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BGG전체 : 0
7The Chronicle of Onin: The Great Onin-Bunmei War (2014) -
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
180-360 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Makoto Nakajima
-
아티스트
-
인원
게임 소개
Wargame 일본 역사 #23의 이슈 게임입니다.
1467년부터 1473년까지 일본에서 일어난 가장 중요한 내전을 다루고 있다.
https://en.wikipedia.org/wiki/오닌_워
이 전쟁은 길고 혼란스러운 시대 센고쿠 지다이의 시작이었다.
이 게임은 교토 지역의 전투에 초점을 맞춘다. 그러나 시골 지역도 포함한다.
이 게임은 추상적인 컨트리 영역 전투와 디테일한 "을 사용한다.내가 간다, 너는 교토 전투를 체계화해라.
경기는 주로 교토에서 가장 중요한 궁궐 지역의 통제에 의해 결정된다. 그러나 어느 쪽도 서든 데스 승리를 거두지 못할 경우 마지막에 누적 승점으로 결정된다.
1467년부터 1473년까지 일본에서 일어난 가장 중요한 내전을 다루고 있다.
https://en.wikipedia.org/wiki/오닌_워
이 전쟁은 길고 혼란스러운 시대 센고쿠 지다이의 시작이었다.
이 게임은 교토 지역의 전투에 초점을 맞춘다. 그러나 시골 지역도 포함한다.
이 게임은 추상적인 컨트리 영역 전투와 디테일한 "을 사용한다.내가 간다, 너는 교토 전투를 체계화해라.
경기는 주로 교토에서 가장 중요한 궁궐 지역의 통제에 의해 결정된다. 그러나 어느 쪽도 서든 데스 승리를 거두지 못할 경우 마지막에 누적 승점으로 결정된다.
Issue game of Wargame Japanese History #23.
Covering the most important civil war in Japan from 1467 to 1473.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ōnin_War
This war was the start of long and chaotic era, Sengoku jidai (戦国時代).
The game focuses the battle in Kyoto area. But, also covers the country areas.
The game uses the abstract country area battles and detailed "I go, you go" system Kyoto battle.
The game is mainly decided by the control of most important palace areas in Kyoto. But, determined by accumulated victory points at the end, if no side can achieve the sudden death victory.
Covering the most important civil war in Japan from 1467 to 1473.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ōnin_War
This war was the start of long and chaotic era, Sengoku jidai (戦国時代).
The game focuses the battle in Kyoto area. But, also covers the country areas.
The game uses the abstract country area battles and detailed "I go, you go" system Kyoto battle.
The game is mainly decided by the control of most important palace areas in Kyoto. But, determined by accumulated victory points at the end, if no side can achieve the sudden death victory.
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