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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: 1+-1+ 명 -
게임시간
30-0 분
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연령
13+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.00 / 5
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디자이너
Jason M. Kruse
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아티스트
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인원
게임 소개
오스트프론트는 H&S GAMES의 최신 전술 보병 인쇄 및 플레이 프로젝트이다. 1941년 6월, 독일 소대장으로서 러시아를 건너기 위해 싸울 것이다. 매월 소련 선수단을 상대로 한 경기에 참가하며 승급, 유닛 업그레이드 및 보상이 용이하도록 승점을 축적합니다. 싱글 토너먼트 방식의 경기 또는 두 가지 캠페인 중 하나를 진행할 수 있다. 솔리테어 시스템으로 처음부터 설계된 이 게임의 뇌는 유닛 배치에 사용되는 혁신적인 육각 템플릿이다. 이 기본 시스템은 적 유닛이 움직이거나(어떤 방향으로) 아무 것도 하지 않는지를 지시하는 검증된 chit pull 하위 시스템 및 액션 차트와 함께 작동한다. 지도에는 분대 행동 지점, 리더 행동 지점, 돌발 데스 트랙, 저격 트랙, 월별 트랙, 날씨, 초기 독일 배치, 예상 적의 저항 수준, 교전 유형(세 가지 가능한 유형), 아티/공중 공격 및 승리 지점 트랙이 포함되어 있습니다. 지도는 주어진 시나리오에 따라 또는 단순히 사용자의 기분에 따라 지형 타일을 구성하는 일반적인 기본 지도입니다! 전투는 스텝 손실의 수와 그 이후의 고정된 결과, 억제된 결과 또는 깨진 결과를 결정하는 전투 결과 표로 구성된다. 아니면 주사위 전투 엔진을 대체하기 위해 기본 전투 엔진을 포기할 수도 있습니다! 근접전투는 잔인하고 이 게임에는 아무런 보장도 없다. 유닛은 종종 동작을 수행하기 위해 굴러야 할 것이고, 게임 시작 시, 당신은 적을 쏘기 전에 그것을 발견해야 할 것이다. 마지막으로, 이 모든 것이 중간 크기의 7x9 육각 그리드에서 이루어집니다.
Ostfront is H&S GAMES newest tactical infantry print-and-play project. June, 1941, as a German platoon leader you will fight your way across Russia in a tactical tour de force. Each month you will take part in engagements against a random number of Soviet squads and accumulate victory points which facilitate promotion, unit upgrades and awards. Single, tournament style engagements or one of two campaigns may be played. Designed from the ground up as a solitaire system, the game's brain is an innovative hex template that is used for unit placement. This primary system works in concert with a proven chit pull sub-system and action charts which dictate if an enemy unit moves (if so what direction) fires, or does nothing. The map is framed by a slew of information which you must keep track of including: squad action points, leader action points, sudden death track, sniper track, month track, weather, initial German deployment, expected level of enemy resistance, engagement type (three possible types), arty/air strikes, and a victory point track. The map is a generic, base map upon which terrain tiles are configured according to the given scenarios or simply your own whim! Combat is comprised of a combat results table that determines the number of step losses and subsequent pinned, suppressed or broken results. Or, you may chuck the primary combat engine for an alternative "buckets" of dice combat engine! Close combat is brutal and there are no guarantees in this game. Units will often have to roll to perform an action,and at game start, you will have to spot an enemy before you can fire at it. Finally, all of this occurs on a modest 7x9 hex grid!
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