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BGG랭킹
BGG전체 : 18426
WARGAMES : 3363
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
240-360 분
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연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Joseph Miranda
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아티스트
Antonio Pinar, Joe Youst
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인원
게임 소개
빈의 문(Gates of Vienna)은 1683년 오스만 군대가 합스부르크 수도를 포위했으나 기독교 국가 연합군의 반격으로 패배한 사건을 다루는 2인용 게임이다. 그것은 수 세기 동안 지속된 합스부르크-터키 전쟁의 전환점이었다.
비엔나의 관문 시스템은 CSR 수상 경력이 있는 홍룡 봉기 시스템을 기반으로 합니다. 플레이어는 개별적인 전투, 병참, 정보 및 기타 작전을 포괄하는 행동을 수행한다. 각 순번은 한 달을 나타냅니다. 차례가 바뀔 때마다, 선수들은 서로 번갈아 가면서 다양한 행동을 취한다. 그것은 플레이에 빠른 템포를 주면서 그 시대의 전반적인 운영 속도를 부드럽게 나타낸다.
각 부대들은 개별 연대부터 군대 전체(약 1,000명에서 10,000명)에 이르기까지 어떤 것이든 보낸다. 각 암페어는 12마일을 의미합니다.
구성 요소: 22" x 34" 지도 & 228 카운터 1개
매거진: 전략 및 전술 #295
비엔나의 관문 시스템은 CSR 수상 경력이 있는 홍룡 봉기 시스템을 기반으로 합니다. 플레이어는 개별적인 전투, 병참, 정보 및 기타 작전을 포괄하는 행동을 수행한다. 각 순번은 한 달을 나타냅니다. 차례가 바뀔 때마다, 선수들은 서로 번갈아 가면서 다양한 행동을 취한다. 그것은 플레이에 빠른 템포를 주면서 그 시대의 전반적인 운영 속도를 부드럽게 나타낸다.
각 부대들은 개별 연대부터 군대 전체(약 1,000명에서 10,000명)에 이르기까지 어떤 것이든 보낸다. 각 암페어는 12마일을 의미합니다.
구성 요소: 22" x 34" 지도 & 228 카운터 1개
매거진: 전략 및 전술 #295
Gates of Vienna is a two-player game covering the campaign of 1683 in which an Ottoman army besieged that Habsburg capital only to be defeated by a multi-national Christian counterattack. It was the turning point in the centuries-long Habsburg-Turkish wars.
The Gates of Vienna system is based on the CSR award-winning Red Dragon Rising system. Players conduct actions encompassing discrete combat, logistical, intelligence and other operations. Each turn represents a month. During each turn, players take various actions, alternating one at a time with between each other. That smoothly represents the overall pace of operations in the era while giving play a fast tempo.
Each unit represents anything from an individual regiment to an entire “wing” of an army (approximately 1,000 to 10,000 men). Each amp hex represents 12 miles.
Components: One 22" x 34" map & 228 counters
Magazine: Strategy & Tactics #295
The Gates of Vienna system is based on the CSR award-winning Red Dragon Rising system. Players conduct actions encompassing discrete combat, logistical, intelligence and other operations. Each turn represents a month. During each turn, players take various actions, alternating one at a time with between each other. That smoothly represents the overall pace of operations in the era while giving play a fast tempo.
Each unit represents anything from an individual regiment to an entire “wing” of an army (approximately 1,000 to 10,000 men). Each amp hex represents 12 miles.
Components: One 22" x 34" map & 228 counters
Magazine: Strategy & Tactics #295
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