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  • 인원

    4-36 명

    BGG추천: 7-19 명
  • 게임시간

    10-45 분

  • 연령

    8+

    BGG추천: 12+
  • 게임 난이도

    2.00 / 5

게임 소개

Town of Salem은 인기 있는 온라인 게임으로 킥스타터에서 시작되었고 이제 우리는 당신의 테이블 상판에 살인을 가져다 줄 것입니다.

작동 방식은 이렇습니다.
각 플레이어는 진행자에게 아래를 향한 카드를 받는다.
이 카드는 플레이어의 역할을 알려줍니다.
악역들은 밤에 살인을 저지를 수 있다.
선한 역할은 사악한 자들을 찾아서 린치를 가해야 합니다

낮에는 선수들이 서로를 비난한다. 가장 많은 혐의를 받는 선수는 그들의 무죄를 입증하기 위해 재판에 넘겨집니다. 마을을 설득하지 못하면 교수대에서 린치를 당하게 된다.

한쪽이 남으면 게임이 끝난다.

게임을 더 도전적이고 재미있게 만들기 위해 여러분이 하는 역할도 바꿀 수 있습니다.

그 게임은 정말 하기 쉽고 아이들도 친근하지만 숙달하기 어렵다.

25개의 독특한 역할이 있어 매 경기 새로운 경험이다.

살아남기 위해서는 누구를 믿고 누구를 린치할지 결정해야 한다.

공정에 대한 자세한 정보:
일 단계는 4개의 더 작은 단계로 분할됩니다. 토론 단계, 투표 단계, 방어 단계 및 판단 단계입니다.

토론: 토론 시간은 시간이 정해질 수 있고 그렇지 않을 수도 있지만 (하원 규칙, 선수 한 명당 30초가 줄어들면서 10분이 좋은 출발 시간임) 토론이 끝난 후 또는 그룹 투표 단계가 시작되는 대로 투표합니다.

투표: 투표 시간은 정해질 수 있고, 여러분은 여러분이 나쁘다고 생각하는 사람에게 투표할 수 있습니다. (여러 가지 방법으로 이것을 할 수 있고, 다시 말하지만, 여러분은 모드에 메모를 쓸 수 있고, 손을 올리거나 엄지손가락을 들거나 내릴 수 있습니다. 321 방식으로 진행하셔도 되고, 투표가 끝났는지 여쭤보시면 됩니다.) 투표한 플레이어는 재판을 받고 마을로부터 스스로를 방어해야 합니다.

방어: 방어시간은 시간이 될 수도 있고 아닐 수도 있지만, 기준시간은 2분이면 충분할 것 같다. 선수가 자신을 방어하는 동안에는 아무도 말을 할 수 없으며, 선수가 수비를 마치면 더 이상의 논의 없이 수비 판단이 시작된다.

판정: 판정 단계는 타이밍이 정해질 수도 있고 그렇지 않을 수도 있다. 재판을 받지 않는 플레이어는 재판을 받는 플레이어가 유죄인지 무죄인지 투표한다. 만약 선수가 유죄로 결정되면, 그 선수는 린치를 당하고, 그들의 역할을 드러내고, 다음날 밤이 시작된다.


야간 단계는 의장이 플레이어에게 잠들라고 지시(눈 감기)하는 것으로 시작됩니다. 그런 다음 의장은 야간 작업이 있는 모든 역할을 호출하여 해당 작업을 수행합니다. 첫날 밤은 의장이 실행자에게 목표물을 게임인 경우 알려야 하며, 악을 찾을 수 있는 모든 역할은 보안관 앞에 호출해야 합니다. 밤 단계는 모든 행동이 취해질 때 끝나고, 하루가 다시 시작됩니다.
Town of Salem is a popular online game that got its start on Kickstarter and now we are bringing murder to your tabletop.

Here is how it works.
Each player is dealt a card, face down by the moderator.
This card tells the player their role.
Evil roles are able to kill at night.
And the Good roles must find and lynch the Evil-doers.

During the day, players accuse each other. The player with the most accusations is put on trial to try to prove their innocence. If you can't convince the town, you are lynched at the gallows.

The game ends when one side remains.

You can also change the roles you play with to make the game more challenging and more fun.

The game is really easy to play and kid friendly but hard to master.

With 25 unique roles, every game is a new experience.

You have to decide who to trust and who to lynch in order to survive.

More about phases:
The Day Phase is split up into 4 smaller phases. The Discussion Phase, the Voting Phase, the Defense Phase, and the Judgement Phase.

Discussion: Discussion time can be timed or not, depends more on the party(House Rules, 10 minutes is a good starting time, with 30 seconds less for each player eliminated). After discussion ends, or once you have decided you would like to vote as a group voting phase starts.

Voting: Voting time can be timed or not, and you vote on whoever you think is bad(Many ways to do this, again house rules, you can write a note to the mod, raise hands, or thumbs up or down. You can do it in 321 fashion, or just ask if everyone is done voting.) The player, or players voted up now stand trial, and must defend themselves to the Town.

Defense: Defense time may be timed or not, but a standard time of 2 minutes seems to be enough. No one may talk while the player is defending himself, and once he is finished with his defense judgement starts without more discussion.

Judgement: the Judgment phase may or may not be timed. The players not standing trial vote whether the player standing trial is guilty, or innocent(If you are using the vote two players up variant, then one is chosen to be lynched). If a player is voted guilty, that player is lynched, they reveal their role, and the next night begins

Night
The night phase starts with the Moderator telling players to go to sleep(close their eyes). The Moderator will then call upon every role with a night action to perform said action. The first night has some special conditions such as the Moderator must tell the Executioner his target if he is game, and every role that can be found Evil(that is known) must be called before the Sheriff. The night phase ends when all actions are taken, and the Day begins again.

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