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게임 소개

바킹매드는 개들이 경주에서 어디로 올지 예측한 뒤 자신의 예측이 맞는지 확인하기 위해 경주를 고치는 개 경주 게임이다.

게임은 베팅 단계와 레이스 단계의 두 단계로 진행되며, 보드의 다른 부분이 이 두 단계에 사용된다.

내기하기:
플레이어들은 그들의 개를 베팅 보드의 시작 부분에 놓는다. 플레이어들은 돌아가면서 D6를 던지고, 그들의 피스를 움직이며 보드에 있는 지시를 따릅니다. 여기에는 일반적으로 카드(게임 후반에 사용)를 받거나 내기를 하는 것이 포함된다. 베팅은 예를 들어, 노란색 선수가 빨간색 개가 4등을 할 것이라고 생각한다는 것을 표시하기 위해 베팅 카드에 표시를 하는 것을 포함한다.

플레이는 선수의 말이 "인용구를 통과할 때까지 계속된다.트랩스&인용 스페이스로 가서 배팅란을 채우고 개를 프리 트랩으로 옮겨 레이스의 시작을 기다린다. 모든 다른 덫으로 채워진다 일단 함정에 그 선수가 맡아야 한다.

더 레이스:
레이스 단계는 두 가지 동작으로 구성된다.
- 카드 재생(있는 경우) 및 카드 사용 안내에 따릅니다.
- 주사위를 세 개 굴리고 각 주사위의 점수를 사용하여 7개의 놀이 조각 중 하나를 앞으로 움직입니다. 각 차례에 따라 3개의 조각(개, 토끼, 또는 3개의 개)이 움직입니다.

3개의 주사위에 10을 굴리면 플레이어가 개들 중 하나의 경로에 램프를 배치할 수 있으며, 램프를 움직일 때까지 개가 움직이지 못하게 된다.

산토끼는 개들과 같은 방식으로 움직이지만 보통 선두에 있습니다. 개들 중 하나가 토끼를 추월하면 토끼를 잡아먹은 것으로 간주하고, 토끼를 잡아먹는다. 이때 산토끼는 죽어서 더 이상 경기에 참여하지 않지만, 개 뱃속에 있다는 사실 때문에 베팅 목적으로 개 다음으로 즉시 경기를 마치는 것으로 간주된다.

개가 결승선을 통과하면, 실제로 경기를 마친 위치에 있는 베팅 카드에 배치된다. 하지만 개를 소유한 플레이어는 다른 개들이 끝내는 곳에 영향을 미치기 위해 게임을 계속합니다.

모든 개들이 완성되면, 실제 결과는 다음과 같이 선수들이 점수를 매기는 예측과 비교된다.
- 15점 - 승자의 정확한 예측.
- 10점 - 다른 위치에 대한 정확한 예측.
- 5점 - 위치에 대한 예측이 거의 정확합니다.

점수가 합산되어 가장 높은 점수를 받은 선수가 승리합니다.
BARKING MAD is a dog racing game in which players predict where the dogs will come in the race and then try to fix the race to ensure that their prediction turns out to be correct.

The game is played in two phases - a betting phase and a race phase, with different parts of the board being used for these two phases.

Placing Your Bets:
Players place their dogs at the start of betting board. Players take turns to throw a D6, moving their pieces and following the instructions on the board. These will generally involve taking cards (which are used later in the game) or placing a bet. Betting involves placing a marker on the Betting card to indicate, for example, that the yellow player thinks the red dog will come 4th.

Play continues like this until a player's piece passes the "Go to the Traps" space, at which point he/she completes their bets by filling up their betting column, and move their dog to a free trap to await the start of the race. Once in the traps the player must way until all the other traps are filled.

The Race:
The race phase comprises two actions:
- Playing a card (if you have one) and following the instructions on it.
- Roll three dice and, using the score on each of the dice to move one of the seven playing pieces forward - three of the pieces (two dogs and the hare, or three dogs) move each turn.

A roll of 10 (on the three dice) allows a player to position a lampost in the path of one of the dogs which prevents the dog from moving until the lampost is moved.

The hare is moved in the same way as the dogs but is normally in the lead. If one of the dogs overtakes the hare it is deemed to have eaten it, and is "lamposted". At this point the hare is dead and takes no further part in the game, but is deemed (on account of the fact that it is in the dog's stomach) to finish immediately after the dog for betting purposes.

Once a dog crosses the finish line it is placed on the betting card in the position corresponding to where it actually finished the race. The player owning the dog keeps playing however so as to influence where the other dogs finish.

Once all the dogs are finished, the actual result is compared against the predictions with players scoring as follows:
- 15 points - correct prediction of the winner.
- 10 points - correct prediction of any other position.
- 5 points - almost correct (one place out) prediction of any postition.

Scores are totalled and the player with the highest score wins.

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