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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Michał Oracz
-
아티스트
Michał Oracz
-
인원
게임 소개
뉴로시마 헥스를 위한 1타일 미니 확장! 타일은 각 플레이어가 자신의 타일로 취급하며, 불길을 차단하지 않고, 이동 타일로 이동하거나, 모듈에 연결할 수 있습니다. HQ의 HP 하나를 희생함으로써 플레이어는 나이트 헌터의 이웃 적 타일에 대한 특수 공격을 촉발할 수 있다.
나이트 헌터
완벽한 사냥꾼. 그것은 나타나서 죽음을 가하고 어둠 속으로 사라집니다. 그것은 빛을 피한다. 진짜 누군지 아무도 몰라요. 아무도 어떻게 생겼는지 모릅니다. 아무도 그를 상대할 수 없다.
타일 유형:
공통 타일 - 모든 군대에 동시에 속하며 모든 플레이어가 자신의 것으로 취급합니다. 즉, 사선을 차단하지 않고, 이동 타일로 이동할 수 있으며, 모듈을 연결할 수 있으며, 손상시킬 수 없습니다(자체 유닛에 피해를 주는 밤 제외).
만약 그것이 파괴되면 나이트 헌터는 게임에서 제외된다.
게임 시작 시 - 게임 시작 시, HQ를 배치하기 전에, 이 타일은 보드의 가장자리 육각과 지도의 중앙을 제외한 모든 육각 위에 배치됩니다.
나이트 헌터 설명:
데버 - 플레이어는 나이트 헌터의 특수 공격을 HQ의 강인함 포인트 1을 희생하여 나이트 헌터 아이콘에 부속되는 타일을 파괴할 수 있습니다(나이트 헌터의 공격을 촉발한 플레이어의 타일이 될 수도 있음).
Devour는 HQ에 해를 끼치지 않습니다.
나이트 헌터는 일반 전투 중에는 공격을 하지 않습니다.
기동력 - 차례가 오는 동안 나이트 헌터를 2필드 이동시켜 자유롭게 회전시킬 수 있습니다. 그러나 플레이어는 나이트헌터를 한 필드씩 움직여 자유롭게 돌린 다음, 데버(HQ에 1개의 상처를 입고)를 활성화하고, 나이트헌터를 두 번째 필드만큼 이동시켜 자유롭게 회전시킬 수 있다.
나이트 헌터
완벽한 사냥꾼. 그것은 나타나서 죽음을 가하고 어둠 속으로 사라집니다. 그것은 빛을 피한다. 진짜 누군지 아무도 몰라요. 아무도 어떻게 생겼는지 모릅니다. 아무도 그를 상대할 수 없다.
타일 유형:
공통 타일 - 모든 군대에 동시에 속하며 모든 플레이어가 자신의 것으로 취급합니다. 즉, 사선을 차단하지 않고, 이동 타일로 이동할 수 있으며, 모듈을 연결할 수 있으며, 손상시킬 수 없습니다(자체 유닛에 피해를 주는 밤 제외).
만약 그것이 파괴되면 나이트 헌터는 게임에서 제외된다.
게임 시작 시 - 게임 시작 시, HQ를 배치하기 전에, 이 타일은 보드의 가장자리 육각과 지도의 중앙을 제외한 모든 육각 위에 배치됩니다.
나이트 헌터 설명:
데버 - 플레이어는 나이트 헌터의 특수 공격을 HQ의 강인함 포인트 1을 희생하여 나이트 헌터 아이콘에 부속되는 타일을 파괴할 수 있습니다(나이트 헌터의 공격을 촉발한 플레이어의 타일이 될 수도 있음).
Devour는 HQ에 해를 끼치지 않습니다.
나이트 헌터는 일반 전투 중에는 공격을 하지 않습니다.
기동력 - 차례가 오는 동안 나이트 헌터를 2필드 이동시켜 자유롭게 회전시킬 수 있습니다. 그러나 플레이어는 나이트헌터를 한 필드씩 움직여 자유롭게 돌린 다음, 데버(HQ에 1개의 상처를 입고)를 활성화하고, 나이트헌터를 두 번째 필드만큼 이동시켜 자유롭게 회전시킬 수 있다.
A 1-tile mini-expansion for Neuroshima Hex! The tile is treated by each player as their own tile - it does not block the line of fire, it can be moved by a Move tile, can be connected to Modules etc. By sacrificing one HP of their own HQ, a player can trigger the Night Hunter's special attack against a neighboring enemy tile.
NIGHT HUNTER
Perfect hunter. It appears, inflicts death and disappears into the darkness. It avoids light. Nobody knows who it really is. Nobody knows how it looks like. Nobody can face him.
TILE TYPE:
Common tile - it belongs to every army at the same time and is treated by every player as their own: it doesn't block the line of fire, it can be moved by an own Move tile, own Modules can be connected to it, it cannot be damaged (except with Bomb, which is also damaging own units), it cannot be pushed away, netted, taken over etc.
If it gets destroyed, Night Hunter is removed from the game.
Placed on the board at the beginning of the game - at the beginning of the game, before placing HQs, this tile is placed on any hex on the board except edge hexes and the center of the map.
NIGHT HUNTER DESCRIPTION:
Devour - A player can trigger a Night Hunter's special attack at the cost of 1 Toughness point of HQ to destroy a tile adjecent to Night Hunter indicated by the the Devour icon (it can also be an own tile of the player who triggered Night Hunter's attack).
Devour does no harm to HQs.
Night Hunter does not attack during normal Battle.
Mobility - A player, during his turn, may move Night Hunter by 2 fields and turn him freely. However player can move Night Hunter by one field and turn him freely, then activate Devour (at the cost of 1 wound to his HQ) and then move Night Hunter by the second field and turn him freely.
NIGHT HUNTER
Perfect hunter. It appears, inflicts death and disappears into the darkness. It avoids light. Nobody knows who it really is. Nobody knows how it looks like. Nobody can face him.
TILE TYPE:
Common tile - it belongs to every army at the same time and is treated by every player as their own: it doesn't block the line of fire, it can be moved by an own Move tile, own Modules can be connected to it, it cannot be damaged (except with Bomb, which is also damaging own units), it cannot be pushed away, netted, taken over etc.
If it gets destroyed, Night Hunter is removed from the game.
Placed on the board at the beginning of the game - at the beginning of the game, before placing HQs, this tile is placed on any hex on the board except edge hexes and the center of the map.
NIGHT HUNTER DESCRIPTION:
Devour - A player can trigger a Night Hunter's special attack at the cost of 1 Toughness point of HQ to destroy a tile adjecent to Night Hunter indicated by the the Devour icon (it can also be an own tile of the player who triggered Night Hunter's attack).
Devour does no harm to HQs.
Night Hunter does not attack during normal Battle.
Mobility - A player, during his turn, may move Night Hunter by 2 fields and turn him freely. However player can move Night Hunter by one field and turn him freely, then activate Devour (at the cost of 1 wound to his HQ) and then move Night Hunter by the second field and turn him freely.
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