. It’s divided in two phases: Initiative and Replica.
In this type of turn, the manager will start the Initiative phase by playing cards from hand (cost of cards is paid by field players), activating player special abilities and/or interacting with strategy cards previously deployed and style cards(They are deployed from the beginning). What is more, the cost in minutes of every played card will be increase the total minutes of the match. The Initiative phase ends when he stops playing cards or abilities.
After that the opponent Manager will play a replica phase, in which he could carry a similar phase up to the maximum of minutes played in the Initiative phase by the opponent. Taking into account that some of the cards can only be played in the initiative phase(marked with an icon in the cost). This phase means the opponent is playing and deploying its strategy, not just waiting looking at the match.
2) Highlight turn: It represents what is amazing in a match , those scenes we watch in the TV match summaries. Contains up to two phases, attack phase and a possible counterattack phase(or even more than one).
Phase attack begins with the manager with initiative increasing the time in one minute. Beginning from him the following possibilities are gonna be played. a) Fast action card from hand b) Abilities from strategy card previously deployed c) Player abilities. When no one wants to continue, Both will throw 3 dices of 6 faces. Also the defending manager will throw two incidence dices (they signal possible fouls,yellow/red cards, injuries, set pieces, etc) the difference after bonuses will mark what has happened: Goal, Dangerous play, good defence and CounterAttack.
At the end of replica turn or Highlight turn both Managers untap players and cards in the field and draw two more cards 2 (with a hand limit of 8 cards).
QR Code
Each one of the game cards has a qr code QR that redirect to our database directly to this card page where any manager could solve doubts and everything about that card.
Manager ID
Manager ID (MID) cames along with each copy of Goal: The Match. It’s used to measure your level as a manager. After being registered you may annotate results of your matches with other Managers with MID in order to follow statistics. At the end of season you may win amazing prizes!!
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