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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Shane Tilton
-
아티스트
-
인원
게임 소개
트리하우스 시스템을 기반으로 한 간단한 포토 사파리 게임입니다.
The Wilds of Mars의 목적은 붉은 행성에 사는 동물들이 있을 수 밖에 없는 땅으로 가서 그들을 촬영하는 것입니다.
설정: 각 플레이어는 세트에서 색상 중 하나를 선택합니다. 두 개의 카드가 테이블 중간에 서로 마주보고 놓여 있다; 이것들은 집들이다. 각 플레이어는 자신의 작은 피라미드 중 하나를 위로 향한 두 개의 베이스캠프 중 하나에 놓는다. 게다가, 각 플레이어는 6장의 카드를 처음 손에 쥐게 된다.
플레이 순서: 플레이어가 차례를 바꿀 때마다 그리기, 크기 조정, 재생, 이동 등의 동작을 순서대로 수행합니다.
한 선수가 그라운드의 7점 이상을 득점하면 경기가 끝난다. 저 선수가 승자입니다.
The Wilds of Mars의 목적은 붉은 행성에 사는 동물들이 있을 수 밖에 없는 땅으로 가서 그들을 촬영하는 것입니다.
설정: 각 플레이어는 세트에서 색상 중 하나를 선택합니다. 두 개의 카드가 테이블 중간에 서로 마주보고 놓여 있다; 이것들은 집들이다. 각 플레이어는 자신의 작은 피라미드 중 하나를 위로 향한 두 개의 베이스캠프 중 하나에 놓는다. 게다가, 각 플레이어는 6장의 카드를 처음 손에 쥐게 된다.
플레이 순서: 플레이어가 차례를 바꿀 때마다 그리기, 크기 조정, 재생, 이동 등의 동작을 순서대로 수행합니다.
한 선수가 그라운드의 7점 이상을 득점하면 경기가 끝난다. 저 선수가 승자입니다.
A simple little photo safari game built on the Treehouse system.
The object of The Wilds of Mars is to travel to "the grounds" where animals native to the red planet are bound to be and photograph them.
Setup: Each player selects one of the colors from the sets. Two cards are placed face-down next to each other in the middle of the table; these are the homes. Each player places one of their small pyramids on one of the two base camps pointed straight up. In addition, each player gets an initial hand of 6 cards.
Order of Play: Each turn a player takes, in order, the following actions: Draw, Resize, Play, Move.
The game ends when one player has scored at least 7 points of the grounds. That player is the winner.
The object of The Wilds of Mars is to travel to "the grounds" where animals native to the red planet are bound to be and photograph them.
Setup: Each player selects one of the colors from the sets. Two cards are placed face-down next to each other in the middle of the table; these are the homes. Each player places one of their small pyramids on one of the two base camps pointed straight up. In addition, each player gets an initial hand of 6 cards.
Order of Play: Each turn a player takes, in order, the following actions: Draw, Resize, Play, Move.
The game ends when one player has scored at least 7 points of the grounds. That player is the winner.
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