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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Trevor Lafferty, Matt Schwartz
-
아티스트
Trevor Lafferty
-
인원
게임 소개
신사의 식인 게임
플레이어들은 부유한 빅토리아 시대의 사교계의 역할을 맡아 허풍쟁이 스토리텔링을 통해 누가 가장 흥미로운 인물인지를 가리기 위해 경쟁한다. 유일한 문제는 돈이 문제가 되지 않을 때 무엇을 걸고 할 수 있느냐는 것이다. 새뮤얼 샌드위치를 따는 건 생각보다 문자 그대로일 수도 있어요
Samuel Sandwich는 2명에서 4명의 플레이어를 위해 설계되었다.
게임은 카드, 플레이매트, 카운터, 동전으로 구성된다.
각 플레이어는 “doing & acts” 카드를 받게 되며, 이 카드들은 스토리 구성에 사용되는 색상 코드 단어들을 선택하게 된다. 또한 이 카드에는 맞춤형 사무엘 샌드위치 수트와 포인트 값이 포함되어 있어 각 라운드가 끝날 때마다 포인트 합계를 결정할 수 있습니다.
라운드의 시작 부분에서 <cons & cohorts” 카드는 유명한 역사적 인물을 나타내기 위해 뒤집힌다. 이 사람은 서로를 앞지르려고 하는 모든 사람들의 이야기의 소재가 될 것입니다. 두 번의 내기 라운드가 있는데, 하나는 < co;horts” 카드가 공개될 때이고, 다른 하나는 플레이어가 사용할 카드를 선택하고 테이블 위에 올려놓을 때입니다.
Waging이 해결된 후, 선수들은 돌아가면서 그룹에게 그들의 이야기를 공개하고 말한다. 모든 사람이 자신의 장황한 이야기를 한 후에 포인트가 합산되고 승자는 본 라운드에서 플레이되는 모든 카드(자신의 카드 제외)와 함께 돈을 받는다.
배고파요?
패를 따기
한 라운드에서 승리한 후, 플레이어는 먹을 다른 플레이어의 한 부분을 선택할 수 있다. 올바른 카운터는 해당 개인 플레이어 매트에서 제거되고 라운드 우승자의 배에 배치됩니다.
트레이딩 인
플레이어는 다른 플레이어로부터 얻은 10가지 행동 카드와 행동 카드를 교환하여 추가로 먹을 부분을 선택할 수도 있다.
판매 중지
플레이어가 게임에서 언제든지 자금이 부족하다고 판단될 경우, 계속 내기하기 위해 비축된 재고를 보충하기 위해 최고 입찰자에게 일부를 매각할 수 있다.
게임이 끝나면 가장 많이 먹은 플레이어가 승자로 선언된다.
성공의 열쇠는 무엇을 먹느냐가 아니라 누구를 얼마나 먹느냐가 중요해요!
플레이어들은 부유한 빅토리아 시대의 사교계의 역할을 맡아 허풍쟁이 스토리텔링을 통해 누가 가장 흥미로운 인물인지를 가리기 위해 경쟁한다. 유일한 문제는 돈이 문제가 되지 않을 때 무엇을 걸고 할 수 있느냐는 것이다. 새뮤얼 샌드위치를 따는 건 생각보다 문자 그대로일 수도 있어요
Samuel Sandwich는 2명에서 4명의 플레이어를 위해 설계되었다.
게임은 카드, 플레이매트, 카운터, 동전으로 구성된다.
각 플레이어는 “doing & acts” 카드를 받게 되며, 이 카드들은 스토리 구성에 사용되는 색상 코드 단어들을 선택하게 된다. 또한 이 카드에는 맞춤형 사무엘 샌드위치 수트와 포인트 값이 포함되어 있어 각 라운드가 끝날 때마다 포인트 합계를 결정할 수 있습니다.
라운드의 시작 부분에서 <cons & cohorts” 카드는 유명한 역사적 인물을 나타내기 위해 뒤집힌다. 이 사람은 서로를 앞지르려고 하는 모든 사람들의 이야기의 소재가 될 것입니다. 두 번의 내기 라운드가 있는데, 하나는 < co;horts” 카드가 공개될 때이고, 다른 하나는 플레이어가 사용할 카드를 선택하고 테이블 위에 올려놓을 때입니다.
Waging이 해결된 후, 선수들은 돌아가면서 그룹에게 그들의 이야기를 공개하고 말한다. 모든 사람이 자신의 장황한 이야기를 한 후에 포인트가 합산되고 승자는 본 라운드에서 플레이되는 모든 카드(자신의 카드 제외)와 함께 돈을 받는다.
배고파요?
패를 따기
한 라운드에서 승리한 후, 플레이어는 먹을 다른 플레이어의 한 부분을 선택할 수 있다. 올바른 카운터는 해당 개인 플레이어 매트에서 제거되고 라운드 우승자의 배에 배치됩니다.
트레이딩 인
플레이어는 다른 플레이어로부터 얻은 10가지 행동 카드와 행동 카드를 교환하여 추가로 먹을 부분을 선택할 수도 있다.
판매 중지
플레이어가 게임에서 언제든지 자금이 부족하다고 판단될 경우, 계속 내기하기 위해 비축된 재고를 보충하기 위해 최고 입찰자에게 일부를 매각할 수 있다.
게임이 끝나면 가장 많이 먹은 플레이어가 승자로 선언된다.
성공의 열쇠는 무엇을 먹느냐가 아니라 누구를 얼마나 먹느냐가 중요해요!
A Gentleman's Game Of Cannibalism
Players take on the role of wealthy victorian era socialites and compete through braggadocious storytelling to determine who is the most interesting person. The only problem is that when money is no object what could you possibly wager with? Well winning a hand in Samuel Sandwich may be more literal than you might think.
Samuel Sandwich is designed for 2 to 4 players
The game consists of cards, playmats, counters and coins.
Each player is dealt a hand of “doings & deeds” cards each of theses cards has a selection of color coded words which are used to construct a story. These cards also contain a custom Samuel Sandwich suit and a point value so that at the end of each round your point total can be determined.
At the beginning of the round a “consorts & cohorts” card is flipped to reveal a famous historical figure. This person will be the subject of everyone’s story as they try to outplay each other. There are 2 wagering rounds one when the “consorts & cohorts” card is revealed and then again when players select and place the cards they will be using face down on the table.
after wagering is resolved players take turns revealing and telling their story to the group. After everyone has told their tall tale the points are added up and the winner takes the money bet during this round as well as all cards played during the round (minus their own).
Feeling hungry?
Winning A Hand
After winning a round a player may then select one part of another player to eat. The correct counter is removed from that persons player mat and is placed in the stomach of the round winner.
Trading In
Players may also trade in 10 doings and deeds cards they have won from other players to select an additional part to eat.
Selling Off
If a player finds themselves low on funds at any time in the game they may sell off a part to the highest bidder in order to replenish their financial stockpile to continue wagering.
At the end of the game the player who has eaten the most is declared the winner.
The key to success is not what you eat, it’s who you eat and how much!
Players take on the role of wealthy victorian era socialites and compete through braggadocious storytelling to determine who is the most interesting person. The only problem is that when money is no object what could you possibly wager with? Well winning a hand in Samuel Sandwich may be more literal than you might think.
Samuel Sandwich is designed for 2 to 4 players
The game consists of cards, playmats, counters and coins.
Each player is dealt a hand of “doings & deeds” cards each of theses cards has a selection of color coded words which are used to construct a story. These cards also contain a custom Samuel Sandwich suit and a point value so that at the end of each round your point total can be determined.
At the beginning of the round a “consorts & cohorts” card is flipped to reveal a famous historical figure. This person will be the subject of everyone’s story as they try to outplay each other. There are 2 wagering rounds one when the “consorts & cohorts” card is revealed and then again when players select and place the cards they will be using face down on the table.
after wagering is resolved players take turns revealing and telling their story to the group. After everyone has told their tall tale the points are added up and the winner takes the money bet during this round as well as all cards played during the round (minus their own).
Feeling hungry?
Winning A Hand
After winning a round a player may then select one part of another player to eat. The correct counter is removed from that persons player mat and is placed in the stomach of the round winner.
Trading In
Players may also trade in 10 doings and deeds cards they have won from other players to select an additional part to eat.
Selling Off
If a player finds themselves low on funds at any time in the game they may sell off a part to the highest bidder in order to replenish their financial stockpile to continue wagering.
At the end of the game the player who has eaten the most is declared the winner.
The key to success is not what you eat, it’s who you eat and how much!
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