-
BGG랭킹
BGG전체 : 14566
-
-
인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
45-90 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.50 / 5
-
디자이너
David T Miller
-
아티스트
Bret Sano
-
인원
게임 소개
두 명의 선수를 위한 탁상용 축구 경기입니다. 쉬운 게임 플레이는 실제 축구 통계와 일치합니다. 유니크 플립 플레이 솔루션은 빠른 속도의 액션을 만듭니다.
특수팀 킥테이블과 함께 공격 및 수비 플레이 카드가 있는 완전 매치된 두 팀이 포함되어 있습니다. 유연한 필드 매트의 투명 마커 카드를 사용하여 아래쪽 및 아래쪽 거리를 추적합니다.
각 팀은 12개의 공격과 12개의 수비 플레이를 가지고 있다. 공격과 수비는 그들의 인원을 선택할 수 있고 공격적이거나 보수적일 수 있다. 공격은 런 플레이 또는 패스 플레이 중에서 선택할 수 있습니다. 수비진은 필드의 초점 영역을 선택할 수 있습니다. 144개의 가능한 결과는 경기력과 소유 수준에서 실제 축구 평균과 일치한다. 자신만의 게임 계획이나 스타일을 가지고 게임을 해보세요. 공을 운영하며 필드 포지션을 조절하는 보수적인 팀이 될 수 있다. 아니면 수비에서 공격적인 위험을 감수하는 열린 패스팀이 될 수도 있다.
플립 플레이 솔루션은 공격과 수비 플레이의 페어링을 도해한 솔루션입니다. 각 공격 플레이 카드에는 6개의 레인 중 하나에 위치한 플레이 화살표가 있다. 각 수비 플레이 카드에는 각 레인에 결과 화살이 있다. 카드가 정렬되고 공격 플레이 화살표가 방어 결과 화살표 중 하나와 정렬되어 카드 페어링과 플레이의 결과를 산출합니다.
각 팀은 킥오프, 펀트, 필드골을 위한 세 개의 킥 테이블을 가지고 있다. 이 표는 세 개의 주사위로 사용되며 결과는 실제 축구 통계와 일치합니다.
한 면당 4개의 홀딩은 빠른 게임(30분), 한 면당 8개의 홀딩은 쿼드 게임(60분)이다.
특수팀 킥테이블과 함께 공격 및 수비 플레이 카드가 있는 완전 매치된 두 팀이 포함되어 있습니다. 유연한 필드 매트의 투명 마커 카드를 사용하여 아래쪽 및 아래쪽 거리를 추적합니다.
각 팀은 12개의 공격과 12개의 수비 플레이를 가지고 있다. 공격과 수비는 그들의 인원을 선택할 수 있고 공격적이거나 보수적일 수 있다. 공격은 런 플레이 또는 패스 플레이 중에서 선택할 수 있습니다. 수비진은 필드의 초점 영역을 선택할 수 있습니다. 144개의 가능한 결과는 경기력과 소유 수준에서 실제 축구 평균과 일치한다. 자신만의 게임 계획이나 스타일을 가지고 게임을 해보세요. 공을 운영하며 필드 포지션을 조절하는 보수적인 팀이 될 수 있다. 아니면 수비에서 공격적인 위험을 감수하는 열린 패스팀이 될 수도 있다.
플립 플레이 솔루션은 공격과 수비 플레이의 페어링을 도해한 솔루션입니다. 각 공격 플레이 카드에는 6개의 레인 중 하나에 위치한 플레이 화살표가 있다. 각 수비 플레이 카드에는 각 레인에 결과 화살이 있다. 카드가 정렬되고 공격 플레이 화살표가 방어 결과 화살표 중 하나와 정렬되어 카드 페어링과 플레이의 결과를 산출합니다.
각 팀은 킥오프, 펀트, 필드골을 위한 세 개의 킥 테이블을 가지고 있다. 이 표는 세 개의 주사위로 사용되며 결과는 실제 축구 통계와 일치합니다.
한 면당 4개의 홀딩은 빠른 게임(30분), 한 면당 8개의 홀딩은 쿼드 게임(60분)이다.
Tabletop football game for two players. Easy game-play matches real football stats. Unique Fliip play solution creates fast-paced action.
Includes two complete matched teams with offense and defense play cards along with special teams kick tables. Track the down-and-distance with with clear marker cards on the flexible field mat.
Each team has 12 offense and 12 defense plays. Offense and defense can choose their personnel and can be either aggressive or conservative. Offense can pick from run or pass plays. Defense can pick a focus area of the field. The 144 possible outcomes match real football averages at the play and possession levels. Try playing with your own personal game-plan or style. You can be a conservative team that runs the ball and controls field-position. Or you can be a wide-open passing team that takes aggressive risks on defense.
The Flip play solution is a diagrammatical solution of the offense and defense play pairing. Each offense play-card has a play arrow which is positioned in one of six lanes. Each defense play-card has play outcome arrows in each of these lanes. The cards are aligned and the offense play arrow will line up with one of the defense outcome arrows yielding the outcome of the card pairing and the play.
Each team has three kick tables for kick-offs, punts, and field goals. These tables are used with three dice and the results match real football stats.
Four possessions per side is a quick game (30 minutes) and eight possessions per side is a qood game (60 minutes).
Includes two complete matched teams with offense and defense play cards along with special teams kick tables. Track the down-and-distance with with clear marker cards on the flexible field mat.
Each team has 12 offense and 12 defense plays. Offense and defense can choose their personnel and can be either aggressive or conservative. Offense can pick from run or pass plays. Defense can pick a focus area of the field. The 144 possible outcomes match real football averages at the play and possession levels. Try playing with your own personal game-plan or style. You can be a conservative team that runs the ball and controls field-position. Or you can be a wide-open passing team that takes aggressive risks on defense.
The Flip play solution is a diagrammatical solution of the offense and defense play pairing. Each offense play-card has a play arrow which is positioned in one of six lanes. Each defense play-card has play outcome arrows in each of these lanes. The cards are aligned and the offense play arrow will line up with one of the defense outcome arrows yielding the outcome of the card pairing and the play.
Each team has three kick tables for kick-offs, punts, and field goals. These tables are used with three dice and the results match real football stats.
Four possessions per side is a quick game (30 minutes) and eight possessions per side is a qood game (60 minutes).
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
483
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
340
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18