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Putin's War: Reclaiming the Soviet Empire in Eastern Europe (2017)
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게임 소개

주요 아이디어는 NATO가 작전의 비효율성으로 전락하고, 그 근거로, 늙은 블라디미르 대통령은 구소련의 모든 서쪽 국경지대를 되찾기 위한 큰 해결책을 시도하기로 결심한다는 것이다.

게임을 디자인하면서 저는 다음과 같은 관점을 강조하는 새로운 시스템을 고안했습니다: 오늘날의 제1세계 군대는 1930년대에 겪었던 것과 대체로 비슷한 시스템적 변화를 통해 만들어진 것입니다.

30년대의 쟁점은 기계화를 어떻게 여전히 풋슬로깅하고 말이 끄는 군대에 통합할 것인가였다. 토론은 전차, 트럭 및 기타 전투 차량에 얼마나 많은 기병대를 투입할 것인가에 초점이 맞춰졌다. 그 아이디어는 운동화되지 않은 많은 유닛들이 상대적으로 더 희귀하지만 정예화된 모터-메치 유닛들이 작동할 수 있는 "기동 기반"을 형성한다는 것이었다.

물론, 전쟁의 중반쯤에는 모든 것이 해결되었다. 문제는 추적 차량과 바퀴 달린 차량 등의 최적 조합을 결정하는 데 집중되었다.

오늘날, 우리는 이전의 모토맥 엘리트들이 사실상 이전 시대의 풋슬로거와 기마 기병의 역할을 맡았다는 점에서 유사한 변화를 목격하고 있다. 그들은 이제 새로운 "기동"기동"기동"기동"기동"기동"기동"기동요소가 되었고, 그 위에서 그리고 그 위에서 진화하는 동안 특수부대가 새로운 엘리트이다.로봇 장비를 갖춘.

이전 시대의 대량 기계화 군대보다 소규모 엘리트들을 배치하는 데 수반되는 비용과 사회적 이점을 고려할 때, 새로운 전환의 관점에서 볼 때, 나는 지금 우리가 1938년에 준하는 수준이라고 본다.

그 외에도, 또 다른 특징은 점점 더 SoF의 인원들 안에 제1세계 군대의 전투 경험이 포함되어 있다는 것이다. 그것은 물론 그들의 상대적인 전투력을 더욱 강화시킨다.

이 모든 것을 원활하게 모델링하기 위해 "라는 이름의 시스템을 고안했습니다.BADASS (빅 앤 덤 아미 슈퍼 시스템) 입니다. 또 쓸 거예요.

이 디자인은 현대 전쟁 이슈 29호(2017년 5월 ~ 6월)에 등장할 것이다.
The main idea is, NATO devolves toward operational ineffectiveness and, on that basis, old Vladimir decides to try for the big solution to get back all the former Soviet Union's western borderlands.

In designing the game (already done despite the long wait for its publication), I came up with a new system that emphasizes the following perspective: today's First World militaries are part way through a systemic transformation broadly comparable to the one they went through during the 1930s.

The issue in the 30s was how to integrate mechanization into what otherwise still remained foot-slogging, horse-drawn armies. The debate centered around how much horse cavalry to keep mixed in with the tanks, trucks and other combat vehicles. The idea was the large mass of unmotorized units would form a "base of maneuver" from which the relatively more scarce -- but elite -- moto-mech units would operate.

Of course, by the war's midpoint all that had been settled. The question had come to center on determining the optimal mix of tracked and wheeled vehicles, etc.

Today, we're witnessing a similar transformation in that the former moto-mech elite has, in effect, taken on the role of the previous era's foot-sloggers and horse cavalry: they're now the new "base of maneuver" element, holding the line while, evolving atop and past them, is the new elite: the special forces, which are themselves increasingly robot-equipped.

Given that the cost and social advantages involved in deploying small elites rather than the mass mechanized armies of the previous era (the draft isn't going to come back), I see us now at about the 1938-equivalent in terms of the new transition.

Aside from that, another characteristic is more and more of the First World's armies combat experience is increasingly contained within the personnel of the SoF. That, of course, further enhances their relative combat power.

To smoothly model all that, I've come up a system I've titled the "Big And Dumb Armies Super System" (BADASS). I'll be using it again.

This design will be appearing in Modern War issue number 29 (May-June 2017).

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