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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-60 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Justin Boat, Brook Keele, Drew Walker (II)
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아티스트
Giorgio Grecu, Tadas Sidlauskas, Kristian Sundin
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인원
게임 소개
데미: 신들의 미로는 각 플레이어가 현대의 데미고드의 역할을 맡는 협동 게임이다. 이 2-4명의 참가자들은 여러분의 가치를 증명하고 출구에 접근하기 위해 신들이 요구했던 세 가지 고대 유물들을 찾는 임무를 수행하려고 노력하는 동안 여러분이 놀면서 변하고 변화하는 미로를 항해하기 위해 함께 일해야 합니다 - 하지만 거기에는 함정이 있습니다! 이 미로는 신화 속의 괴물들과 함정들로 가득 차 있어...
이것은 타일 기반 게임입니다. 얼굴을 아래로 향하게 한 30개의 격자무늬 타일은 미궁 안의 방을 나타낸다. 플레이어들은 한 번에 한 방씩 방을 넘기며 함께 움직인다. 미궁이 항상 움직인다는 사실을 표현하기 위해, 플레이어가 새로운 방에 들어갈 때 그 방의 방향을 선택한다. 그런 다음 그들은 그들이 온 방을 다음 난이도의 방으로 교체합니다.
각 방 안에서 그들은 조우 갑판에서 끌어와 그리스 신화, 함정, 또는 운이 좋다면 장비를 업그레이드하거나 특별한 능력을 활용하기 위해 사용할 수 있는 더미의 자원인 괴물들과 맞닥뜨린다.
8개의 데미고드 각각은 3가지 특별한 능력을 가지고 있다: 텍스트가 적용될 때마다 사용할 수 있는 자유 능력, 활성화하기 위해 모은 자원을 지불할 수 있는 비용 능력, 게임에서 나중에 받을 수 있는 코인 플립 능력.
우승은 세 개의 유물을 모으기 위해 반대쪽 코너에 세 번 도달한 다음 출구를 찾기 위해 다시 한 번 되돌아오는 것을 의미합니다. 진행에 따라 끊임없이 교체되는 객실은 경로를 결정하기 위한 방 방향에서의 플레이어 전술을 의미합니다.
이것은 타일 기반 게임입니다. 얼굴을 아래로 향하게 한 30개의 격자무늬 타일은 미궁 안의 방을 나타낸다. 플레이어들은 한 번에 한 방씩 방을 넘기며 함께 움직인다. 미궁이 항상 움직인다는 사실을 표현하기 위해, 플레이어가 새로운 방에 들어갈 때 그 방의 방향을 선택한다. 그런 다음 그들은 그들이 온 방을 다음 난이도의 방으로 교체합니다.
각 방 안에서 그들은 조우 갑판에서 끌어와 그리스 신화, 함정, 또는 운이 좋다면 장비를 업그레이드하거나 특별한 능력을 활용하기 위해 사용할 수 있는 더미의 자원인 괴물들과 맞닥뜨린다.
8개의 데미고드 각각은 3가지 특별한 능력을 가지고 있다: 텍스트가 적용될 때마다 사용할 수 있는 자유 능력, 활성화하기 위해 모은 자원을 지불할 수 있는 비용 능력, 게임에서 나중에 받을 수 있는 코인 플립 능력.
우승은 세 개의 유물을 모으기 위해 반대쪽 코너에 세 번 도달한 다음 출구를 찾기 위해 다시 한 번 되돌아오는 것을 의미합니다. 진행에 따라 끊임없이 교체되는 객실은 경로를 결정하기 위한 방 방향에서의 플레이어 전술을 의미합니다.
Demi: Labyrinth of the Gods is a cooperative game where each player takes on the role of a modern day demigod (there are eight to choose from). These 2-4 players must then work together to navigate a labyrinth that shifts and changes as you play, while trying to accomplish the task of finding three ancient artifacts the gods have demanded in order to prove your worth and gain access to the exit - but there's a catch! This labyrinth is filled with mythic monsters and traps...
This is a tile-based game. A grid of thirty face-down tiles represent rooms within the labyrinth. Players move together as one, flipping over a room to move into it, one room at a time. To represent the fact that the Labyrinth is always in motion, when the players enter a new room they choose the orientation of that room (provided one entrance/exit points back the way they came). They then replace the room they came from with a room from the next difficulty tier.
Within each room they draw from an encounter deck and face off against monsters out of Greek mythology, traps, or if lucky - a pile of resources they can use to upgrade their gear or utilize their special abilities.
Each of the eight demigods has three special abilities: A Free Ability they can utilize anytime the text applies, a Cost Ability they can pay resources they've gathered to activate, and a Coin-Flip ability they receive later in the game, letting them tempt the fates for a positive or potentially negative outcome.
Winning means reaching opposite corners three times to gather the three artifacts, then back once more to find the exit - the shifting rooms that are constantly replaced as you progress means player tactics in room orientation to determine the route become a deciding factor in the group's ability to make it out alive.
This is a tile-based game. A grid of thirty face-down tiles represent rooms within the labyrinth. Players move together as one, flipping over a room to move into it, one room at a time. To represent the fact that the Labyrinth is always in motion, when the players enter a new room they choose the orientation of that room (provided one entrance/exit points back the way they came). They then replace the room they came from with a room from the next difficulty tier.
Within each room they draw from an encounter deck and face off against monsters out of Greek mythology, traps, or if lucky - a pile of resources they can use to upgrade their gear or utilize their special abilities.
Each of the eight demigods has three special abilities: A Free Ability they can utilize anytime the text applies, a Cost Ability they can pay resources they've gathered to activate, and a Coin-Flip ability they receive later in the game, letting them tempt the fates for a positive or potentially negative outcome.
Winning means reaching opposite corners three times to gather the three artifacts, then back once more to find the exit - the shifting rooms that are constantly replaced as you progress means player tactics in room orientation to determine the route become a deciding factor in the group's ability to make it out alive.
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