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BGG랭킹
BGG전체 : 23545
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인원
2-4 명
BGG추천: 3-3 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
14+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.40 / 5
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디자이너
David Freeman
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아티스트
Elmer Damaso, Daniel Dussault, Heath Foley, Ein Lee, Ben Misenar
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인원
게임 소개
레일 레이더스 인피니트는 2명에서 4명의 플레이어를 위한 치비 공상 과학 서부 보드 게임입니다. 인터스텔라 익스프레스 우주 레일을 급습하여 전리품, 불명예, C.O.W.와 은하 중앙 은행의 분노를 얻으십시오. 기차를 약탈하려면 먼저 참견하기 좋아하는 틴스타 로봇을 처치해야 합니다. 그는 당신의 강도질을 막기 위해 전력을 다할 것입니다. 다른 레이더들과 팀을 이루거나 도적들이 가장 잘하는 일을 하세요. 칩이 떨어졌을 때 그들을 두 배로 교차시키세요. 큰 점수만 따면 다 되는 거야!
레일 레이더스 인피니트에서 플레이어는 인터스텔라 익스프레스 스페이스 레일을 급습하는 밴디트를 조종한다. 약탈자들은 전리품을 찾기 위해 이 차 저 차들을 돌아다닌다. 기차가 역에 도착하기 전에 더블 인형을 가장 많이 잡은 플레이어가 게임에서 승리합니다. 전투 및 기타 동작은 5개 이상의 커스텀 포커 주사위 &ldqu;hand&rdqu; 가장 높은 패를 획득한 선수가 롤을 획득합니다.
기관차와 객차를 제외한 열차들은 항상 지붕 쪽을 보여주며 경기를 시작한다. 이렇게 하면 레이더는 가장 풍부한 기회나 가장 많은 법률 봇이 어디에 있는지 미리 알 수 없습니다. 레이더(Raider)가 움직이거나 시동을 걸 때, 아래로 향하게 되면, 그 차가 위로 향하게 됩니다. 일단 열차 객차가 위를 향하면, 약탈 토큰이 차 위에 놓이고 Long Arm of the Law 카드는 차 위에 표시된 숫자와 동일하게 그려집니다.
각 플레이어는 하나의 레이더를 지배합니다. 각 레이더는 오직 레이더만이 사용할 수 있는 고유한 기능의 모델과 카드를 가지고 있습니다. 레이더(Raider)는 다음 선택 사항에서 세 가지 동작을 취할 수 있습니다. 이동, 검색 또는 쇼다운을 선택합니다. 어떤 동작이든 플레이어’s 차례 중에 두 번만 수행할 수 있습니다. 따라서 한 선수가 세 가지 행동을 취하는 동안 오직 두 가지 행동만 같은 유형이 될 수 있다.
이동: 레이더는 인접한 열차로 이동할 수 있습니다.
검색: 레이더는 전리품 토큰을 공개하고 표시된 전리품 카드의 수를 뽑을 수 있습니다. 레이더는 로봇이 같은 열차에 타고 있다면 검색할 수 없습니다.
결전: 레이더는 로봇이나 상대 레이더와 총격전을 벌입니다!
레이더의 차례가 시작될 때, High Noon 카드가 뽑힙니다. 하이눈 카드는 게임 플레이에 영향을 미칠 수 있는 특수 효과가 있습니다. 또한 하이눈 데크는 게임의 타이머 역할을 한다. 하이노운 갑판이 모두 소진되면 열차가 역에 도착하고 레이더는 기차에서 뛰어내리지 않으면 생포해야 합니다!
Long Arm of the Law 카드는 기차에 몇 개의, 어떤 종류의 로봇을 놓아야 하는지 알려줍니다. 어떤 Long Arm of the Law 카드는 심지어 로봇이 더 많은 주사위를 굴리거나, 재롤을 얻거나, 심지어 기차 속도를 높이도록 게임의 흐름을 바꿀 수 있는 특수 효과를 가지고 있습니다!
포커 주사위는 게임 내에서 승부차기 및 기타 상황을 해결하는 데 사용됩니다. 각각의 주사위는 6개의 값을 특징으로 합니다: 10, 잭, 퀸, 킹, 에이스, 조커. 플레이어는 5개의 주사위를 굴린 다음 결과에서 가장 높은 포커핸드를 시도한다. 가장 높은 패를 가진 선수가 이깁니다!
레일 레이더스 인피니트에서 플레이어는 인터스텔라 익스프레스 스페이스 레일을 급습하는 밴디트를 조종한다. 약탈자들은 전리품을 찾기 위해 이 차 저 차들을 돌아다닌다. 기차가 역에 도착하기 전에 더블 인형을 가장 많이 잡은 플레이어가 게임에서 승리합니다. 전투 및 기타 동작은 5개 이상의 커스텀 포커 주사위 &ldqu;hand&rdqu; 가장 높은 패를 획득한 선수가 롤을 획득합니다.
기관차와 객차를 제외한 열차들은 항상 지붕 쪽을 보여주며 경기를 시작한다. 이렇게 하면 레이더는 가장 풍부한 기회나 가장 많은 법률 봇이 어디에 있는지 미리 알 수 없습니다. 레이더(Raider)가 움직이거나 시동을 걸 때, 아래로 향하게 되면, 그 차가 위로 향하게 됩니다. 일단 열차 객차가 위를 향하면, 약탈 토큰이 차 위에 놓이고 Long Arm of the Law 카드는 차 위에 표시된 숫자와 동일하게 그려집니다.
각 플레이어는 하나의 레이더를 지배합니다. 각 레이더는 오직 레이더만이 사용할 수 있는 고유한 기능의 모델과 카드를 가지고 있습니다. 레이더(Raider)는 다음 선택 사항에서 세 가지 동작을 취할 수 있습니다. 이동, 검색 또는 쇼다운을 선택합니다. 어떤 동작이든 플레이어’s 차례 중에 두 번만 수행할 수 있습니다. 따라서 한 선수가 세 가지 행동을 취하는 동안 오직 두 가지 행동만 같은 유형이 될 수 있다.
이동: 레이더는 인접한 열차로 이동할 수 있습니다.
검색: 레이더는 전리품 토큰을 공개하고 표시된 전리품 카드의 수를 뽑을 수 있습니다. 레이더는 로봇이 같은 열차에 타고 있다면 검색할 수 없습니다.
결전: 레이더는 로봇이나 상대 레이더와 총격전을 벌입니다!
레이더의 차례가 시작될 때, High Noon 카드가 뽑힙니다. 하이눈 카드는 게임 플레이에 영향을 미칠 수 있는 특수 효과가 있습니다. 또한 하이눈 데크는 게임의 타이머 역할을 한다. 하이노운 갑판이 모두 소진되면 열차가 역에 도착하고 레이더는 기차에서 뛰어내리지 않으면 생포해야 합니다!
Long Arm of the Law 카드는 기차에 몇 개의, 어떤 종류의 로봇을 놓아야 하는지 알려줍니다. 어떤 Long Arm of the Law 카드는 심지어 로봇이 더 많은 주사위를 굴리거나, 재롤을 얻거나, 심지어 기차 속도를 높이도록 게임의 흐름을 바꿀 수 있는 특수 효과를 가지고 있습니다!
포커 주사위는 게임 내에서 승부차기 및 기타 상황을 해결하는 데 사용됩니다. 각각의 주사위는 6개의 값을 특징으로 합니다: 10, 잭, 퀸, 킹, 에이스, 조커. 플레이어는 5개의 주사위를 굴린 다음 결과에서 가장 높은 포커핸드를 시도한다. 가장 높은 패를 가진 선수가 이깁니다!
Rail Raiders Infinite is a chibi sci-fi western board game for 2 to 4 players. Raid the Interstellar Express space-rail to earn loot, infamy, and the ire of C.O.W. and the Galactic Central Bank. In order to loot the train you’ll need to first dispose of the meddlesome Tinstar Lawbots, who will do everything in their power to stop your heist. Team up with other Raiders, or do what bandits do best, double-crossing them when their chips are down. Anything goes when you’re out to make a big score!
In Rail Raiders Infinite, players assume control of a bandit raiding the Interstellar Express space-rail. Raiders move from car to car searching for loot. The player who gets the biggest haul of double-dollars before the train makes it to the station wins the game. Combat and other actions are determined by rolling a “hand” of five or more custom poker dice. The player who scores the highest hand wins the roll.
Train Cars, except for the locomotive and caboose, always start the game face down showing the roof side of the car. This way raiders don’t know where the richest opportunities or the most Law Bots are beforehand. When a Raider moves onto, or starts its turn on, a face down car it may turn that car face up. Once a Train Car is turned face up, then Loot tokens are placed on the car and Long Arm of the Law cards are drawn equal to the numbers shown on the car.
Each player takes control of a single Raider. Each Raider has a model and a card with a unique ability which only that Raider may use. A Raider may take three actions during its turn from the following choices: Move, Search, or Showdown. Any action type can only be performed twice during a player’s turn. So while a player gets to take three actions only two of them can be the same type of action.
Move: The Raider may move to an adjacent train car.
Search: The Raider may reveal a Loot token and draw the number of Loot cards shown. A Raider may not Search if a Lawbot is on the same train car.
Showdown: The Raider gets into a shootout with Lawbots or opposing Raiders!
At the beginning of a Raider's turn, a High Noon card is drawn. High Noon cards have special effects which may affect the turn's game play. Additionally, the High Noon deck serves as a timer for the game. Once the High Noon deck has been exhausted, the train has reached the station and the Raiders need to jump off the train or be captured!
Long Arm of the Law cards tell you how many, and what type of, Lawbots to place on the train car. Some Long Arm of the Law cards even have special effects that may swing the tide of the game allowing Lawbots to roll more dice, gain rerolls, or even speed up the train!
Poker dice are used to resolve shootouts and other situations within the game. Each die features six values: 10, Jack, Queen, King, Ace, and Joker. Players roll a hand of five dice and then attempt to make the highest poker hand from the results. The player with the highest hand wins!
In Rail Raiders Infinite, players assume control of a bandit raiding the Interstellar Express space-rail. Raiders move from car to car searching for loot. The player who gets the biggest haul of double-dollars before the train makes it to the station wins the game. Combat and other actions are determined by rolling a “hand” of five or more custom poker dice. The player who scores the highest hand wins the roll.
Train Cars, except for the locomotive and caboose, always start the game face down showing the roof side of the car. This way raiders don’t know where the richest opportunities or the most Law Bots are beforehand. When a Raider moves onto, or starts its turn on, a face down car it may turn that car face up. Once a Train Car is turned face up, then Loot tokens are placed on the car and Long Arm of the Law cards are drawn equal to the numbers shown on the car.
Each player takes control of a single Raider. Each Raider has a model and a card with a unique ability which only that Raider may use. A Raider may take three actions during its turn from the following choices: Move, Search, or Showdown. Any action type can only be performed twice during a player’s turn. So while a player gets to take three actions only two of them can be the same type of action.
Move: The Raider may move to an adjacent train car.
Search: The Raider may reveal a Loot token and draw the number of Loot cards shown. A Raider may not Search if a Lawbot is on the same train car.
Showdown: The Raider gets into a shootout with Lawbots or opposing Raiders!
At the beginning of a Raider's turn, a High Noon card is drawn. High Noon cards have special effects which may affect the turn's game play. Additionally, the High Noon deck serves as a timer for the game. Once the High Noon deck has been exhausted, the train has reached the station and the Raiders need to jump off the train or be captured!
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