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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Alban Viard
-
아티스트
-
인원
게임 소개
보네/투르크는 타운 센터 라인에 새로 추가된 것으로, 알반 비아드의 뇌를 태우는 우아한 도시 건설 심 게임으로 시작되었다.
보네는 포도밭으로 둘러싸인 성벽이 있는 마을이기 때문에 교외가 없다. 또한, "엘리베이터"검은색 큐브는 중앙에 세워져야 합니다. 우리는 그것이 많은 중세 도시들에서 교회보다 더 높은 건물이 허용되지 않았기 때문이라고 추측하지만, 누가 알겠는가? 그 디자이너는 신비로운 방식으로 작업한다!
투르쿠 지도에는 여름과 겨울 두 계절이 있으며 홀수와 짝수 순환을 번갈아 한다. 여름에는 두 반쪽이 분리된 것으로 간주되고, 아우라 강이 얼어붙는 겨울에는 두 부분이 하나의 도시로 여겨져 인접하다고 여겨지지 않는 여름에는 녹색 정육면체를 녹색 정육면체로 만드는 등 영리한 플레이를 할 수 있다.
보네는 포도밭으로 둘러싸인 성벽이 있는 마을이기 때문에 교외가 없다. 또한, "엘리베이터"검은색 큐브는 중앙에 세워져야 합니다. 우리는 그것이 많은 중세 도시들에서 교회보다 더 높은 건물이 허용되지 않았기 때문이라고 추측하지만, 누가 알겠는가? 그 디자이너는 신비로운 방식으로 작업한다!
투르쿠 지도에는 여름과 겨울 두 계절이 있으며 홀수와 짝수 순환을 번갈아 한다. 여름에는 두 반쪽이 분리된 것으로 간주되고, 아우라 강이 얼어붙는 겨울에는 두 부분이 하나의 도시로 여겨져 인접하다고 여겨지지 않는 여름에는 녹색 정육면체를 녹색 정육면체로 만드는 등 영리한 플레이를 할 수 있다.
Beaune/Turku is the newest addition to the Town Center line, which started with Alban Viard's brain-burning, elegant city-building sim game.
As Beaune is a walled town surrounded by vineyards, there are no suburbs. Also, the "elevator" black cubes must be built in the center. We're guessing that's because in many medieval towns, no building was allowed to be taller than the church, but who knows, the designer works in mysterious ways!
The Turku map has two seasons, summer and winter, alternating between odd- and even-numbered turns. During the summer, the two halves are considered separate, and during the winter, when the Aura river freezes, the two parts are considered one city - which allows for some clever play, such as building green cubes "next" to green cubes in the summer, when they are not considered adjacent, only for them to be joined in the winter.
As Beaune is a walled town surrounded by vineyards, there are no suburbs. Also, the "elevator" black cubes must be built in the center. We're guessing that's because in many medieval towns, no building was allowed to be taller than the church, but who knows, the designer works in mysterious ways!
The Turku map has two seasons, summer and winter, alternating between odd- and even-numbered turns. During the summer, the two halves are considered separate, and during the winter, when the Aura river freezes, the two parts are considered one city - which allows for some clever play, such as building green cubes "next" to green cubes in the summer, when they are not considered adjacent, only for them to be joined in the winter.
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