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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Oded Berman
-
아티스트
Wolfgang de Haèn, Ulrike Schneiders
-
인원
게임 소개
이 게임은 2004년 "과 전혀 공통점이 없다.나를 잡아!".
Spiel des Jahres 사이트에 있는 Synes Ernst의 설명에서 대략적으로 번역된다:
나를 잡아! ...할 수 있다면, 그것은 기억과 추적의 흥미진진한 혼합이다. 이것은 Oded Berman의 복잡하고 기민한 게임을 아이들이 어른들과 같은 기회를 갖는 진정한 가족 놀이로 만든다. 이 게임의 목표는 동료 선수들의 피스를 추월하여 러닝에서 제거하는 것입니다. 마지막에 남은 사람이 승자입니다. 하나는 라운드 트랙 위에서 움직이며, 게임 초반에 24개의 디스크로 형성된다. 조각이 전진하는 속도는 디스크 하단의 숫자와 기호에 의해 결정됩니다. 따라서 디스크가 어디에 있는지 기억해야 합니다.
잡을 수 있다면 잡아! 이 독특한 게임에서 보드는 한쪽에는 숫자가, 다른 한쪽에는 토끼가 있는 카드로 구성된다. 토끼가 위를 향해 원을 그리며 섞고 배열한 후, 토끼는 무작위로 배치되며, 플레이어는 카드가 뒤집힐 때 카드 위치를 기억해야 한다. 마지막 남은 토끼가 승자입니다.
Spiel des Jahres 사이트에 있는 Synes Ernst의 설명에서 대략적으로 번역된다:
나를 잡아! ...할 수 있다면, 그것은 기억과 추적의 흥미진진한 혼합이다. 이것은 Oded Berman의 복잡하고 기민한 게임을 아이들이 어른들과 같은 기회를 갖는 진정한 가족 놀이로 만든다. 이 게임의 목표는 동료 선수들의 피스를 추월하여 러닝에서 제거하는 것입니다. 마지막에 남은 사람이 승자입니다. 하나는 라운드 트랙 위에서 움직이며, 게임 초반에 24개의 디스크로 형성된다. 조각이 전진하는 속도는 디스크 하단의 숫자와 기호에 의해 결정됩니다. 따라서 디스크가 어디에 있는지 기억해야 합니다.
잡을 수 있다면 잡아! 이 독특한 게임에서 보드는 한쪽에는 숫자가, 다른 한쪽에는 토끼가 있는 카드로 구성된다. 토끼가 위를 향해 원을 그리며 섞고 배열한 후, 토끼는 무작위로 배치되며, 플레이어는 카드가 뒤집힐 때 카드 위치를 기억해야 한다. 마지막 남은 토끼가 승자입니다.
This game has nothing in common with the 2004 "Catch Me!".
Translated roughly from Synes Ernst's description on the Spiel des Jahres site:
"Catch me! ... if you can" is an exciting mixture of memory and chasing game. This makes the uncomplicated, shrewd game of Oded Berman a genuine family game, where children have the same chances as adults. The goal of the game is to overtake, and thus remove from the running, the pieces of fellow players. Who remains at the last is the winner. One moves on a round track, formed at the beginning of the game by 24 disks. The speed at which a piece advances is determined by numbers and symbols on the bottom of the disks. One must remember thus where which disk is.
Catch me! ... if you can: In this unique game the board is made up of cards with numbers on one side & a rabbit on the other. After shuffling & arranging these in a circle, rabbit side up, the players rabbits are placed at random & players must remember the position of cards as they are turned over & what is on each. The last remaining rabbit is the winner.
Translated roughly from Synes Ernst's description on the Spiel des Jahres site:
"Catch me! ... if you can" is an exciting mixture of memory and chasing game. This makes the uncomplicated, shrewd game of Oded Berman a genuine family game, where children have the same chances as adults. The goal of the game is to overtake, and thus remove from the running, the pieces of fellow players. Who remains at the last is the winner. One moves on a round track, formed at the beginning of the game by 24 disks. The speed at which a piece advances is determined by numbers and symbols on the bottom of the disks. One must remember thus where which disk is.
Catch me! ... if you can: In this unique game the board is made up of cards with numbers on one side & a rabbit on the other. After shuffling & arranging these in a circle, rabbit side up, the players rabbits are placed at random & players must remember the position of cards as they are turned over & what is on each. The last remaining rabbit is the winner.
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