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7.5General de Brigade: Wargaming the Age of Napoleon at Brigade Level (1998) -
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인원
2-4 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
180-180 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.33 / 5
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디자이너
David Brown (I)
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아티스트
-
인원
게임 소개
작성자 웹사이트에서:
나폴레옹 전쟁 게임의 규칙은 보병 대대, 기병 연대, 포병 포대를 기본 전술 유닛으로 사용한다. 그림 스케일은 1:20입니다.
몇 년 동안 나는 나폴레옹의 다양한 워게임 규칙을 사용해 왔다; 좋은 규칙도 있고, 너무 복잡한 규칙도 있고, 그렇지 않은 규칙도 있다. 그러나 대부분은 두 개의 매우 분리된 진영으로 나뉘었다. 데 여단 장군은 대대 기반의 게임의 매력과 육군 수준의 게임의 지휘 및 제어의 가장 중요한 측면을 결합하기 위해 설계되었다. 따라서 이를 달성하기 위해서는 군사 구조 내에서 올바른 수준의 게임을 기반으로 하는 것이 중요했다. 나눗셈이 가장 적합한 수준인 것 같았다.
플레이어가 디비전을 치를 때, 다수의 여단을 지휘하며, 이 레벨에서 대부분의 워게이머가 적합하다. 왜냐하면 몇 시간 동안 우리 군대를 조사하고 색칠한 후에 우리는 모든 부대들을 기동하여 그들의 모든 발리, 난투극, 사기 테스트를 감독하기를 원하기 때문이다. 여단 레벨에서 이것은 사령관 &ndash가 기대하는 것과 같다; 그는 배치, 편성 및 사격 시기에 대해 염려할 것이다.라인은 중요하다! 그러나 여단과 여단의 명령은 '니피 리틀 대대' 신드롬을 제한하고 워게이머가 자신에게 좋을 때 아무 부대나 마음대로 하는 것을 제한하는 명령과 통제 요소를 도입한다.
여단장군은 전범들에게 각 대대나 전대를 지휘하고 조종할 수 있는 자유를 주지만 여단 목표, 공격 시기, 예비군 배치와 같은 상위 지휘 결정도 포함한다.
나폴레옹 전쟁 게임의 규칙은 보병 대대, 기병 연대, 포병 포대를 기본 전술 유닛으로 사용한다. 그림 스케일은 1:20입니다.
몇 년 동안 나는 나폴레옹의 다양한 워게임 규칙을 사용해 왔다; 좋은 규칙도 있고, 너무 복잡한 규칙도 있고, 그렇지 않은 규칙도 있다. 그러나 대부분은 두 개의 매우 분리된 진영으로 나뉘었다. 데 여단 장군은 대대 기반의 게임의 매력과 육군 수준의 게임의 지휘 및 제어의 가장 중요한 측면을 결합하기 위해 설계되었다. 따라서 이를 달성하기 위해서는 군사 구조 내에서 올바른 수준의 게임을 기반으로 하는 것이 중요했다. 나눗셈이 가장 적합한 수준인 것 같았다.
플레이어가 디비전을 치를 때, 다수의 여단을 지휘하며, 이 레벨에서 대부분의 워게이머가 적합하다. 왜냐하면 몇 시간 동안 우리 군대를 조사하고 색칠한 후에 우리는 모든 부대들을 기동하여 그들의 모든 발리, 난투극, 사기 테스트를 감독하기를 원하기 때문이다. 여단 레벨에서 이것은 사령관 &ndash가 기대하는 것과 같다; 그는 배치, 편성 및 사격 시기에 대해 염려할 것이다.라인은 중요하다! 그러나 여단과 여단의 명령은 '니피 리틀 대대' 신드롬을 제한하고 워게이머가 자신에게 좋을 때 아무 부대나 마음대로 하는 것을 제한하는 명령과 통제 요소를 도입한다.
여단장군은 전범들에게 각 대대나 전대를 지휘하고 조종할 수 있는 자유를 주지만 여단 목표, 공격 시기, 예비군 배치와 같은 상위 지휘 결정도 포함한다.
From the author's website:
General de Brigade Napoleonic wargames rules use infantry battalions, cavalry regiments and artillery batteries as the basic tactical units. The figure scale is 1:20.
Over the years I have used various sets of Napoleonic wargames rules – some good, others too complicated or simply not "Napoleonic". Most however, were split into two very separate camps - those aimed at battalion level and those aimed at army level with little or no middle ground between the two. General de Brigade was designed to combine the appeal of battalion based games with the most important aspects of command and control from army level games. It was important therefore to base the game at the correct level within the military structure in order to achieve this. The division seemed the most suitable level.
When players field a division they are in command of a number of brigades and it is to this level that most wargamers are suited. This is because after spending hours researching and painting our armies we want to maneuver each and every unit, overseeing their every volley, melee and morale test, At brigade level this is exactly what is expected of the commander – he would be concerned with deployment, formation and when to fire – here formations such as column or line do matter! However the use of brigades and brigade orders introduces a command and control factor that limits the 'nippy little battalion' syndrome and restricts the wargamer from doing whatever he wants with any unit whenever it suits him.
General de Brigade allows wargamers the freedom to command and maneuver each battalion or squadron but also includes higher command decisions such as brigade objectives, the timing of assaults and the deployment of reserves.
General de Brigade Napoleonic wargames rules use infantry battalions, cavalry regiments and artillery batteries as the basic tactical units. The figure scale is 1:20.
Over the years I have used various sets of Napoleonic wargames rules – some good, others too complicated or simply not "Napoleonic". Most however, were split into two very separate camps - those aimed at battalion level and those aimed at army level with little or no middle ground between the two. General de Brigade was designed to combine the appeal of battalion based games with the most important aspects of command and control from army level games. It was important therefore to base the game at the correct level within the military structure in order to achieve this. The division seemed the most suitable level.
When players field a division they are in command of a number of brigades and it is to this level that most wargamers are suited. This is because after spending hours researching and painting our armies we want to maneuver each and every unit, overseeing their every volley, melee and morale test, At brigade level this is exactly what is expected of the commander – he would be concerned with deployment, formation and when to fire – here formations such as column or line do matter! However the use of brigades and brigade orders introduces a command and control factor that limits the 'nippy little battalion' syndrome and restricts the wargamer from doing whatever he wants with any unit whenever it suits him.
General de Brigade allows wargamers the freedom to command and maneuver each battalion or squadron but also includes higher command decisions such as brigade objectives, the timing of assaults and the deployment of reserves.
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