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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-1 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.60 / 5
-
디자이너
Steve Bohn
-
아티스트
-
인원
게임 소개
(상자:)
1943년 6월 11일 연합군은 시칠리아 해안에 상륙했다메시나와의 경쟁이 시작됐다 연합군 선수로는 미국, 캐나다, 영국의 12개 부서가 있습니다. 연합군 중 가장 뛰어난 두 명이 지휘하는 467,000명의 병력은 다음과 같다. 조지 S. 패튼 장군과 버나드 L 장군입니다 몽고메리 당신의 목표는 추축국의 비행장을 점령하고, 이탈리아군의 부츠 공격과 시칠리아에 있는 독일군과 이탈리아군의 파괴에 필요한 보급을 하는 것이다.
당신은 추축국 플레이어로서 체계적으로 군대를 메시나로 철수시켜야 합니다. 당신의 지휘관은 자랑스럽지만 지친 헤르만 괴링 기갑사단과 최근 창설된 베테랑 제15 기갑척탄병사단으로 구성되어 있습니다 23만명의 이탈리아 병사들이 당신의 방어를 돕고 있습니다 그리고 총통은 지원군을 약속했습니다: 29 기갑척탄병 사단, 1 낙하산 사단.
1943년 6월 11일 헤르만 괴링 전차가 반격을 위해 엔진을 돌리고 있습니다
게임 기능
임펄스 무브먼트
연합군 전술항공지원
해상 폭격
공기 차단
복합 암 효과
대전차 능력
요새
비조직화된 단위
"What if"
단위 규모 = 대대/일부 연대
시간 척도 = 3일/턴
복잡성 수준 = 보통
게임 구성 요소
20" x 17" 4색 디럭스 마운트 게임보드 1개
390 오버사이즈 다이컷 플레이피스
하나의 규칙집, 하나의 6면 주사위 및 여러 개의 차트 및 표
1943년 6월 11일 연합군은 시칠리아 해안에 상륙했다메시나와의 경쟁이 시작됐다 연합군 선수로는 미국, 캐나다, 영국의 12개 부서가 있습니다. 연합군 중 가장 뛰어난 두 명이 지휘하는 467,000명의 병력은 다음과 같다. 조지 S. 패튼 장군과 버나드 L 장군입니다 몽고메리 당신의 목표는 추축국의 비행장을 점령하고, 이탈리아군의 부츠 공격과 시칠리아에 있는 독일군과 이탈리아군의 파괴에 필요한 보급을 하는 것이다.
당신은 추축국 플레이어로서 체계적으로 군대를 메시나로 철수시켜야 합니다. 당신의 지휘관은 자랑스럽지만 지친 헤르만 괴링 기갑사단과 최근 창설된 베테랑 제15 기갑척탄병사단으로 구성되어 있습니다 23만명의 이탈리아 병사들이 당신의 방어를 돕고 있습니다 그리고 총통은 지원군을 약속했습니다: 29 기갑척탄병 사단, 1 낙하산 사단.
1943년 6월 11일 헤르만 괴링 전차가 반격을 위해 엔진을 돌리고 있습니다
게임 기능
임펄스 무브먼트
연합군 전술항공지원
해상 폭격
공기 차단
복합 암 효과
대전차 능력
요새
비조직화된 단위
"What if"
단위 규모 = 대대/일부 연대
시간 척도 = 3일/턴
복잡성 수준 = 보통
게임 구성 요소
20" x 17" 4색 디럭스 마운트 게임보드 1개
390 오버사이즈 다이컷 플레이피스
하나의 규칙집, 하나의 6면 주사위 및 여러 개의 차트 및 표
(from the box:)
It's June 11, 1943 and the Allies are ashore on Sicily...the race to Messina has begun. As the Allied player, you have 12 divisions of Americans, Canadians and British. In all, 467,000 troops commanded by two of the Allies best: General George S. Patton and General Bernard L. Montgomery. Your objectives are to capture the Axis airfields and supply ports needed for the attack on the Italian boot and the destruction of the German and Italian forces in Sicily - you must not allow their evacuation to mainland Italy where they will live to fight another day.
As the Axis player, you must methodically withdraw your forces to Messina for evacuation. Your command consists of the proud, but weary, Hermann Goering Panzer Division and the recently formed, but veteran, 15th Panzer Grenadier Division. You have 230,000 Italian soldiers to help in your defense, and the Fuhrer has promised reinforcements: the 29th Panzer Grenadier Division and the 1st Parachute Division.
Now, it's June 11, 1943 and the Hermann Goering tanks are revving their engines for the counter-attack...
Game Features
Impulse Movement
Allied Tactical Air Support
Naval Shore Bombardment
Air Interdiction
Combined Arms Effects
Anti-Tank Capability
Fortifications
Disorganized Units
"What if" Scenarios
Unit Scale = Battalions/Some Regiments
Time Scale = 3 days/turn
Complexity Level = Medium
Game Components
One 20" x 17" Four-Color Deluxe Mounted Gameboard
390 Oversize Die-cut Playing Pieces
One Rulebook, One 6-sided Die and Several Charts and Tables
It's June 11, 1943 and the Allies are ashore on Sicily...the race to Messina has begun. As the Allied player, you have 12 divisions of Americans, Canadians and British. In all, 467,000 troops commanded by two of the Allies best: General George S. Patton and General Bernard L. Montgomery. Your objectives are to capture the Axis airfields and supply ports needed for the attack on the Italian boot and the destruction of the German and Italian forces in Sicily - you must not allow their evacuation to mainland Italy where they will live to fight another day.
As the Axis player, you must methodically withdraw your forces to Messina for evacuation. Your command consists of the proud, but weary, Hermann Goering Panzer Division and the recently formed, but veteran, 15th Panzer Grenadier Division. You have 230,000 Italian soldiers to help in your defense, and the Fuhrer has promised reinforcements: the 29th Panzer Grenadier Division and the 1st Parachute Division.
Now, it's June 11, 1943 and the Hermann Goering tanks are revving their engines for the counter-attack...
Game Features
Impulse Movement
Allied Tactical Air Support
Naval Shore Bombardment
Air Interdiction
Combined Arms Effects
Anti-Tank Capability
Fortifications
Disorganized Units
"What if" Scenarios
Unit Scale = Battalions/Some Regiments
Time Scale = 3 days/turn
Complexity Level = Medium
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One 20" x 17" Four-Color Deluxe Mounted Gameboard
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