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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-30 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
규칙에서:
낚시 캠프의 물체-는 되는 꿈 첫번째 사람이 부두에서 생선이나 여러 물고기를 잡고 부두로 자기들이 잡은 함께 여행하는 것이다.
낚시 캠프는 플레이어가 홈 스페이스에 도착하기 전에 물고기를 잡으려고 트랙을 따라 이동하는 롤 앤 무브 낚시 트리비아 게임이다. 모든 플레이어는 선착장에서 어선을 타고 출발한다. 그들은 1부터 4까지의 난이도 중에서 난이도를 선택합니다. 이것은 게임에 핸디캡을 주는 방법입니다. 나이가 많거나 경험이 많은 어부들은 더 높은 숫자를 선택해야 합니다.
각 플레이어는 차례로 주사위를 굴리고 백합 패드로 표시된 트랙을 따라 이동합니다. 초록 백합 패드는 안전한 장소입니다. 노란색(오렌지색) 백합 패드에서 플레이어는 질문 카드를 선택하고 레벨에 맞는 낚시 퀴즈 질문에 답해야 한다. 답을 밝히기 위해 디코더(투명한 빨간색 플라스틱)가 사용된다. 정답이 맞으면 플레이어가 다시 구르고 움직인다. 카드가 물고기를 묘사하면 플레이어가 물고기를 가지고 있다가 잡은 것이다. 만약 카드가 그렇게 되어 있다면, 플레이어는 GPS 카드를 가져갈 수 있고, 그 카드를 통해 길을 따라 지름길로 갈 수 있다. 보라색 카드는 플레이어를 "로 이동할 수 있습니다.Shore Lunch Island " 또는 다른 장소들, 아마도 그 또는 그녀를 지연시킬 수 있습니다. 트랙을 완전히 돌며 "에 도달한 첫 번째 선수.적어도 한 마리 이상의 물고기가 있는 홈&인용 공간이 게임에서 승리합니다. 그러나 선수가 물고기 없이 경기를 마치면 즉시 "로 이동할 수 있다.Last Chance Launch"를 인용하고, 거기서부터 집 공간으로 이동하며, 도중에 물고기를 잡으려고 시도한다.
낚시 캠프의 물체-는 되는 꿈 첫번째 사람이 부두에서 생선이나 여러 물고기를 잡고 부두로 자기들이 잡은 함께 여행하는 것이다.
낚시 캠프는 플레이어가 홈 스페이스에 도착하기 전에 물고기를 잡으려고 트랙을 따라 이동하는 롤 앤 무브 낚시 트리비아 게임이다. 모든 플레이어는 선착장에서 어선을 타고 출발한다. 그들은 1부터 4까지의 난이도 중에서 난이도를 선택합니다. 이것은 게임에 핸디캡을 주는 방법입니다. 나이가 많거나 경험이 많은 어부들은 더 높은 숫자를 선택해야 합니다.
각 플레이어는 차례로 주사위를 굴리고 백합 패드로 표시된 트랙을 따라 이동합니다. 초록 백합 패드는 안전한 장소입니다. 노란색(오렌지색) 백합 패드에서 플레이어는 질문 카드를 선택하고 레벨에 맞는 낚시 퀴즈 질문에 답해야 한다. 답을 밝히기 위해 디코더(투명한 빨간색 플라스틱)가 사용된다. 정답이 맞으면 플레이어가 다시 구르고 움직인다. 카드가 물고기를 묘사하면 플레이어가 물고기를 가지고 있다가 잡은 것이다. 만약 카드가 그렇게 되어 있다면, 플레이어는 GPS 카드를 가져갈 수 있고, 그 카드를 통해 길을 따라 지름길로 갈 수 있다. 보라색 카드는 플레이어를 "로 이동할 수 있습니다.Shore Lunch Island " 또는 다른 장소들, 아마도 그 또는 그녀를 지연시킬 수 있습니다. 트랙을 완전히 돌며 "에 도달한 첫 번째 선수.적어도 한 마리 이상의 물고기가 있는 홈&인용 공간이 게임에서 승리합니다. 그러나 선수가 물고기 없이 경기를 마치면 즉시 "로 이동할 수 있다.Last Chance Launch"를 인용하고, 거기서부터 집 공간으로 이동하며, 도중에 물고기를 잡으려고 시도한다.
From the rules:
The object of Fishing Camp - To be the first person to travel from the docks, catch a fish or multiple fish, and get back to the docks with their catch.
Fishing Camp is a roll-and-move fishing trivia game in which player move along a track trying to catch a fish before reaching the home space. All player start out at the dock with a fishing boat playing piece. They choose a level of difficulty from 1 to 4 for their questions. This is a way to handicap the game. Older or more experienced fishermen should choose a higher number.
Each player in turn rolls the die and moves along a track marked with lily pads. Green lily pads are safe spots. On a yellow (or orange) lily pad, the player must choose a question card and answer a fishing trivia question at their level. A decoder (transparent red plastic) is used to reveal the answer. If the answer is correct, the player rolls and moves again. If the card depicts a fish, the player keeps it and has now made a catch. If the card says so, the player may take the GPS card (of which there is only one), which may allow him or her to take a shortcut along the path. Purple cards may move the player to "Shore Lunch Island" or other locations, possibly delaying him or her. The first player to move completely around the track and reach a "Home" space with at least one caught fish wins the game. However, if a player finished without a fish, he or she may move immediately to "Last Chance Launch" and move toward the home space from there, attempting to catch a fish along the way.
The object of Fishing Camp - To be the first person to travel from the docks, catch a fish or multiple fish, and get back to the docks with their catch.
Fishing Camp is a roll-and-move fishing trivia game in which player move along a track trying to catch a fish before reaching the home space. All player start out at the dock with a fishing boat playing piece. They choose a level of difficulty from 1 to 4 for their questions. This is a way to handicap the game. Older or more experienced fishermen should choose a higher number.
Each player in turn rolls the die and moves along a track marked with lily pads. Green lily pads are safe spots. On a yellow (or orange) lily pad, the player must choose a question card and answer a fishing trivia question at their level. A decoder (transparent red plastic) is used to reveal the answer. If the answer is correct, the player rolls and moves again. If the card depicts a fish, the player keeps it and has now made a catch. If the card says so, the player may take the GPS card (of which there is only one), which may allow him or her to take a shortcut along the path. Purple cards may move the player to "Shore Lunch Island" or other locations, possibly delaying him or her. The first player to move completely around the track and reach a "Home" space with at least one caught fish wins the game. However, if a player finished without a fish, he or she may move immediately to "Last Chance Launch" and move toward the home space from there, attempting to catch a fish along the way.
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