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BGG랭킹
BGG전체 : 22893
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-15 분
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연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Michael Feldkötter, Max J. Kobbert
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아티스트
Michael Feldkötter, Max J. Kobbert, Joachim Krause
-
인원
게임 소개
마법의 정원의 미로는 끊임없이 변한다. 마법의 울타리를 영리하게 돌려서, 플레이어들은 신비한 생물들과 귀중한 보물들로 가는 새로운 길을 연다. 마법 카드는 임무를 완수하는 데 도움이 됩니다. 누가 턴을 마스터하고 마법의 정원에서 먼저 빠져나올 수 있을까?
변화하는 미로의 새로운 전환. 이번에는 경로의 테두리가 헤지이며, 이 헤지스들은 경로를 변경하기 위해 회전할 수 있다.
각 플레이어는 미로의 다양한 장소로 안내하는 카드 더미를 가지고 있다. 자신의 차례에 따라 플레이어는 자신의 폰을 이동시키고, 이동 전, 도중 또는 이동 후에 하나의 생울타리를 회전시킬 수도 있다. 현재 목표값에 도달하면 다음 목표 카드를 거꾸로 돌린다. 그렇지 않으면, 그는 위로로 마법 카드를 받게 됩니다.
이 마법 카드는 선수들이 턴을 하는 동안 움직임을 돕기 위해 사용될 수 있다. 산울타리를 뚫고 빠져나갈 수 있는 구멍이 있다. 두 요정이 그 사이의 지형을 무시하고 한 요정에서 다른 요정으로 날아다닐 수 있습니다. 선수는 자신의 차례에 몇 개의 마법 카드를 사용할 수 있다.
한 선수가 6장의 카드로 목표물을 방문한 후, 다른 선수들은 게임에서 이기기 위해 어느 출구에 도달해야 하는지를 결정한다.
변화하는 미로의 새로운 전환. 이번에는 경로의 테두리가 헤지이며, 이 헤지스들은 경로를 변경하기 위해 회전할 수 있다.
각 플레이어는 미로의 다양한 장소로 안내하는 카드 더미를 가지고 있다. 자신의 차례에 따라 플레이어는 자신의 폰을 이동시키고, 이동 전, 도중 또는 이동 후에 하나의 생울타리를 회전시킬 수도 있다. 현재 목표값에 도달하면 다음 목표 카드를 거꾸로 돌린다. 그렇지 않으면, 그는 위로로 마법 카드를 받게 됩니다.
이 마법 카드는 선수들이 턴을 하는 동안 움직임을 돕기 위해 사용될 수 있다. 산울타리를 뚫고 빠져나갈 수 있는 구멍이 있다. 두 요정이 그 사이의 지형을 무시하고 한 요정에서 다른 요정으로 날아다닐 수 있습니다. 선수는 자신의 차례에 몇 개의 마법 카드를 사용할 수 있다.
한 선수가 6장의 카드로 목표물을 방문한 후, 다른 선수들은 게임에서 이기기 위해 어느 출구에 도달해야 하는지를 결정한다.
The labyrinth in the magic garden is constantly changing. By clever rotating the magical hedges, players open new paths to mysterious creatures and precious treasures. Magic cards help to fulfill the tasks. Who masters the turns and finds his way out of the magic garden first?
A new twist at the changing labyrinth. This time, the paths are bordered by hedges, which can be rotated to change the paths.
Each player has a stack of cards that direct him to various places in the labyrinth. In his turn, the player moves his pawn along the path; he may also rotate one hedge before, during or after his move. If he reaches his current target, he turns his next target card face up. Otherwise, he gets a magic card as consolation.
The magic cards can be used during a players turn to aid movement. A hole allows to slip through a hedge. Two fairies allow to fly from one fairy spot to another one, ignoring the terrain in between. A player may use any number of magic cards in his turn.
After a player has visited the targets on his six cards, the other players decide which exit he needs to reach to win the game.
A new twist at the changing labyrinth. This time, the paths are bordered by hedges, which can be rotated to change the paths.
Each player has a stack of cards that direct him to various places in the labyrinth. In his turn, the player moves his pawn along the path; he may also rotate one hedge before, during or after his move. If he reaches his current target, he turns his next target card face up. Otherwise, he gets a magic card as consolation.
The magic cards can be used during a players turn to aid movement. A hole allows to slip through a hedge. Two fairies allow to fly from one fairy spot to another one, ignoring the terrain in between. A player may use any number of magic cards in his turn.
After a player has visited the targets on his six cards, the other players decide which exit he needs to reach to win the game.
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