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BGG랭킹
BGG전체 : 4075
WARGAMES : 206
8.3Commands & Colors Tricorne: The American Revolution (2017) -
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-90 분
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연령
0+
BGG추천: 10+ -
게임 난이도
2.45 / 5
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디자이너
Richard Borg
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아티스트
Michael Monfront
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인원
게임 소개
디자인상, Commands & Colors Tricorne - 미국 혁명은 지나치게 복잡하지 않습니다. 이 게임은 매우 성공적인 Command & Colors 게임 시스템을 기반으로 하며, 명령 카드는 &ldqu;fog of war”를 만들면서 움직임을 유도하고, 전투 주사위는 빠르고 효율적으로 전투를 해결한다. Commands & Colors Tricorne - 그러나 미국 혁명은 많은 새로운 게임 개념을 도입하여 역사적 깊이를 더하고 심지어 가장 노련한 Command & Colors 플레이어에게도 많은 새로운 플레이 경험과 도전을 제공할 것입니다.
게임의 규모는 변동하기 때문에 플레이어들은 더 큰 규모의 미국 독립 전쟁과 더 작은 규모의 교전 동작을 효과적으로 묘사할 수 있다. 어떤 시나리오에서는 보병 부대가 전체 여단을 대표할 수 있는 반면, 다른 시나리오에서는 보병 부대가 소수의 중대만을 대표할 수 있다. 여전히 승리를 얻기 위해 실행해야 할 당시의 선형 전술은 당시의 다양한 미국 혁명군에 내재된 장점과 한계, 그리고 그들이 싸웠던 전장의 지형적 특징에 매우 잘 부합한다. 영국과 대륙군 사이의 전장 원칙의 차이를 더욱 강조하기 위해, 각 군대는 그들만의 전투 카드를 가지고 있다.
다른 커맨드 & 컬러 게임에 익숙한 플레이어들은 곧 트리콘 게임에서 유닛 전투 손실이 일반적으로 커맨드 & 컬러 시리즈에서 다루는 다른 게임만큼 크지 않다는 것을 알게 될 것이다. 이것은 미국 독립 전쟁 당시 싸웠던 군대의 선형적인 전술 전투 방식의 직접적인 결과입니다. 역사적으로 그랬듯이 트리콘 전투에서는 부대 사기가 주안점이다. 퇴각할 때 최소한의 손실만 입었던 부대 전체가 실제로 전장에서 이탈하여 대패할 수 있다는 것을 안다면, 전체 전투 동안 확실히 선수들을 긴장시킬 것이다.
이 책자의 시나리오 섹션에 소개된 12개의 전투는 중요한 지형적 특징을 강조하고 게임 시스템에 맞는 역사적 병력 배치를 강조하는 양식화된 전장 지도가 특징이다. 이 시나리오는 미국 독립 혁명의 잘 알려진 몇몇 활동들의 일부입니다.
벙커힐 -1775년 6월 17일
롱아일랜드(그랜트의 공격) - 1776년 8월 27일
롱아일랜드 (영국 측면 행진) - 1776년 8월 27일
프리먼 농장 - 1777년 9월 19일
비미스 하이츠 - 1777년 10월 7일
베미스 하이츠(영국 지방) - 1777년 10월 7일
몬머스 - 1778년 6월 28일
캠던 - 1780년 8월 16일
카우펜 - 1781년 1월 17일
길퍼드 법원 - 1781년 3월 15일
홉커크의 언덕 - 1781년 4월 25일
에우토 스프링스 - 1781년 9월 8일
게임의 규모는 변동하기 때문에 플레이어들은 더 큰 규모의 미국 독립 전쟁과 더 작은 규모의 교전 동작을 효과적으로 묘사할 수 있다. 어떤 시나리오에서는 보병 부대가 전체 여단을 대표할 수 있는 반면, 다른 시나리오에서는 보병 부대가 소수의 중대만을 대표할 수 있다. 여전히 승리를 얻기 위해 실행해야 할 당시의 선형 전술은 당시의 다양한 미국 혁명군에 내재된 장점과 한계, 그리고 그들이 싸웠던 전장의 지형적 특징에 매우 잘 부합한다. 영국과 대륙군 사이의 전장 원칙의 차이를 더욱 강조하기 위해, 각 군대는 그들만의 전투 카드를 가지고 있다.
다른 커맨드 & 컬러 게임에 익숙한 플레이어들은 곧 트리콘 게임에서 유닛 전투 손실이 일반적으로 커맨드 & 컬러 시리즈에서 다루는 다른 게임만큼 크지 않다는 것을 알게 될 것이다. 이것은 미국 독립 전쟁 당시 싸웠던 군대의 선형적인 전술 전투 방식의 직접적인 결과입니다. 역사적으로 그랬듯이 트리콘 전투에서는 부대 사기가 주안점이다. 퇴각할 때 최소한의 손실만 입었던 부대 전체가 실제로 전장에서 이탈하여 대패할 수 있다는 것을 안다면, 전체 전투 동안 확실히 선수들을 긴장시킬 것이다.
이 책자의 시나리오 섹션에 소개된 12개의 전투는 중요한 지형적 특징을 강조하고 게임 시스템에 맞는 역사적 병력 배치를 강조하는 양식화된 전장 지도가 특징이다. 이 시나리오는 미국 독립 혁명의 잘 알려진 몇몇 활동들의 일부입니다.
벙커힐 -1775년 6월 17일
롱아일랜드(그랜트의 공격) - 1776년 8월 27일
롱아일랜드 (영국 측면 행진) - 1776년 8월 27일
프리먼 농장 - 1777년 9월 19일
비미스 하이츠 - 1777년 10월 7일
베미스 하이츠(영국 지방) - 1777년 10월 7일
몬머스 - 1778년 6월 28일
캠던 - 1780년 8월 16일
카우펜 - 1781년 1월 17일
길퍼드 법원 - 1781년 3월 15일
홉커크의 언덕 - 1781년 4월 25일
에우토 스프링스 - 1781년 9월 8일
By design, Commands & Colors Tricorne - The American Revolution is not overly complex. The game is based on the highly successful Commands & Colors game system, where the Command cards drive movement while creating a “fog of war” and the battle dice resolve combat quickly and efficiently. Commands & Colors Tricorne - The American Revolution, however, introduces many new game concepts, which will add historical depth and provide even the most veteran Commands & Colors player many new play experiences and challenges.
The scale of the game fluctuates, which allows players to effectively portray some of the larger American Revolution battles, as well as smaller size skirmish actions. In some scenarios, an infantry unit may represent an entire brigade, while in others a unit may only represent a few companies of soldiers. Still the linear tactics of the period, that you will need to execute to gain victory, conform remarkably well to the advantages and limitations inherent to the various American Revolution Armies of the day, and the battlefield terrain features on which they fought. To further emphasize the differences in battlefield doctrine between the British and Continental forces, each army has its own unique deck of Combat cards.
Players, that are familiar with other Commands & Colors games, will soon note that unit combat losses in a Tricorne game are typically not as great as other games covered in the Commands & Colors series. This is a direct result of the linear tactic fighting style of the armies that fought during the American Revolution. Unit morale is the main thematic focus in a Tricorne battle as it was historically. Knowing that an entire unit, that has only taken minimal losses when forced to retreat, may actually break and rout from the battlefield, will definitely keep players on the edge of their command chairs during an entire battle.
The 12 battles, showcased in the scenario section of this booklet, feature a stylized battlefield map that emphasize the important terrain features and highlight the historical deployment of forces in scale with the game system. These scenarios are a smattering of some of the better-known engagements of the American Revolution.
Bunker Hill -17 June 1775
Long Island (Grant's Attack) - 27 August 1776
Long Island (British Flank March) - 27 August 1776
Freeman's Farm - 19 September 1777
Bemis Heights - 7 October 1777
Bemis Heights (British Redoubts) - 7 October 1777
Monmouth - 28 June 1778
Camden - 16 August 1780
Cowpens - 17 January 1781
Guilford Courthouse - 15 March 1781
Hobkirk's Hill - 25 April 1781
Eutaw Springs - 8 September 1781
The scale of the game fluctuates, which allows players to effectively portray some of the larger American Revolution battles, as well as smaller size skirmish actions. In some scenarios, an infantry unit may represent an entire brigade, while in others a unit may only represent a few companies of soldiers. Still the linear tactics of the period, that you will need to execute to gain victory, conform remarkably well to the advantages and limitations inherent to the various American Revolution Armies of the day, and the battlefield terrain features on which they fought. To further emphasize the differences in battlefield doctrine between the British and Continental forces, each army has its own unique deck of Combat cards.
Players, that are familiar with other Commands & Colors games, will soon note that unit combat losses in a Tricorne game are typically not as great as other games covered in the Commands & Colors series. This is a direct result of the linear tactic fighting style of the armies that fought during the American Revolution. Unit morale is the main thematic focus in a Tricorne battle as it was historically. Knowing that an entire unit, that has only taken minimal losses when forced to retreat, may actually break and rout from the battlefield, will definitely keep players on the edge of their command chairs during an entire battle.
The 12 battles, showcased in the scenario section of this booklet, feature a stylized battlefield map that emphasize the important terrain features and highlight the historical deployment of forces in scale with the game system. These scenarios are a smattering of some of the better-known engagements of the American Revolution.
Bunker Hill -17 June 1775
Long Island (Grant's Attack) - 27 August 1776
Long Island (British Flank March) - 27 August 1776
Freeman's Farm - 19 September 1777
Bemis Heights - 7 October 1777
Bemis Heights (British Redoubts) - 7 October 1777
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