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BGG랭킹
BGG전체 : 16590
WARGAMES : 3161
6.3Long Range Desert Group: Special Operations Against Rommel 1941-1942 (2015) -
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-120 분
-
연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.17 / 5
-
디자이너
Joseph Miranda
-
아티스트
Eric R. Harvey, Brandon Pennington, Joe Youst
-
인원
게임 소개
롱 레인지 데저트 그룹(, LRDG)은 북아프리카의 추축군을 상대로 한 소규모 영국군의 작전을 다루는 카드놀이 게임이다. 플레이어는 캠페인 게임에서 네 가지 미션 중 하나를 수행하거나 네 가지를 모두 함께 묶어야 합니다.
LRDG는 코만도 시리즈 규칙을 사용합니다. 각 미션 카드는 플레이어에게 특정 목표에 도달하기 위해 정해진 수의 운영 포인트를 부여한다. 운영 지점, 그 다음 그 지도에 대한 공격이 이동하기 위해 특별한 군사 팀을 모집하기 위해 확장된다. 이벤트 카드 한 벌은 반대 세력(OPF)을 통제한다. 전투는 상대 부대가 돌아가며 서로에게 발포하는 준전술적 시스템을 사용하여 해결된다. 승리를 거두면 사용할 수 있는 운영 포인트의 수가 늘어날 수 있지만, 큰 손실이 발생하면 줄어들 수 있습니다. 플레이어에게 포인트가 떨어지면 게임이 종료됩니다.
기술:
레벨: 회사-배털리온
16진수: 인치당 75마일
LRDG는 코만도 시리즈 규칙을 사용합니다. 각 미션 카드는 플레이어에게 특정 목표에 도달하기 위해 정해진 수의 운영 포인트를 부여한다. 운영 지점, 그 다음 그 지도에 대한 공격이 이동하기 위해 특별한 군사 팀을 모집하기 위해 확장된다. 이벤트 카드 한 벌은 반대 세력(OPF)을 통제한다. 전투는 상대 부대가 돌아가며 서로에게 발포하는 준전술적 시스템을 사용하여 해결된다. 승리를 거두면 사용할 수 있는 운영 포인트의 수가 늘어날 수 있지만, 큰 손실이 발생하면 줄어들 수 있습니다. 플레이어에게 포인트가 떨어지면 게임이 종료됩니다.
기술:
레벨: 회사-배털리온
16진수: 인치당 75마일
Long Range Desert Group (LRDG) is a solitaire game covering small-scale British operations against the Axis forces in North Africa. The player has to carry out one of four missions, or string all four together in a campaign game.
LRDG uses the Commando series rules. Each mission card grants the player a specified number of operations points to reach certain objectives. Operations points are expended to recruit the special ops team, then to move and attack on the map. A deck of event cards controls the opposition forces (OPFOR). Combat is resolved using a quasi-tactical system with opposing units taking turns firing at one another. Victory can increase the number of operations points available, but heavy losses can reduce them. The game ends when the player runs out of points.
Skills:
Level: Company-Battalion
Hex: 75 miles per inch
LRDG uses the Commando series rules. Each mission card grants the player a specified number of operations points to reach certain objectives. Operations points are expended to recruit the special ops team, then to move and attack on the map. A deck of event cards controls the opposition forces (OPFOR). Combat is resolved using a quasi-tactical system with opposing units taking turns firing at one another. Victory can increase the number of operations points available, but heavy losses can reduce them. The game ends when the player runs out of points.
Skills:
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