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Magic: The Gathering – Planechase: Primordial Hunger (2012)
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    2-0 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    20-0 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

원시 헝거는 알라라의 파편에서 나온 만병통치약 주변에 만들어진 적녹색 갑판이다.

Planechase는 2009년에 처음 출시되었다. 이 갑판은 2012년에 출시되었습니다.

Planechase는 카드 게임이자 매직의 변형이다. 멀티플레이어 게임에 중점을 둔 집결. 이 세트는 매직 멀티버스 내의 다양한 위치(평면)에 기반을 둔 새로운 초대형 평면 카드를 사용하여 게임플레이 규칙을 수정한다.

플라네차이즈 게임을 하기 위해서는 각 플레이어가 적어도 10개의 다른 오버사이즈 카드로 구성된 자신만의 평면 덱이 필요하다. 플레이어들은 또한 플레이어당 10장의 카드가 필요한 "공유 평면 덱을 사용할 수 있다. 플레이어는 주어진 이름의 비행기를 두 대 이상 사용할 수 없습니다. 게임이 시작되면 플레이어는 게임이 시작되는 평면인 자신의 평면 데크(또는 공유 평면 데크)의 상단을 먼저 드러낸다. 각 비행기 카드에는 이름, 종류, 항상 적용되는 능력(모든 선수 또는 그 당시의 턴 플레이어에게 적용되는 능력)과 "가 있다.혼돈" 능력.

플레이어들은 또한 "planar die라고 불리는 6면 주사위가 필요하다." 각 Planechase 사전 구성된 데크에는 네 개의 빈 면, 한 개의 "을 가진 "planar die"가 제공됩니다.Flaneswalk"과 마주 보고 "Planeswalker" 기호 및 하나 "플라네카세만의 독특한 상징이 있는 카오스" 얼굴을 하고 있다. 플레이어가 주 단계에서 평면 주사위를 굴릴 수 있으며, 세 가지 결과가 있다. 평면 다이의 빈 롤은 아무 것도 하지 않습니다. "인 경우혼돈"은 구겨졌다, "현재 비행기 카드의 Chaos" 기능이 트리거됩니다. 만약 "planeswalk"기호가 굴려지면, 플레이어는 현재의 비행기로부터 (그것의 소유자의 평면 데크의 바닥에 놓아서) 멀어지게 되고, 그 혹은 그녀는 "planeswalk가 된 새로운 비행기가 되는 그 혹은 그녀의 평면 데크의 상단 카드를 드러낸다." 플레이어는 원하는 만큼 평면 주사위를 굴릴 수 있지만 연속 주사위를 굴릴 때마다 하나의 마력이 추가로 듭니다.

위 외에도 게임의 일반적인 규칙을 따르며 Planechase는 모든 멀티플레이어 변형에 적용될 수 있다.

Planechase 2012는 "phenomenon"카드 유형을 도입했다. 플레이어는 자신의 평면 덱에 최대 두 개의 다른 현상 카드를 가질 수 있으며, 이 카드는 같은 이름을 가질 수 없다. 선수가 어떤 현상으로 걸어갈 때, 그 또는 그녀는 카드의 지시에 따라 걷다가, 즉시 그것으로부터 멀어진다.
Primordial Hunger is a red-green deck built around devour, from Shards of Alara.

Planechase was originally released in 2009. This deck was released in 2012.

Planechase is a card game and a variant of Magic: The Gathering with an emphasis on multi-player games. The set utilizes new oversized Plane cards, cards that are based on various locations (Planes) within the Magic multiverse, to modify the rules of gameplay.

To play a game of Planechase, each player needs his or her own planar deck, consisting of at least 10 different oversized cards. The players may also use a "shared planar deck," which requires ten cards per player. Players cannot use more than one plane with any given name. When the game begins, the player going first reveals the top of his or her planar deck (or the shared planar deck), which is the plane the game starts on. Each plane card has a name, a type, one ability that applies at all times (either to all players or to whoever is the turn player at the time), and one "Chaos" ability.

Players also need a six-sided die, called the "planar die." Each Planechase preconstructed deck comes with a "planar die" that has four blank faces, one "Planeswalk" face with the "Planeswalker" symbol, and one "Chaos" face with its own symbol unique to Planechase. During a player's main phase, that player can roll the planar die, with three possible outcomes. A blank roll of the planar die does nothing. If "Chaos" is rolled, the "Chaos" ability of the current plane card triggers. If the "planeswalk" symbol is rolled, the player "planeswalks away" from the current plane (put it on the bottom of its owner's planar deck) and he or she reveals the top card of his or her planar deck, which becomes the new plane that has been "planeswalked to." A player can roll the planar die as many times as he or she likes, but successive rolls cost an additional one mana for each time the planar die has been rolled this turn.

Other than the above, the normal rules of the game are followed, and Planechase can be adapted to any multiplayer variant.

Planechase 2012 introduced the "phenomenon" card type. A player may have up to two different phenomenon cards in his or her planar deck, which cannot have the same name. When a player planeswalks to a phenomenon, he or she follows the instructions on the card, then immediately planeswalks away from it.

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