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  • 인원

    3-6 명

    BGG추천: - 명
  • 게임시간

    45-120 분

  • 연령

    12+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    0.00 / 5

게임 소개

소개
신흥 부를 찾아 당신의 가족을 도박하세요! 추측을 계속하게 하고 놀라서 웃게 할 야생 시장의 변덕에 따라 상품을 사고 팔아라! 단 한 번의 큰 거래로 재산을 모으실 건가요, 아니면 상품을 다각화하고 현명하게 타격하실 건가요?
중세 유럽 전역에서 비단, 와인, 향신료 등을 마차에 실어 나르세요. 머천트 은행으로부터 자금을 빌리고 부유한 귀족들의 계약을 수락하여 이 귀중한 상자들을 지급하고 추가 보상을 받으십시오.
연말까지, 당신은 부유한 승자와 무일푼의 소작농으로 고향에 돌아갈 것인가?
중세 유럽의 상인(Merchants of 중세 유럽의 상인)은 캐주얼 게이머와 가족을 위해 고안된 3-6인용 게임이다.​


게임에서 승리하기
마지막 라운드가 끝나면 가장 많은 동전을 가진 선수가 승리합니다. 플레이어가 계약을 완료하지 못했거나 빚을 진 경우 점수에서 차감합니다.

게임 길이
스탠다드 게임은 12라운드 동안 진행됩니다. 마켓 덱을 한 번 소모하여 표준 게임 1개를 얻으십시오. 만약 당신이 게임을 한다면 12 라운드 증분으로 연장하세요.
긴 경험을 선호하다

세우다
1. 위의 초기 가치 차트와 일치하는 보드의 주변 시장 번호에 시장 양호 트래커 디스크를 배치합니다.
2. 계약 카드를 섞어서 계약 데크를 만드세요. 마켓 카드를 섞고 12장의 카드를 추첨하여 마켓 데크를 만듭니다. 남은 시장 카드를 게임 상자에 다시 넣습니다.
3. 8가지 색상의 좋은 카드를 분리하고 모든 동전과 지폐와 함께 보드 옆에 놓아 리소스 공급 장치를 만듭니다. 여기는 유럽 상업은행입니다.
4. 플레이어 한 명당 말매트 1개(말 옆면 1개)와 색깔 맞추기 폰 1개, 동전 15개를 가져갑니다.
5. 플레이어 한 명당 4장의 계약 카드를 뽑고 1장을 선택한 다음 자신의 폰을 계약’s 배송 위치에 둡니다. 계약 카드를 데크로 돌려놓고 데크를 섞습니다.
6. 지난 주에 가장 멀리 여행한 선수가 첫 번째 선수야. 첫 번째 플레이어부터 시계 방향으로 플레이가 계속됩니다.

게임플레이
1. 시장 단계

i 첫 번째 플레이어는 마켓 카드를 뒤집어서 마켓 폐기 덱 위에 놓습니다.
ii. ii, ii, ii. 플레이어는 주변 시장 추적기를 그려진 시장 카드에 의해 지시된 새 값으로 조정합니다.


2. 회계 단계

i 플레이어는 마차를 2마리의 말로 업그레이드할 수 있습니다.
ii. ii, ii, ii. 플레이어는 1개의 채무 지폐를 가져갈 수 있습니다.
세 번째. 플레이어들은 어떠한 금액의 빚 지폐도 갚을 수 있다.


3. 실행 단계

i 첫 번째 플레이어는 차례를 시작하고 최대 4개의 동작을 취합니다.

a. 구매/판매, 구매의 경우 +1, 판매의 경우 -1을 기준으로 주변 시장을 조정함으로써 순서를 마무리합니다.



ii. ii, ii, ii. 행동 단계는 모든 플레이어가 최대 4개의 행동을 취하고 차례를 마칠 때까지 시계 방향으로 계속된다.


4. 라운드 엔드

작업 단계
순서에 상관없이 한 번에 최대 4개의 작업을 수행하며, 작업이 소진될 때까지 특정 작업을 여러 번 반복할 수 있습니다.
A. 이동- 왜건에서 이동 포인트를 획득하고 폰을 이동합니다. 1 이동 포인트는 한 지역에서 인접 지역으로 이동할 수 있습니다.
B. 구매- 원하는 상품을 판매하는 지역에 있는 한, 가능한 한 많은 상품을 구매하세요.
C. 거래- 당신의 폰과 같은 색깔의 영역에 있는 다른 플레이어와 상품을 구매, 판매 또는 거래합니다.
D. 판매- 어느 지역에서든 주변 시장의 지시에 따라 현재 시장 가치에 맞춰 재고로 제품을 판매할 수 있습니다.
E. 계약- 4장의 계약 카드를 뽑고 1장을 선택한 후 남은 카드를 폐기하여 계약을 수락합니다. 또는, 필요한 물품으로 서면 도착지에서 계약을 완료하세요.
Introduction
Gamble your family’s coin in search of emerging riches! Buy and sell goods at the whim of a wild market that will keep you guessing and laughing with wonder! Will you make your fortune on one big deal or diversify your goods and strike smartly?
Carry silk, wine, spice, and more on your wagon throughout medieval Europe. Borrow funds from the Merchant Bank and accept contracts from wealthy nobles to afford and deliver these prized crates for extra rewards.
By the end of the year, will you return home as a wealthy winner or a penniless peasant?
Merchants of Medieval Europe is a 3-6 player game designed for casual gamers and families.​


Winning the Game
At the end of the last round, the player with the most coin wins. Subtract from scores if players have uncompleted contracts and/or debt.

Length of Game
The standard game lasts 12 rounds. Exhaust the Market Deck once for one standard game. Lengthen the game in 12 round increments if you
prefer a longer experience.

Setup
1. Place the market good tracker discs on the numbers located around the board’s Perimeter Market matching the Initial Value chart above.
2. Shuffle the contract cards and make the contract deck. Shuffle the market cards and create the Market deck by drawing 12 cards. Place the remaining market cards back in the game box.
3. Separate the 8 colored good cards and create the Resource Supply by placing all of them next to the board along with all the coin and Banknotes. This is the Merchant Bank of Europe.
4. Each player takes 1 horse mat (one horse side face up), one color matching pawn, and 15 coin.
5. Each player draws 4 Contract cards, chooses 1, and places their pawn on the Contract’s delivery location. Return the Contract cards to the deck and shuffle the deck.
6. The player who traveled the farthest away in the last week is the first player. Play continues clockwise from the first player.

Gameplay
1. Market Phase

i. The first player flips a market card and places it on top of a market discard deck.
ii. Players adjust the Perimeter Market good trackers to their new values dictated by the drawn market card.


2. Accounting Phase

i. Players can upgrade their wagon to two horses.
ii. Players can take 1 debt banknote.
iii. Players can pay back any amount of debt banknotes.


3. Action Phase

i. The first player begins their turn and takes up to 4 actions.

a. End their turn by adjusting the Perimeter Market based on their buys/sells, +1 for buys and -1 for sells.



ii. The Action Phase continues clockwise until every player takes up to 4 actions and ends their turn.


4. Round Ends

Action Phase
Take up to 4 actions per turn in any order and you can repeat any particular action any number of times until you run out of actions.
A. Move- Earn movement points from your wagon and move your pawn. 1 movement point allows movement from one region into an adjacent region.
B. Buy- Buy as many goods as you can afford from the resources stockpile, so long as you are in a region that sells the desired good, the good is in stock, and you have room in your wagon.
C. Trade- Buy, sell, or trade goods with another player in the same colored territory as your pawn.
D. Sell- From any region, you can sell any number of goods back to the stockpile for the current market value as dictated by the Perimeter Market.
E. Contracts- Accept a contract by drawing 4 contract cards, choosing 1, and discarding the remaining cards. Alternatively, complete a contract at the written destination with the required goods.

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