-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
-
연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Rey Alicea
-
아티스트
Rey Alicea
-
인원
게임 소개
덤펫은 "의 변형이다.점 및 상자&따옴표
재료
점과 연필 두 자루로 만들어진 인쇄된 6x6 격자입니다.
놀다
선수들은 돌아가면서 한다.
두 점 사이에 직교선 세그먼트를 그려서 두 점을 연결합니다.
빈 정사각형 영역을 경계로 하는 선분들의 체인은 체인의 마지막 선분들을 그리는 플레이어가 클레임한다. 그런 다음 이 빈 정사각형 안에 이니셜을 그리고 다른 선분을 그립니다.
일단 지역을 차지하게 되면 그 안에서 플레이하는 것이 금지된다.
보드의 어떤 점도 다음에서 세 줄 이상의 세그먼트를 그릴 수 없습니다.
그거요.
모든 영역이 클레임되면 게임이 종료됩니다.
플레이어들은 청구된 영역 내의 모든 정사각형 공간을 센다.
청구된 지역에서 정사각형 공간이 가장 많은 플레이어가 승자입니다.
재료
점과 연필 두 자루로 만들어진 인쇄된 6x6 격자입니다.
놀다
선수들은 돌아가면서 한다.
두 점 사이에 직교선 세그먼트를 그려서 두 점을 연결합니다.
빈 정사각형 영역을 경계로 하는 선분들의 체인은 체인의 마지막 선분들을 그리는 플레이어가 클레임한다. 그런 다음 이 빈 정사각형 안에 이니셜을 그리고 다른 선분을 그립니다.
일단 지역을 차지하게 되면 그 안에서 플레이하는 것이 금지된다.
보드의 어떤 점도 다음에서 세 줄 이상의 세그먼트를 그릴 수 없습니다.
그거요.
모든 영역이 클레임되면 게임이 종료됩니다.
플레이어들은 청구된 영역 내의 모든 정사각형 공간을 센다.
청구된 지역에서 정사각형 공간이 가장 많은 플레이어가 승자입니다.
Thicket is a variation of "Dots and Boxes"
MATERIAL
A printed 6x6 grid made of dots and two pencils.
PLAY
Players take turns.
Connect two dots by drawing an orthogonal line segment between them.
A chain of line segments that borders an area of empty squares, is claimed by the player who draws the last line segment of that chain. This player then draws his initials inside this area of empty squares and draws another line segment.
Once an area is claimed, players are forbidden to play inside of it.
No dot on the board may have more than three-line segments drawn out from
it.
The game ends when all areas have been claimed.
Players count all the square spaces within their claimed areas.
The player with the largest number of square spaces in his claimed areas is the winner.
MATERIAL
A printed 6x6 grid made of dots and two pencils.
PLAY
Players take turns.
Connect two dots by drawing an orthogonal line segment between them.
A chain of line segments that borders an area of empty squares, is claimed by the player who draws the last line segment of that chain. This player then draws his initials inside this area of empty squares and draws another line segment.
Once an area is claimed, players are forbidden to play inside of it.
No dot on the board may have more than three-line segments drawn out from
it.
The game ends when all areas have been claimed.
Players count all the square spaces within their claimed areas.
The player with the largest number of square spaces in his claimed areas is the winner.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
483
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18