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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
45-0 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Scott Almes
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아티스트
Kwanchai Moriya
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인원
게임 소개
이 한정판 확장 기능은 게임에 16개의 타일을 추가합니다.
성능 목표(7개 타일)
게임을 시작할 때, 각 플레이어는 다른 플레이어들에게 숨겨져 있는 무작위로 처리된 타일을 비밀 골로 받는다. 자신의 타일에 기재된 목표를 달성한 선수는 경기 종료 시 보너스 포인트를 획득합니다.
폐기물 메모(5개 타일)
게임 시작 시, 하나의 낭비 메모 타일이 무작위로 선택됩니다. 게임 중 컴포넌트 벌칙은 더 이상 -1점으로 계산되지 않고, 타일에 표시된 벌칙이 그대로 적용된다. 혼동을 막기 위해 벌칙구역에 부품이 위를 향하게 놔둔다.
나비 효과(4 타일)
이 타일들을 섞은 후, 그것들은 여행자들을 가장 먼 과거로 데려가는 여행 카드부터 시작하여, 하나씩, 여행 카드 위로 향하게 놓인다. 게임에서 각 플레이어마다 하나의 타일을 배치한다(즉, 3인용 게임에서 가장 먼 뒷면 트립 카드는 각각 하나의 나비 효과 타일을 위아래로 배치한다). 트립 카드가 열리면 플레이어는 타일을 집어들어 타임라인 뒷부분의 트립 카드 위에 올려놓는다. 어떤 트립 카드도 그 위에 둘 이상의 타일을 둘 수 없다. 페이스 업 타일은 트립 카드의 두 가지 트립에 영향을 미치며, 게임이 끝날 때 포인트를 보상하거나 차감한다.
이 타일들은 킥스타터의 루프 사의 모든 후원자들에게 무료로 제공되었다. 하지만 이 추가 물품들은 별도로 구매가 가능합니다. 킥스타터 전용은 없습니다.
성능 목표(7개 타일)
게임을 시작할 때, 각 플레이어는 다른 플레이어들에게 숨겨져 있는 무작위로 처리된 타일을 비밀 골로 받는다. 자신의 타일에 기재된 목표를 달성한 선수는 경기 종료 시 보너스 포인트를 획득합니다.
폐기물 메모(5개 타일)
게임 시작 시, 하나의 낭비 메모 타일이 무작위로 선택됩니다. 게임 중 컴포넌트 벌칙은 더 이상 -1점으로 계산되지 않고, 타일에 표시된 벌칙이 그대로 적용된다. 혼동을 막기 위해 벌칙구역에 부품이 위를 향하게 놔둔다.
나비 효과(4 타일)
이 타일들을 섞은 후, 그것들은 여행자들을 가장 먼 과거로 데려가는 여행 카드부터 시작하여, 하나씩, 여행 카드 위로 향하게 놓인다. 게임에서 각 플레이어마다 하나의 타일을 배치한다(즉, 3인용 게임에서 가장 먼 뒷면 트립 카드는 각각 하나의 나비 효과 타일을 위아래로 배치한다). 트립 카드가 열리면 플레이어는 타일을 집어들어 타임라인 뒷부분의 트립 카드 위에 올려놓는다. 어떤 트립 카드도 그 위에 둘 이상의 타일을 둘 수 없다. 페이스 업 타일은 트립 카드의 두 가지 트립에 영향을 미치며, 게임이 끝날 때 포인트를 보상하거나 차감한다.
이 타일들은 킥스타터의 루프 사의 모든 후원자들에게 무료로 제공되었다. 하지만 이 추가 물품들은 별도로 구매가 가능합니다. 킥스타터 전용은 없습니다.
This Limited Edition expansion adds 16 tiles to the game.
Performance Goals (7 tiles)
At the beginning of the game, each player receives one randomly dealt tile as a secret goal, hidden from the other players. Players who have fulfilled the goal listed on their tile score bonus points at the end of the game.
Waste Memo (5 tiles)
At the beginning of the game, one Waste Memo tile is chosen at random. During the game, component penalties no longer simply count as -1 points, but rather carry the penalties indicated on the tile. Components are left face-up in the penalty area to prevent confusion.
Butterfly Effect (4 tiles)
After shuffling these tiles, they are placed, one by one, face down above trip cards, starting with the trip cards that take travelers the furthest back in time. One tile is placed for each player in the game (i.e. in a 3-player game, the three furthest-back trip cards will each have one Butterfly Effect tile placed face-down above them). When that trip card is visited, the player picks up the tile and places it face up above any trip card later in the timeline. No trip card may have more than one tile placed above it. A face-up tile affects both trips on a trip card, and rewards or subtracts points at the end of the game.
These tiles were included for free for all backers of Loop Inc. on Kickstarter. However, these extras are available for purchase separately. None are Kickstarter-exclusive.
Performance Goals (7 tiles)
At the beginning of the game, each player receives one randomly dealt tile as a secret goal, hidden from the other players. Players who have fulfilled the goal listed on their tile score bonus points at the end of the game.
Waste Memo (5 tiles)
At the beginning of the game, one Waste Memo tile is chosen at random. During the game, component penalties no longer simply count as -1 points, but rather carry the penalties indicated on the tile. Components are left face-up in the penalty area to prevent confusion.
Butterfly Effect (4 tiles)
After shuffling these tiles, they are placed, one by one, face down above trip cards, starting with the trip cards that take travelers the furthest back in time. One tile is placed for each player in the game (i.e. in a 3-player game, the three furthest-back trip cards will each have one Butterfly Effect tile placed face-down above them). When that trip card is visited, the player picks up the tile and places it face up above any trip card later in the timeline. No trip card may have more than one tile placed above it. A face-up tile affects both trips on a trip card, and rewards or subtracts points at the end of the game.
These tiles were included for free for all backers of Loop Inc. on Kickstarter. However, these extras are available for purchase separately. None are Kickstarter-exclusive.
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