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BGG랭킹
BGG전체 : 13917
THEMATIC : 1378
STRATEGY : 2687 -
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인원
2-4 명
BGG추천: 3-3 명 -
게임시간
90-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.65 / 5
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디자이너
Manlio Zaninotti
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아티스트
Maurizio Faleschini
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인원
게임 소개
미국의 대공황 시기에 산다고 상상해 보세요. 예상치 못한 유산인 200만 달러와 로스앤젤레스 외곽에 있는 헛간의 재산을 전보에서 발표할 때까지 당신은 영화배우 &mdash의 삶을 꿈꾼다. 여러분은 이 불모지를 주요 영화 제작자 &mdash의 스튜디오로 바꿀 것인가; 아니면 여러분 앞에 있는 다른 많은 사람들처럼 캘리포니아 사막의 황금 먼지 속에 사라져가는 당신의 재산을 낭비할 것인가?
The Producer: 1940-1944는 위대한 할리우드 영화에서 영감을 받은 보드 게임입니다. 이 게임의 목적은 배우 및 영화 감독상을 수상하거나 스튜디오의 구조를 구축하거나 다른 장르의 영화를 더 많이 제작함으로써 더 많은 점수를 얻는 것이다. 플레이어는 대본을 바탕으로 게임 초반에 어떤 전략을 따라갈지 결정해야 하며, 어느 전략을 따라갈지 캐스팅해야 한다.
이 게임은 3년에 해당하는 3라운드 또는 5라운드로 구성됩니다. 매년 각 플레이어는 6개의 카드 이벤트를 돌아가면서 자신의 영화를 개선하거나 타인을 방해하기 위해 전문가들이 개입하거나 진주만, 컴퓨터의 발명, 마피아와 FBI의 교전 등 역사적 사실의 발생을 시뮬레이션한다. 플레이되는 각 카드에 대해 고유한 " 인용문을 배치합니다.제작자"(직장인)는 대시보드의 영역(스튜디오) 또는 메인 스코어보드의 다른 위치(할리우드를 나타냄)를 활성화합니다.
대본을 구입하고, 당대 최고의 영화배우와 교제할 수 있으며, 장래가 유망한 젊은 선수들과 전설적인 감독들을 만날 수 있다. 각각의 영화를 제작할 때, 그것은 그 해의 잠재적인 관객들을 대표하는 토큰 풀에서 추출할 것이고, 어떤 영화가 생산될 것인지의 선택은 잠재된 수요를 충족시키기 위한 구체적인 전략에 따라 이루어져야 한다.
영화 제작이 플레이어들의 활동 확대를 위한 자금을 조달한다면 매년 연말 시상식은 우승에 필요한 포인트를 부여해 경제적 측면은 중요하지만 최종 점수와는 관련이 없다.
베이스 게임 3년차(또는 전문가에게 5번째 게임의 경우)가 끝나면 보너스를 지급하고, 레코닝이 승자를 가린다.
게임의 모든 측면: 역동적인 제작, 사건, 등장인물, 대본은 영화 팬들에게 1940년대의 할리우드를 최대한 충실하게 재현하기 위해 매우 역사적인 플레이를 해왔다. 게임 정보, 소문, 가십, 호기심뿐 아니라 모든 대본과 캐릭터 쇼가 경쟁력이 떨어지는 선수들도 즐겁게 해줄 것이다.
The Producer: 1940-1944는 위대한 할리우드 영화에서 영감을 받은 보드 게임입니다. 이 게임의 목적은 배우 및 영화 감독상을 수상하거나 스튜디오의 구조를 구축하거나 다른 장르의 영화를 더 많이 제작함으로써 더 많은 점수를 얻는 것이다. 플레이어는 대본을 바탕으로 게임 초반에 어떤 전략을 따라갈지 결정해야 하며, 어느 전략을 따라갈지 캐스팅해야 한다.
이 게임은 3년에 해당하는 3라운드 또는 5라운드로 구성됩니다. 매년 각 플레이어는 6개의 카드 이벤트를 돌아가면서 자신의 영화를 개선하거나 타인을 방해하기 위해 전문가들이 개입하거나 진주만, 컴퓨터의 발명, 마피아와 FBI의 교전 등 역사적 사실의 발생을 시뮬레이션한다. 플레이되는 각 카드에 대해 고유한 " 인용문을 배치합니다.제작자"(직장인)는 대시보드의 영역(스튜디오) 또는 메인 스코어보드의 다른 위치(할리우드를 나타냄)를 활성화합니다.
대본을 구입하고, 당대 최고의 영화배우와 교제할 수 있으며, 장래가 유망한 젊은 선수들과 전설적인 감독들을 만날 수 있다. 각각의 영화를 제작할 때, 그것은 그 해의 잠재적인 관객들을 대표하는 토큰 풀에서 추출할 것이고, 어떤 영화가 생산될 것인지의 선택은 잠재된 수요를 충족시키기 위한 구체적인 전략에 따라 이루어져야 한다.
영화 제작이 플레이어들의 활동 확대를 위한 자금을 조달한다면 매년 연말 시상식은 우승에 필요한 포인트를 부여해 경제적 측면은 중요하지만 최종 점수와는 관련이 없다.
베이스 게임 3년차(또는 전문가에게 5번째 게임의 경우)가 끝나면 보너스를 지급하고, 레코닝이 승자를 가린다.
게임의 모든 측면: 역동적인 제작, 사건, 등장인물, 대본은 영화 팬들에게 1940년대의 할리우드를 최대한 충실하게 재현하기 위해 매우 역사적인 플레이를 해왔다. 게임 정보, 소문, 가십, 호기심뿐 아니라 모든 대본과 캐릭터 쇼가 경쟁력이 떨어지는 선수들도 즐겁게 해줄 것이다.
Imagine living during America's Depression. You live dreaming the life of a film star — until a telegram announces an unexpected inheritance: two million dollars and the property of a shed on the outskirts of Los Angeles. Will you turn this barren land into the studio of a major film producer — or squander your fortune fading in the golden dust of the California desert like so many others before you?
The Producer: 1940-1944 is a board game inspired by the great Hollywood movies. The aim of the game is to score more points by winning awards for actors and film directing, building the structures of their studio, or producing more films of different genres. The player must decide which strategy to follow early in the game based on the script and cast with which depart.
The game consists of three or five rounds corresponding to three years. Every year, each player will fish and play in turns six cards event that will simulate the intervention of professionals to improve their own films or sabotage others', or the occurrence of historical facts, such as Pearl Harbor, the invention of the computer, the skirmishes between the Mafia and the FBI. For each card played you will place its own "Producer" (worker) to activate areas on your dashboard (the studios) or different locations on the main scoreboard that represent Hollywood.
You can buy scripts, engage the biggest movie star of the time, young players with a great future and legendary directors. At the time of producing each film, it will extract from a pool of tokens representing the potential audience for that year and the choice of which films produce must be made according to specific strategies to meet the latent demand.
If the production of the film will procure players the money to expand own activities, the award ceremony at the end of each year will give them the necessary points for the win, making the economic aspect important but not relevant to the final score.
At the end of the third year in the base game (or in the case of the fifth game to experts), it will award bonuses and the Reckoning will be to determine the winner.
Every aspect of the game: dynamic production, events, characters, scripts, have been played so historical in order to give movie fans a reproduction as faithful as possible of Hollywood of the 1940s. Every script and character shows in addition to game information, rumors, gossip and curiosity that will delight even the players less competitive.
The Producer: 1940-1944 is a board game inspired by the great Hollywood movies. The aim of the game is to score more points by winning awards for actors and film directing, building the structures of their studio, or producing more films of different genres. The player must decide which strategy to follow early in the game based on the script and cast with which depart.
The game consists of three or five rounds corresponding to three years. Every year, each player will fish and play in turns six cards event that will simulate the intervention of professionals to improve their own films or sabotage others', or the occurrence of historical facts, such as Pearl Harbor, the invention of the computer, the skirmishes between the Mafia and the FBI. For each card played you will place its own "Producer" (worker) to activate areas on your dashboard (the studios) or different locations on the main scoreboard that represent Hollywood.
You can buy scripts, engage the biggest movie star of the time, young players with a great future and legendary directors. At the time of producing each film, it will extract from a pool of tokens representing the potential audience for that year and the choice of which films produce must be made according to specific strategies to meet the latent demand.
If the production of the film will procure players the money to expand own activities, the award ceremony at the end of each year will give them the necessary points for the win, making the economic aspect important but not relevant to the final score.
At the end of the third year in the base game (or in the case of the fifth game to experts), it will award bonuses and the Reckoning will be to determine the winner.
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