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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
5-9 명
BGG추천: 9+-9+ 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
T. C. Petty III
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아티스트
Kwanchai Moriya
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인원
게임 소개
Don't Get Eated는 적자생존을 위한 소셜 게임입니다. 플레이어들은 야생에서 살아남기 위해 함께 일하거나 서로 대항하는 동물들의 역할을 맡는다. 실패는 한 마리만 서 있을 때까지 매 라운드마다 잔인한 공격으로 나타난다.
Don't Get Eated에서는 각 라운드가 플레이어들에게 동시에 손에서 숫자 카드를 재생하도록 요청할 것입니다. 플레이어는 해당 라운드에 명시된 특정 과제(예: 일정 수 이상 플레이, 일정 수 이하 플레이 등)를 충족하려고 시도한다. 같은 번호의 카드를 사용하는 모든 선수는 해당 라운드의 한 팀으로 간주되며, 팀의 인원 수만큼 플레이 가치가 증가한다. 도전을 충족시키지 못하는 선수나 팀은 부상을 입게 되고 게임에서 지는 것에 더 가까워지게 된다. 선수들은 여러 번 상처를 입으면 기절할 수 있다.
Don't Get Eated에서는 각 라운드가 플레이어들에게 동시에 손에서 숫자 카드를 재생하도록 요청할 것입니다. 플레이어는 해당 라운드에 명시된 특정 과제(예: 일정 수 이상 플레이, 일정 수 이하 플레이 등)를 충족하려고 시도한다. 같은 번호의 카드를 사용하는 모든 선수는 해당 라운드의 한 팀으로 간주되며, 팀의 인원 수만큼 플레이 가치가 증가한다. 도전을 충족시키지 못하는 선수나 팀은 부상을 입게 되고 게임에서 지는 것에 더 가까워지게 된다. 선수들은 여러 번 상처를 입으면 기절할 수 있다.
Don't Get Eated is a social game of survival of the fittest. Players take on the role of animals both working together and against each other to survive in the wilds. Failure meet the challenge presented each round results in a vicious attack, until only one animal remains standing.
In Don't Get Eated, each round will call for players to simultaneously play a numerical card from their hand. Players are attempting to meet a specific challenge stated by that round (e.g. play over a certain number, play under a certain number, etc.). Every player that plays the same numbered card is considered on a team for that round, and their played value is increased by the number of people on the team. Any player or team that does not meet the challenge is wounded, and they are closer to losing the game. Players may be knocked out (or eated) by taking multiple wounds.
In Don't Get Eated, each round will call for players to simultaneously play a numerical card from their hand. Players are attempting to meet a specific challenge stated by that round (e.g. play over a certain number, play under a certain number, etc.). Every player that plays the same numbered card is considered on a team for that round, and their played value is increased by the number of people on the team. Any player or team that does not meet the challenge is wounded, and they are closer to losing the game. Players may be knocked out (or eated) by taking multiple wounds.
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